Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Melechesh
1
SlipKnoT
27.11.2010 19:32:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päivää. Eli keskustelua pystyyn Melechesh nimisestä orkesterista.
 
Bändi on perustettu -93, ja tyyliltään on black/folk metallia jossa on runsaasti itämaisia vivahteita ja soittimia. Bändi on lähtiöisin Jerusalemista :D
 
Törmäsin tähän bändiin kun katselin Nilen lämppäreitä lippupalvelun sivuilta ostaessani lippuja. Djinn levy vaikuttaa hyvältä, mutta omasta mielestäni örinöitä voitaisiin hyvin vaihtaa kliineihin laulusuorituksiin koska ne sopivat hyvin tämän bändin musaan. Muita levyjä en olekkaan sitten paljoa kuunnellut. Tulee sopimaan varmasti erinomaisesti Nilen lämppäriksi. Meikä diggaa myös levyjen kansikuvista.
 
Elikkäs pistäkää kuuntelen ja heittäkää kommenttejä. Stopifystä ainakin löytyy jonkin levyjä.
 
Herrah
27.11.2010 20:32:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sphynx o kova levy, Emissaries sisältää kans tiukkaa matskua mutta kokonaisuutena vähän tasapaksu.
En tuu kattoo Nilea, koska joka kerta ku nään ne livenä ni hajotan itteeni :I
 
metlica
21.02.2015 16:03:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.inferno.fi/uutiset/itama … uusi-levy-kuunneltavissa-ennakkoon/
 
Uus levy kuunneltavissa. Vieraina mm. Max Cavalera..
 
Get it fucking done.
santakasa
21.02.2015 16:27:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

metlica: http://www.inferno.fi/uutiset/itama … uusi-levy-kuunneltavissa-ennakkoon/
 
Uus levy kuunneltavissa. Vieraina mm. Max Cavalera..

 
Perhana tekis jo mieli kuunnella, mutta maltan mieleni ja hankin CD-versiona ja kuuntelen sitten vasta kokonaan. Ne pari kappaletta oon kuullut jo, jotka laitettiin maistiaisena.
 
in särö we trust
metlica
21.02.2015 16:31:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää oli mulle suht uus tuttavuus. Ihan jees kamaa vaikken juutalaisista välittäkään. Eiku :)
 
Get it fucking done.
santakasa
21.02.2015 20:08:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

metlica: Tää oli mulle suht uus tuttavuus. Ihan jees kamaa vaikken juutalaisista välittäkään. Eiku :)
 
http://www.cvltnation.com/a-cvlt-na … erview-with-ashmedi-from-melechesh/ "My family was Christian, not religious but from just from that background"
 
Mut joo itse näin Melecheshin livenä muutama vuotta sitten Nosturissa, kun lämppäsivät Nilea. Mulla on Djinn, Emissaries ja The Epigenesis albumit levyhyllyssä. Mainiota matskua tekevät. Persoonallista sekä monivivahteista.
 
in särö we trust
santakasa
17.03.2015 20:37:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka moni kuullut vielä Enki -levyä? Itse sain tänään levyn ja on taattua Melecheshiä. En rupea tekemään sen enempää erittelyä ettei tule liikaa ylisanoja. Mutta on nopeutta, vihaisuutta, eeppisyyttä ja groovia. Ashmedin lauluäänelle sataa plussaa.
 
in särö we trust
Torniojaws
18.03.2015 13:56:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perusvarmaa jatkoa edelliselle. Ei mitään uutta ja yllättävää sinänsä. Alkuun ei kyllä säväyttänyt niin paljoa kuin esim. Emissaries, mutta katotaan josko ajan myötä aukeaa vähän paremmin.
 
Vortech Industrial Death Metal
santakasa
18.03.2015 15:27:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torniojaws: Perusvarmaa jatkoa edelliselle. Ei mitään uutta ja yllättävää sinänsä. Alkuun ei kyllä säväyttänyt niin paljoa kuin esim. Emissaries, mutta katotaan josko ajan myötä aukeaa vähän paremmin.
 
Musta toi eka kappale on jo ihan mahtava, kun grooviriffi pääsee ekaa kertaa kunnolla käyntiin, ei pään heiluttamista pysty estämään!
 
Levyn isoin miinus on minusta ylipitkä instrumentaali. Ymmärrän toki etnisen musan esiin tuontia, mutta parin minuutin tunnelmointi ois minusta riittänyt.
 
in särö we trust
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «