Juhani_t 19.03.2015 17:14:06 | |
---|
fish-eye: Tarjooko joku kyydin Jyväskylään Helsingistä ja takaisin? Voisin hakea nuo Phonicit yms. pois. Hyvää matkaseuraa ollaan. Miksi et aja itse? "Mikä midi? Levysoitinliitinhän tämä on." |
fish-eye 19.03.2015 21:35:16 | |
---|
Juhani_t: Miksi et aja itse? En ole vielä ainakaan löytänyt laina-autoa. |
Juhani_t 19.03.2015 21:45:20 | |
---|
fish-eye: En ole vielä ainakaan löytänyt laina-autoa. Käyt tietysti bussilla ta junalla. Säästyy ne sademetsätkin. "Mikä midi? Levysoitinliitinhän tämä on." |
artsipartsi 20.03.2015 08:11:23 | |
---|
Meinasin itse ehdottaa Onnibussia, kyttää vaan sen euron tarjouksen välille Helsinki-Jyväskyla. ...Sitten muistin että Onnibussiin ei saa viedä yli 20kg painavaa "matkatavaraa". Taitaa vielä olla niin että Phonicit on semmosta heavy dyty-osastoa, että pelkkä niistä otettu kuva painaa 20kg. |
Speedy 20.03.2015 08:47:21 | |
---|
artsipartsi: Meinasin itse ehdottaa Onnibussia, kyttää vaan sen euron tarjouksen välille Helsinki-Jyväskyla. ...Sitten muistin että Onnibussiin ei saa viedä yli 20kg painavaa "matkatavaraa". Taitaa vielä olla niin että Phonicit on semmosta heavy dyty-osastoa, että pelkkä niistä otettu kuva painaa 20kg. No ei se kalliiksi tule jos hakea yksitellen.. Eikö se siinä pelossa jo myyjä lähetäkkin.. :) Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
fish-eye 20.03.2015 09:10:03 | |
---|
No ei vissiin lähetä Helsingistä hakemaan rumpuja bussilla Jyväskylästä. Järki käteen. |
markkuliini 20.03.2015 13:26:57 | |
---|
Yksinkertainen kysymys. Neljä vastausta. Yksikään ei vastaa kysymykseen. Nyt kuvitelkaa tähän se Boratin "Great success!"-meemi. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
jtpennane 20.03.2015 13:47:48 | |
---|
fish-eye: No ei vissiin lähetä Helsingistä hakemaan rumpuja bussilla Jyväskylästä. Järki käteen. No, juu. Tosin kyllä sulla aika hyvä tuuri sais olla, että saisit kuskin HKI-JKL-HKI ihan silkasta auttamisen ilosta. Just sayin' "In a rapidly advancing world, to stand still is to move backwards." |
hollmi-5 20.03.2015 13:48:18 | |
---|
markkuliini: Yksinkertainen kysymys. Neljä vastausta. Yksikään ei vastaa kysymykseen. Nyt kuvitelkaa tähän se Boratin "Great success!"-meemi. Minä olen tässä jännittänyt, että mitkä rummut markkuliinille on tulossa? Kun varastoimassa olit jotain settiä uusien tieltä? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Speedy 20.03.2015 13:54:57 | |
---|
Angry Pierre: No, juu. Tosin kyllä sulla aika hyvä tuuri sais olla, että saisit kuskin HKI-JKL-HKI ihan silkasta auttamisen ilosta. Just sayin' Ja vielä muusinetistä..=) Kimppakyyti.com vai mikä se on.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Juhani_t 20.03.2015 14:20:37 | |
---|
Speedy: Ja vielä muusinetistä..=) Kimppakyyti.com vai mikä se on.. Vai autotalli.com? Eiku sori. Autohan on nin kallis ja saastuttava että yksityisautoilu on kiellettävä. Paitsi sillon kun tarvis kyydin... |
markkuliini 20.03.2015 14:22:56 | |
---|
Angry Pierre: No, juu. Tosin kyllä sulla aika hyvä tuuri sais olla, että saisit kuskin HKI-JKL-HKI ihan silkasta auttamisen ilosta. Just sayin' Sen oon itse oppinut some-aikana, että aina kannattaa kysyä. Tuota väliä ajaa jengiä ihan päivittäinkin edes takaisin vaikka kuinka paljon , ja ehkä joku sattuu olemaan rumpuintoilija ja/tai haluaa jakaa bensakuluja välillä vähemmäksi. Ei kai kukaan tässä pyytänytkään kuskia "ihan silkasta auttamisen ilosta." Just sayin' :-D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 20.03.2015 14:23:27 (muokattu 20.03.2015 14:59:22) | |
---|
Juhani_t: Vai autotalli.com? Eiku sori. Autohan on nin kallis ja saastuttava että yksityisautoilu on kiellettävä. Paitsi sillon kun tarvis kyydin... Erikoinen asenne... :/ Tulee tunne että juhani jatkaa tässä jossain muualla aloittamaansa keskustelua. Joku muualla moittinut yksityisautoilusta, ja siitä on jäänyt tarve puolustaa? Tässähän kukaan ei moittinut siitä mitenkään. :-) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 20.03.2015 14:24:45 | |
---|
hollmi-5: Minä olen tässä jännittänyt, että mitkä rummut markkuliinille on tulossa? Kun varastoimassa olit jotain settiä uusien tieltä? Dw design acrylic, oli ihan järkyttävän hyvän kuuloinen setti. Mutta en o vielä päättänyt, vaatis aika paljon säätöä ja setin varastointia jne jne jne. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hollmi-5 20.03.2015 14:37:33 | |
---|
markkuliini: Dw design acrylic, oli ihan järkyttävän hyvän kuuloinen setti. Mutta en o vielä päättänyt, vaatis aika paljon säätöä ja setin varastointia jne jne jne. Wau! Osta nyt, että jollain olisi ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 20.03.2015 15:26:47 | |
---|
Auton omistaminen on perseestä. Mun on helppo sanoa kun en omista autoa. Ostakaa ne Zilkut pois tuolta ennen kuin itse ostan. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
jtpennane 20.03.2015 15:50:19 | |
---|
Epämuusikko: Ostakaa ne Zilkut pois tuolta ennen kuin itse ostan. Mul on jo samanlaiset. Haluisin kyl toiset, varmuuden vuoksi. "In a rapidly advancing world, to stand still is to move backwards." |
Speedy 20.03.2015 17:17:52 | |
---|
Epämuusikko: Auton omistaminen on perseestä. Mun on helppo sanoa kun en omista autoa. Ostakaa ne Zilkut pois tuolta ennen kuin itse ostan. Auton omistaminen on perseestä. Mun on helppo sanoa kun omistan auton..=) Kuka tämä Sapanen on kun sillä tuntuu olevan tuota vitnage-osastoa isompikin varasto.. Vai joku trokari? Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Speedy: Kuka tämä Sapanen on kun sillä tuntuu olevan tuota vitnage-osastoa isompikin varasto.. Vai joku trokari? Mulle ei tule tuosta trokari mieleen lainkaan, hinnat olisivat korkeemmat. Varmaan vaan tykkää vaihdella soittimiaan tiiviseen tahtiin. Itse syyllistyn välillä samaan. Välillä pysyy 5 vuotta samat kamat. Menee sykleissä. Trokareilla usein hirveetä paskaa myynnissä, mitä oon seurannu. Pahimpia on nämä, jotka ostaa setin 800 eurolla ja myy 1111,- seuraavana päivänä. En vaan ymmärrä tuollaista touhua. "In a rapidly advancing world, to stand still is to move backwards." |
statistiÖ 20.03.2015 18:33:21 | |
---|
markkuliini: Dw design acrylic, oli ihan järkyttävän hyvän kuuloinen setti. Mutta en o vielä päättänyt, vaatis aika paljon säätöä ja setin varastointia jne jne jne. Voih, ja nyt jo tarjouslaarissa.. Sulla on jo hyvä ja hyvänkuuloinen setti, ehkä jopa järkyttävän. Eikä se ole tarjouslaarissa, eikä tarpeettomana. Sillä on historia siinä käytössä, missä se on. Jos se setti vaihtuu, menee koko homma tarjouslaariin. Ainoa edullinen tarjous on käyttämätön tarjous. Hyvänä kakkosena tulee oikea tuote, oikeaan tarpeeseen, eli jatkuvaan käyttöön. ¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ ranttatantta ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤ |