Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5219 220 221 222 223343 344 345 346 347
Gabe
17.03.2015 13:13:22
Sarko: No onneks ei jatku kovinkaan pahasti koska: olen opiskelija. Persaukisuus on tosiasia, kaasuttelusta huomaa että treenejä ollut taas liian vähän.

Kummasti tuo persaukisuus on riesana oli opiskelija taikka ei. Vähäinen soittoaika on kyllä paha gasin lietsoja, liikaa aikaa keksiä itselleen kaikenlaisia tarpeita.
Gabe
17.03.2015 22:10:31
Palmer PGA04 Speaker Simulator, tuollainen on saatava.
Laulava Kylätohtori
17.03.2015 22:25:26
Jaskan Texas Ranger. Myin sen vanhan liian hätäisesti pois. Tiesin, että se kaduttaa vielä. Eipä ainakaan vielä ole löytynyt, eikä Custom Soundsillakaan ole. Jaskaltakin saa vasta myöhemmin. Ei auta kuin odottaa.

HEI SINÄ! Niin juuri sinä! Myy Texas Rangerisi minulle!!!
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
VIPMetal
17.03.2015 22:30:27 (muokattu 17.03.2015 22:30:44)

Fender Stratocaster, olympic white, vaahtera otelauta, (suuri lapa?).

On saatava.
"I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end"
freakingenius
18.03.2015 00:03:43 (muokattu 18.03.2015 00:05:41)
VIPMetal: Fender Stratocaster, olympic white, vaahtera otelauta, (suuri lapa?).

On saatava.

Komeita.

https://www.dropbox.com/s/yyb09dp0n … ne%20Crazy%20Train%20Cover.wmv?dl=0
Stalkah
18.03.2015 09:39:32

Gabe: Palmer PGA04 Speaker Simulator, tuollainen on saatava.

Hoho, kuka vinkkas? ;)
"Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi"
Gabe
18.03.2015 09:41:24
Stalkah: Hoho, kuka vinkkas? ;)

Syytän taas sinua rahanmenosta. :D Kiukkuista pikaviestiä puskee kun saan vähän rauhaa naputella.
Gabe
18.03.2015 09:48:51
Stalkah: Eipä kestä kiittää! :D Jos hommaat, niin kerrohan sitten että onko noista mihinkään. Hiljainen kuulokesoittelu ja -nauhoittelu kiinnostais miutakin tällee kerrostaloasukkina.