Kailis 14.03.2015 12:42:20 | |
---|
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
jazzmies 15.03.2015 20:25:52 | |
---|
hollmi-5: Perjantai-illan ratoksi kuvasin puhelimella Ludwig Stainless Steel-settiä. Tajunnanvirtaa. Ei suunnitelmaa. https://www.youtube.com/watch?v=ifCPOvvrXV8 Nyt kommentit ja tykkäykset on poistettu näkyvistä. Itsekin olen yhdelle videolle joutunut tekemään sen, kun etiopialaista adoptiolastani alettiin nimitellä kasipalloksi jne. Mutta nyt tämä video tuli "ääninäytettä soitostanne" eikä "ääninäytettä lyömäsoittimista" alle. Mutta sen voin sanoa soitostasi, että soittosi laatu, sisältö ja esittämisen asenne ovat tässä videossa harvinaisen epämielenkiintoisia, -johdonmukaisia ja -musikaalisia. Ei jatkoon! Nyt rumputunneille mars! "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
hollmi-5 15.03.2015 20:33:46 (muokattu 15.03.2015 20:39:46) | |
---|
jazzmies: Nyt kommentit ja tykkäykset on poistettu näkyvistä. Itsekin olen yhdelle videolle joutunut tekemään sen, kun etiopialaista adoptiolastani alettiin nimitellä kasipalloksi jne. Mutta nyt tämä video tuli "ääninäytettä soitostanne" eikä "ääninäytettä lyömäsoittimista" alle. Mutta sen voin sanoa soitostasi, että soittosi laatu, sisältö ja esittämisen asenne ovat tässä videossa harvinaisen epämielenkiintoisia, -johdonmukaisia ja -musikaalisia. Ei jatkoon! Nyt rumputunneille mars! Juu. Olet ihan oikeassa. Olen ihan täysin biisirumpali. Oikeastaan inhoan rumpusooloja ja pelkkää rummutusta ilman muita soittajia ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kefiiri 15.03.2015 20:47:30 | |
---|
Jatsimies sai nyt minutkin houkuteltua katsomaan klipin. Sehän oli ihan asiallisen kuuloista! Soittajan kusihätäisen näköiset ilmeet hiukan verottivat esteettistä nautintoa. Ihan käypä ja tasapainoinen rumpuesittely, taiteellinen arvo löytyi mielestäni esityksen konstailemattomuudesta. En ole musiikin asiantuntija. |
hollmi-5 15.03.2015 20:48:42 | |
---|
Kefiiri: Jatsimies sai nyt minutkin houkuteltua katsomaan klipin. Sehän oli ihan asiallisen kuuloista! Soittajan kusihätäisen näköiset ilmeet hiukan verottivat esteettistä nautintoa. Ihan käypä ja tasapainoinen rumpuesittely, taiteellinen arvo löytyi mielestäni esityksen konstailemattomuudesta. Nenä siinä vain pahasti vuoti. Vessahommat oli hoidettu ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kefiiri 15.03.2015 20:53:44 | |
---|
hollmi-5: Nenä siinä vain pahasti vuoti. Vessahommat oli hoidettu ;) Okei! Saman näköisiä ilmeitä olen nähnyt Affe Forsmanillakin, että ihan hyvässä seurassa sikäli olet :) En ole musiikin asiantuntija. |
hollmi-5: Juu. Olet ihan oikeassa. Olen ihan täysin biisirumpali. Oikeastaan inhoan rumpusooloja ja pelkkää rummutusta ilman muita soittajia ;) Mutta rummut ovat ihan älyttömän hyvin huollettu ja puunattu. Siitä ehdoton täys kymppi! "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
hollmi-5 15.03.2015 21:10:16 | |
---|
jazzmies: Mutta rummut ovat ihan älyttömän hyvin huollettu ja puunattu. Siitä ehdoton täys kymppi! Tuosta tuskin kukaan, joka minut tuntee, yllättyy. Tuon treeniksen peltikattaus on kyllä ihan hanurista osittain. Pusseista löytyy parempaakin. Ostin bassorummun mikrofonin ja tomimikit ovat nyt hakusessa. Muita löytyy ylimääräisiä, että saa äänityshommat toimimaan muutenkin, kuin matkapuhelimella. Laitan parempaa, kun saan aikaiseksi. Soitoltansa ja soundiltansa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sykähdyttävin urheiluhetki 15.03.2015 23:28:52 (muokattu 15.03.2015 23:29:15) | |
---|
jazzmies: Mutta rummut ovat ihan älyttömän hyvin huollettu ja puunattu. Siitä ehdoton täys kymppi! Kehutaan vielä myös, että hollme-5 on tosi hyvä ostamaan rumpuja! |
Kailis 16.03.2015 15:00:11 | |
---|
hollmi-5: Juu. Olet ihan oikeassa. Olen ihan täysin biisirumpali. Oikeastaan inhoan rumpusooloja ja pelkkää rummutusta ilman muita soittajia ;) Samiksii! Ei virhettä. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
rockid 16.03.2015 15:31:32 | |
---|
hollmi-5: Juu. Olet ihan oikeassa. Olen ihan täysin biisirumpali. Oikeastaan inhoan rumpusooloja ja pelkkää rummutusta ilman muita soittajia ;) Sama. Rummut ei ole mitään ilman kunnon bändiä. Ainakin perkat täytyy olla mukana. En ole vielä törmännyt rumpusooloon joka sais fiiliksiin.... |
Kimd 16.03.2015 15:49:20 | |
---|
rockid: Sama. Rummut ei ole mitään ilman kunnon bändiä. Ainakin perkat täytyy olla mukana. En ole vielä törmännyt rumpusooloon joka sais fiiliksiin.... Samoin pitkällä kirjoituksella! Harrastelija harrastelija rumpali |
Kailis 16.03.2015 17:30:27 | |
---|
Sen verran tarkennusta että olen jo vuosia ollut intohimoinen sing-a-long rumpali. Mut sehän on vähän sama kuin soittaisi valitsemassaan bändissä =D TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
hollmi-5 16.03.2015 21:03:20 (muokattu 16.03.2015 21:28:51) | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 16.03.2015 21:32:07 | |
---|
Erinomaiset rumpalit kuulostavat bändiltä jo yksin. Sitten kun tulee ryhmää ympärille, niin rooli alkaa kaventua. Erinomaisia bändirumpaleita, mutta sopivan solististeknisessä mielessäkin on, mutta silloin täytyy koko bändilä olla jokin jenga, mikä pistää sen toimimaan. Esim. Larry Mullen jr., Alan White tai Roger Taylor, hyvin toimii kontekstissaan, mutta soololevystä tulisi varmasti pitkästyttävä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, minkälaisia lyyrikoita nämä olisivatkaan. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
keitiiem 17.03.2015 00:29:21 (muokattu 17.03.2015 01:00:57) | |
---|
Harjottelin tänään biisilistan jälkeen mm. single ja double stroke rolleja vaihtelemalla niiden sekä eri rumpujen välillä saumattomasti saadakseni parhaan tuntuman omaan settiin ja tekniikkaan. Ihan toimiva treeni, suosittelen! https://instagram.com/p/0Th2fRyWO1/?taken-by=tonyjoakim |
rockid 18.03.2015 13:48:32 (muokattu 18.03.2015 15:27:50) | |
---|
jazzmies: Erinomaiset rumpalit kuulostavat bändiltä jo yksin Uskallan olla erimieltä :) Rummut ovat kuitenkin pääasiallisesti rytmisoitin. Karkeasti ajateltuna bändimusiikki perustuu melodian ja rytmin yhteispeliin joka synnyttää kuuliakunnassaan eriäviä säväreitä. Toki rumpali voi kuulostaa yksinkin hyvältä mutta ei se kuitenkaan synnytä samankaltaista musiikinkuuntelukokemusta jonka bändi tekee. Etniset lyömäsoittimet erikseen koska ne on alunperinkin ajateltu soolosoittimiksi. Tämä toki vain minun mielipide... |
griip 20.03.2015 14:09:50 | |
---|
life's a bummer when you're a hummer |
hollmi-5 20.03.2015 20:31:14 (muokattu 20.03.2015 20:31:38) | |
---|
Treenaan mieluiten näin: Luureihin musaa ja play along-meininki. Tässä soitin Phil Collinsin biisin mukana ja äänitin. Flammaa ja fillit ei ole ihan identtiset, mutta ihan eri virta tulee minuun treenatessa tällä metodilla: http://maihinnousu.net/s/23934Soundit, piuhat ja kajarit. |
rockid 21.03.2015 16:37:30 (muokattu 21.03.2015 16:38:59) | |
---|
hollmi-5: Treenaan mieluiten näin: Luureihin musaa ja play along-meininki. Tässä soitin Phil Collinsin biisin mukana ja äänitin. Flammaa ja fillit ei ole ihan identtiset, mutta ihan eri virta tulee minuun treenatessa tällä metodilla: http://maihinnousu.net/s/23934 Tykkään. Oliko tuossa Phillin rummut alla? Äänititkö Zoomilla vai millä? Mä tykkään kanssa soitella taustanauhojen päälle. Hommasin sen Garibaldin Code of funk opuksen. Yhdenhän ehdin tehdä jo. Tässä vielä uudelleen: https://youtu.be/uDxISCi4P2o Mistäs niitä minus drums biisejä löytyisi? |