Aihe: Kokemuksia m.net torista.
1 2 3 4 521 22 23 24 2533 34 35 36 37
kimpaana
16.03.2015 13:28:15
saastara: Se on tänä älyaikana ihmisistä usein itseisarvoista, että kaikki asuu puhelimessaan kiinni ja tsekkaavat facen ja mailin kerran vartissa ja ovat jatkuvasti valmiudessa näpyttämään. Ei sillä, etteikö siinä ei olisi hyviä puolia myös, mutta jengillä tuppaa välillä unohtumaan, että kaikki eivät tämmöistä saatavillaoloa harrasta.

Joo, se on itsellä helppoa kun tekee tai on tekevinään töitä koneen äärellä. Pääasia, että kauppaa syntyy ennemmin tai myöhemmin, mutta tässäkin tapauksessa oli jo lähdössä rahat muualle :)
GAS is strong on you!
Gabe
16.03.2015 13:52:25
saastara: Se on tänä älyaikana ihmisistä usein itseisarvoista, että kaikki asuu puhelimessaan kiinni ja tsekkaavat facen ja mailin kerran vartissa ja ovat jatkuvasti valmiudessa näpyttämään. Ei sillä, etteikö siinä ei olisi hyviä puolia myös, mutta jengillä tuppaa välillä unohtumaan, että kaikki eivät tämmöistä saatavillaoloa harrasta.

Toki, mutta muutaman kerran on käynyt niin että kauppias on kirjautunut useamman kerran mnettiin eikä silti vaivaudu vastaamaan suoraan ostotarjoukseen.
saastara
16.03.2015 14:03:54 (muokattu 16.03.2015 14:04:26)
Gabe: Toki, mutta muutaman kerran on käynyt niin että kauppias on kirjautunut useamman kerran mnettiin eikä silti vaivaudu vastaamaan suoraan ostotarjoukseen.

Juu, olen mä ehdottoman syyllinen kans tämänkaltaiseen toimintaan paikoitellen. En tiedä mikä häiriö siinä aivotoiminnassa on kun ei muka ole aikaa tai energiaa käyttää minuuttia viestin kirjoittamiseen.
"As long as there is music I am immortal and I have lived forever if I can remember a song"
JaaGeRMaisTeR
16.03.2015 18:21:46
Luulin joskus, että engl menisi vähän paremmin kaupaksi. No eipä ole edes tarjottu mitään. Näin viimeisimmät kokemukset. Kukas siitä mustastalistasta puhuikaan.

Samaa tavara taas tuntuu pysyvän tuolla, joten eipä taida muillakaan liikkua kamppeet.
Osteri
16.03.2015 18:34:33
saastara: jengillä tuppaa välillä unohtumaan, että kaikki eivät tämmöistä saatavillaoloa harrasta.

Hyvinhän sulla on puhelinnumero ainakin mukana ilmoissa. Puhelinsoitto - ajan voitto. Mun mielestäni se yleensä toimii hyvin kun joku haluaa ilmoittaa ostohalukkuudesta. Mnet-pikaviestien lukemisen nopeudesta tosiaan ei aina niin ole varmuutta. Kerran viikossa...tms...?
Ben Hur
17.03.2015 07:42:10

Off Topic

'Hengellistä suomenkielistä metallia/rockia soittava poppoo kaipaa samanhenkistä basistia joukkoonsa!

Olemme keikkailleet jonkin verran, ja demoilleet myös'

Herätti jonkinverran hilpeyttä täällä tuo demoaminen, 666

-j-
BilBb
Gabe
17.03.2015 08:22:38
saastara: Juu, olen mä ehdottoman syyllinen kans tämänkaltaiseen toimintaan paikoitellen. En tiedä mikä häiriö siinä aivotoiminnassa on kun ei muka ole aikaa tai energiaa käyttää minuuttia viestin kirjoittamiseen.

Tai puhelimeen vastaamiseen. :) En vain ymmärrä miksi laittaa ilmoitusta jos ei ole myyntihaluja. Toinen ryhmä mikä ottaa pannuun on nämä jotka myy isompia satseja vain pakettina.
mopar
17.03.2015 10:02:09

Gabe: Toki, mutta muutaman kerran on käynyt niin että kauppias on kirjautunut useamman kerran mnettiin eikä silti vaivaudu vastaamaan suoraan ostotarjoukseen.

Mulla on jokusen kerran käyny näin että käyn esim. työpäivän aikana kännyllä netissä ja vastailen vasta kotona läppäriltä. Ainakin niissä tapauksissa joissa kysellään jotain speksejä ja pitäis pitempi kirjotelma tehdä. Lyhyemmät vastaukset onnistuu kännykälläkin...
juuso a
17.03.2015 10:55:39

Paljon olen tavaraa ostanut, eikä koskaan ole ollut mitään hankaluuksia. Hyvä tuuri on käynyt, mutta toisaalta olen ollut aika varovainenkin.
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi."
mopar
17.03.2015 13:37:32

Gabe: Kyllä minäkin tällaiset ymmärrän, mutta sitten kun alkaa mennä viikko eikä kuulu mitään. Itse huikkaan yleensä luurilla että vastaan illalla paremmin kun pääsen koneen äärelle.

Joo, tämä täysin totta.
Gabe
18.03.2015 11:32:05
Bugeran kannattaisi panostaa tuohon logon kiinnitykseen vähän enemmän. Tämän tästä näkyy torilla Bugeran kaappi josta on logo tippunut pois.
Laulava Kylätohtori
18.03.2015 11:57:39
Gabe: Bugeran kannattaisi panostaa tuohon logon kiinnitykseen vähän enemmän. Tämän tästä näkyy torilla Bugeran kaappi josta on logo tippunut pois.

Sama homma Harley Bentonilla...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
freakingenius
18.03.2015 12:11:46 (muokattu 18.03.2015 12:12:43)
Gabe: Bugeran kannattaisi panostaa tuohon logon kiinnitykseen vähän enemmän. Tämän tästä näkyy torilla Bugeran kaappi josta on logo tippunut pois.

Samoin Harley Bentonin.

Edit. Oho tohtori ehti ensin, ei ollut sivu päivittynyt.
Gabe
18.03.2015 12:32:50
freakingenius: Samoin Harley Bentonin.

Laulava Kylätohtori: Sama homma Harley Bentonilla...

Harley Benttonilla on vielä pahempi ongelma logojensa kanssa. Olen huomannut että kun Benttonin logo tippuu niin useaan hiipii Marshallin logo tilalle. On se metkaa.
Sarko
18.03.2015 12:37:08
Gabe: Harley Benttonilla on vielä pahempi ongelma logojensa kanssa. Olen huomannut että kun Benttonin logo tippuu niin useaan hiipii Marshallin logo tilalle. On se metkaa.

Tällä hetkellä ei ole yhtään tällaista yksilöä torilla, aika harvoin muutenkaan olen moista huomannut. Yksi Marshallin logolla varustettu Bugera löytyy torilta tällä hetkellä.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Gabe
18.03.2015 12:58:05
Sarko: Tällä hetkellä ei ole yhtään tällaista yksilöä torilla, aika harvoin muutenkaan olen moista huomannut. Yksi Marshallin logolla varustettu Bugera löytyy torilta tällä hetkellä.

Siinä oli vähän huumoria seassa. Mutta pelkästään tänä vuonna olen nähnyt torilla jo kolme halpis kaappia mihin on huomaamatta hiipinyt Marshallin logo alkuperäisen tilalle. Tässä on yksi "Marshall/Bugera 2x12" Kitarakaappi" myynnissä. Ensimmäisen ilmoituksen otsikossa taisi olla pelkästään Marshall mainittuna jos oikein muistan. No eipä olisi kuitenkaan itsellä pokkaa myydä noin, kyllä se on Bugeran kaappi vaikka siihen minkä logon laittaisi.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=983058
Genitalripper
18.03.2015 13:50:21
Gabe: Siinä oli vähän huumoria seassa. Mutta pelkästään tänä vuonna olen nähnyt torilla jo kolme halpis kaappia mihin on huomaamatta hiipinyt Marshallin logo alkuperäisen tilalle. Tässä on yksi "Marshall/Bugera 2x12" Kitarakaappi" myynnissä. Ensimmäisen ilmoituksen otsikossa taisi olla pelkästään Marshall mainittuna jos oikein muistan. No eipä olisi kuitenkaan itsellä pokkaa myydä noin, kyllä se on Bugeran kaappi vaikka siihen minkä logon laittaisi.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=983058

Tuliko luettua tuota linkkaamaasi ilmoitusta otsikkoa pidemmälle?
Gabe
18.03.2015 14:20:35 (muokattu 18.03.2015 14:22:59)
Genitalripper: Tuliko luettua tuota linkkaamaasi ilmoitusta otsikkoa pidemmälle?

Tuli, se että Bugeran kaappiin vaihdetaan Marshallista elementit ei oikeuta Marshall logon käyttöön. Logo on yrityksen omaisuutta eikä sitä tietääkseni oikein saa lätkiä mihin vaan.

e. Jos ostaisin Harley Benttonin LP:n johon löisin Gibsonin mikit niin olisiko Gibson logon käyttö perusteltua ja saisiko sitä myydä Gibson/Harley Benttonina?
Genitalripper
18.03.2015 14:22:32
Gabe: Tuli, se että Bugeran kaappiin vaihdetaan Marshallista elementit ei oikeuta Marshall logon käyttöön. Logo on yrityksen omaisuutta eikä sitä tietääkseni oikein saa lätkiä mihin vaan.

Aa, mä meinasin että tarkoitit tuota otsikkoa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)