Humanoid 16.03.2015 08:11:30 | |
---|
TTV: Poistin Torilta kuleksimasta ESP E-II Eclipse 7:n, kun en voinu vastustaa kiusausta :-) Vaikka olinkin melkosittain vastaan ESP:n uutta tuotenimeämistapaa ja lähes vannoin vanhojen Standard-sarjalaisten nimen, niin kyllä täää E-II ainakin tämän yksilön kohdalla täyttää totutut laatukriteerit. Äärimmäisen hyvin viimeistelty ja otelaudassa todella tasasyinen ja musta eeben. Seiskaksi hyvä soittotuntuma ja miellyttävä kaulaprofiili. Kiitokset Pertulle kaupoista! Kuva löytyy profiilista. Kyllä kelpais.. :) |
jpaa 16.03.2015 08:48:42 | |
---|
blueskille: Suhr Badger 18 tuli hankittua kotivahvistimeksi ja hienostihan tuo soi. Soundi pysyy hyvänä pienilläkin äänenpaineilla ja pedaalialustana on ihan omiaan. Josko nyt jonkin aikaa pärjäisi ilman uusia hankintoja :) http://muusikoiden.net/dyn/users/133525.jpg Tuo on muuten totta että Badger syö pedaaleita tosi hyvin. Itse otan Badgerilla kaikki murot pedaaleilla ja toimii kuin junan vessa. Shivalla taas toisin päin, se ei kyllä meikäläisen purkeista tykkää ollenkaan paitsi boostatessa. Tai on yksi poikkeus, saman firman Ecstasy Red. "To be is to do" - Socrates
"To do is to be" - Jean-Paul Sartre
"Do be do be do" - Frank Sinatra |
Kimmo72 16.03.2015 16:27:41 | |
---|
Jamaha thr10x Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Snapo 16.03.2015 20:04:59 | |
---|
SD:n mikkisetti, custom custom sh-11 ja 59 tulevat postissa. Täytyy hommata kaverilta alnico 5 ja 8 -magneetit ja kokeilla vähän mitä eroja. Custom 8 vaikuttais kovinkin kehutulta. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
ibnz 16.03.2015 20:28:42 | |
---|
Snapo: SD:n mikkisetti, custom custom sh-11 ja 59 tulevat postissa. Täytyy hommata kaverilta alnico 5 ja 8 -magneetit ja kokeilla vähän mitä eroja. Custom 8 vaikuttais kovinkin kehutulta. Siinä mun LP:ssä on Custom 8, toimii kyllä kuin lokomotiivin vesiklosetti |
Metalkallo 17.03.2015 10:14:35 | |
---|
Snapo: SD:n mikkisetti, custom custom sh-11 ja 59 tulevat postissa. Täytyy hommata kaverilta alnico 5 ja 8 -magneetit ja kokeilla vähän mitä eroja. Custom 8 vaikuttais kovinkin kehutulta. Duncanin 59 ainakin on kehuttu alnico 4 ja 8 magneeteilla ulkomaalaisilla foorumeilla. 4 on kait 2:n ja 5:n välissä jossain ja sopii paremmin kaulamikkeihin ja 8 taas on tehokas mutta ei ole niin mössö kuin keraaminen. A4/A8 yhdistelmää ainakin ulkomailla suositeltiin. Alnico 2 59n toimii kaulassa että tallassa, kokeiltu on ja hyvälle kuulostaa. Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä. |
Metalkallo 17.03.2015 10:19:19 (muokattu 17.03.2015 20:04:54) | |
---|
Itse hommailin tuon Blue Wild Angel: Jimi Hendrix: Live at the isle of wright live blu-rayn kun sitä ei muualta nähnyt mistään. Kaitpa tämän voi luokitella kitara tavaraksi koska olihan Jimi yhtä kitaransa kanssa. En ole vielä katsonut kokonaan, mutta mitä luin pientä kirjasta joka tuli mukana niin voi katsella monesta eri kuvakulmasta showta ja siellä luki, että jossain kohtaa Jimi tekee spagaatin tai jotain ja sen housut repee. :D En tiedä sitten tuosta spagaatista mutta jotain se kuulemma venytti ja meni vaihtaan uudet takahuoneeseen. EDIT: Niin, ja ostainhan mä 3 kp kieliä noita d'addarion 9-46 koon. Vähän kahden vaiheilla kun 10- tuntuu ihan hyvältä mutta 9- taas soljuu hieman paremmin sormille. Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä. |
Sarko 17.03.2015 10:38:22 | |
---|
Metalkallo: Itse hommailin tuon Blue Wild Angel: Jimi Hendrix: Live at the isle of wright live blu-rayn kun sitä ei muualta nähnyt mistään. Kaitpa tämän voi luokitella kitara tavaraksi koska olihan Jimi yhtä kitaransa kanssa. Kyllä tuo taitaa ihan vaan blu-ray olla. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
DireZ 17.03.2015 16:08:30 | |
---|
About kuukausi sitten tuli ostettua 80-luvun lopun Marsu, Jcm800 2205 settiin kuuluvalla 4x12 1960A kaapilla. Muutamat treenit vedelty ja kyllä se vaan hyvältä kuulostaa! Ja jottei liian vähillä kamapyörittelyillä selvittäisi niin muutama viikko takaperin tuli vaihdossa Deanin Black Gold V. Nauhat piti hioa, mutta muuten hienossa kunnossa. Mikeiksi vaihdoin Gibsonin 490R ja 498T. Profiilista löytyy kuvat molemmista. Katsotaan kauan näillä hankinnoilla pärjäillään :) |
Snapo 17.03.2015 18:50:38 (muokattu 17.03.2015 18:51:21) | |
---|
Metalkallo: Duncanin 59 ainakin on kehuttu alnico 4 ja 8 magneeteilla ulkomaalaisilla foorumeilla. 4 on kait 2:n ja 5:n välissä jossain ja sopii paremmin kaulamikkeihin ja 8 taas on tehokas mutta ei ole niin mössö kuin keraaminen. A4/A8 yhdistelmää ainakin ulkomailla suositeltiin. Alnico 2 59n toimii kaulassa että tallassa, kokeiltu on ja hyvälle kuulostaa. Keraaminenko mössö? Eikös niitä nimenomaan käytetä että saadaan pidettyä isollakin säröllä soundi kasassa. Vaan minähä oon näissä hommissa ihan alottelija vaikka mikkirumba kyllä kiinnostaa. Itellä ollu pari keraamista ja tuntuu että puhtailla soundi on liian kirkas niin jos vaihtaisi välillä palikat alnicoon. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Metalkallo 17.03.2015 20:02:26 | |
---|
Snapo: Keraaminenko mössö? Eikös niitä nimenomaan käytetä että saadaan pidettyä isollakin säröllä soundi kasassa. Vaan minähä oon näissä hommissa ihan alottelija vaikka mikkirumba kyllä kiinnostaa. Itellä ollu pari keraamista ja tuntuu että puhtailla soundi on liian kirkas niin jos vaihtaisi välillä palikat alnicoon. No on se vähän mössö mun mielestä jos vertaa alnicon erottelevuuteen ainakin säröillä. Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä. |
Ziggy Bubba 17.03.2015 20:31:26 | |
---|
Metalkallo: No on se vähän mössö mun mielestä jos vertaa alnicon erottelevuuteen ainakin säröillä. Mun kokemusten mukaan esim. Duncan Distortion ja Dimarzio Super Distortion on just tiukkoja, jos jotain, vaikka ovatkin keraamisilla magneeteilla. Just hevidemppailuja ajatellen kovia pelejä molemmat tallapaikalle. |
JaaGeRMaisTeR 17.03.2015 20:53:10 | |
---|
Metalkallo: No on se vähän mössö mun mielestä jos vertaa alnicon erottelevuuteen ainakin säröillä. omat kokemukset ovat juuri päinvastaiset. Alnico on se mössö ja keraaminen pitää paketin kasassa. |
Antti1 17.03.2015 21:43:17 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: omat kokemukset ovat juuri päinvastaiset. Alnico on se mössö ja keraaminen pitää paketin kasassa. Hmmmmm, riippuu toki palikastakin. Monesti keraamiset tuntuvat olevan kuumempia vaihtoehtoja, mikäli on valinnanvaraa vaikka muuten samasta mikistä. Se voi ehkä tuntua mössöisyydeltä, jos tajua pakittaa gainia vahvarista. Mut joo, olen pääpiirteittäin samaa mieltä teidän kanssa asiasta. |
Myrkky Nuoli 17.03.2015 22:40:39 | |
---|
Onhan se keraamisen saundi yleisesti ottaen pistävämpi, terävämpi ja räikeämpi. Minun mielestä nimenomaan huonossa mielessä, mutta ymmärrän kyllä mihin se sopii. More Nintendo, less Marshall. |
Gabe 18.03.2015 13:23:12 | |
---|
Mesa Cabclone kuulokkeilla soittoa varten, saa nähdä onko siitä mihinkään. |
ibnz 18.03.2015 13:44:13 | |
---|
2001 Navigator N-LP-STD eli ystävien kesken sexually transmitted disease lähti valumaan Japaniasta. Alkaa olemaan potretti koossa, eiköhän se GAS ole tällä kesytetty. Täksi kuuksi |
KUNU 18.03.2015 13:47:18 | |
---|
Vuoden 90 Ibanez Universe PWH lähti jenkeistä tulehmaan, ai ai mitä ihanaa herkkua. Suhr=Ongelma |
jpaa: Tuo on muuten totta että Badger syö pedaaleita tosi hyvin. Itse otan Badgerilla kaikki murot pedaaleilla ja toimii kuin junan vessa. Shivalla taas toisin päin, se ei kyllä meikäläisen purkeista tykkää ollenkaan paitsi boostatessa. Tai on yksi poikkeus, saman firman Ecstasy Red. Tässä taas näkee, miten subjektiivisia nämä asiat voivat olla. Itse hommasin Shivan (EL34) reilu viikko sitten, eivätkä mitkään pedaalit ole aiemmin kuulostaneet yhtä hyviltä. Erityisesti puhtaaseen kanavaan ajettuna, vaikka epäilen bändivolalla tuon särökanavankin kuulostavan mahtavalta pedaalilla boostattuna. Sinänsä Shiva on kaikin puolin kotivolalla järjettömän kova kone, vaikka se on 80 wattinen. Mielestäni fuzzit saivat ihan uutta nostetta Shivan kanssa. Samoin Simble kuulosti Fender- tyyppisen vahvistimen kautta tosi vaisulta ja Shivan kanssa taas en paljon muulla säröllä ole soittanutkaan... Kiitokset vaan Kotkan suuntaan! |
Juzpe 18.03.2015 17:45:05 | |
---|
Nojoo, pikku lista viimeaikaisista: - kojones "Sexytone" särötin - kojones "About 35" vahvistin - kojones "Anal-look II" delay - pedaltrain 2 ja jr - pari mooerin reverbiä - Petersonin StroboStomp 2 - SKB:n 3i case - HB:n 1x12 kaappi, jonka mukana V30, 70/80 ja joku Eminence - Kymppisäkki pyramidin 10-48 naruja Jatkakaa. "Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa |