Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Davis-rummut
1
JuHiZz69
11.03.2015 23:58:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisko kenelläkään mitään tietoa "Davis" tai "Davis Pro Series" -merkkisistä 90-luvulla myydyistä rummuista..? Osaisko joku kertoa jotain.. Google ei kerro mitään..
 
Duro
12.03.2015 09:31:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos samat ennusmerkit pätee kuin muihinkin rumpumerkkeihin mistä ei o mitään tietoa missään, voidaan olettaa että kyseessä on jotku entry-levelin markettirummut. Näin aamumutuiluna.
 
Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici
4tune
12.03.2015 15:47:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koitin tuossa varmuuden vuoksi googlailla vähän asiaa ja no tulos tosiaan melko laiha. Davis rumpukalvoja löyty ja joku ehkä Filippiiniläinen sivu, jossa oli jonkin näköinen Davis merkkinen virveli kaupan. Paha oli lähteä vertaamaan hintaakaan kun en tunnistanut edes valuutan yksikköä :D
 
JuHiZz69
13.03.2015 13:08:27 (muokattu 13.03.2015 13:08:57)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

4tune: Koitin tuossa varmuuden vuoksi googlailla vähän asiaa ja no tulos tosiaan melko laiha. Davis rumpukalvoja löyty ja joku ehkä Filippiiniläinen sivu, jossa oli jonkin näköinen Davis merkkinen virveli kaupan. Paha oli lähteä vertaamaan hintaakaan kun en tunnistanut edes valuutan yksikköä :D
 
No kovin tuntuis olevan laihaa joo..
 
Joskus -97-98 mulle ostettiin nimittäin paikallisesta musiikkiliikkeestä Davis-merkkiset rummut, jotka nyt ainakin omaan silmään ja korvaan toistaseks tuntuu vielä ihan jees olevan.. Kaverin Pearl Exportit ei mun mielestä eroo ainakaan millään lailla.. Ainakaan parempaan suuntaan.. Mulla on Daviseissa suht. hyvä kalvosetti, Emperor päälikalvot ja Diplomat resot.. Basarissa Remon Powerstroke 3 ja virpassa Remon Emperor Coated.. Johtuskohan sitte niistä.. Mä jotenki pidän kuitenki soundista.. Kyselin porukoilta paljo ne niist rummuist makso sillo aikanas, ni tyyliin 7000-8000mk setti oli.. Ja se ride-lautane tuli vahingos kaupanpäälle ku toisen myyjän kans oltii sovittu hinta, toine myyjä roudas koko setin autoon mukaanlukien tämä "laadukas" Camber C4000-pelti.. Että hintansakin puolesta pitäs ol setti suht hyvä, ku kuulemma halvimmat setit makso parin tonnin luokkaa sillon...
 
-Dr.DW-
13.03.2015 20:34:10 (muokattu 13.03.2015 20:37:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JuHiZz69: No kovin tuntuis olevan laihaa joo..
 
Joskus -97-98 mulle ostettiin nimittäin paikallisesta musiikkiliikkeestä Davis-merkkiset rummut, jotka nyt ainakin omaan silmään ja korvaan toistaseks tuntuu vielä ihan jees olevan.. Kaverin Pearl Exportit ei mun mielestä eroo ainakaan millään lailla.. Ainakaan parempaan suuntaan.. Mulla on Daviseissa suht. hyvä kalvosetti, Emperor päälikalvot ja Diplomat resot.. Basarissa Remon Powerstroke 3 ja virpassa Remon Emperor Coated.. Johtuskohan sitte niistä.. Mä jotenki pidän kuitenki soundista.. Kyselin porukoilta paljo ne niist rummuist makso sillo aikanas, ni tyyliin 7000-8000mk setti oli.. Ja se ride-lautane tuli vahingos kaupanpäälle ku toisen myyjän kans oltii sovittu hinta, toine myyjä roudas koko setin autoon mukaanlukien tämä "laadukas" Camber C4000-pelti.. Että hintansakin puolesta pitäs ol setti suht hyvä, ku kuulemma halvimmat setit makso parin tonnin luokkaa sillon...

 
Epäilemättä hienot kannut, mutta maksan satasen, ovelle. Koko kasasta.
E: Siis jos toimitat. :D
 
Bombing for peace is like fucking for virginity.
Kefiiri
14.03.2015 08:09:43 (muokattu 14.03.2015 08:16:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JuHiZz69: Kaverin Pearl Exportit ei mun mielestä eroo ainakaan millään lailla.. Ainakaan parempaan suuntaan..
 
Uskon tämän... olen nähnyt Davis-setin jossain. Huvittava nimi jäi mieleen. Yleisvaikutelma oli suht. jämäkkä verrattuna aivan halvimpiin tapauksiin.
 
En ole musiikin asiantuntija.
JuHiZz69
15.03.2015 22:28:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Dr.DW-: Epäilemättä hienot kannut, mutta maksan satasen, ovelle. Koko kasasta.
E: Siis jos toimitat. :D

 
En ymmärtänyt tämän kommentin tarkoitusta.. Oliko tarkoitukses olla jotenkin hauska tai luuletko jotenkin olevas hauska ja halveksia toisen settiä tai muuten vaan vittuilla.. En oo myymässä noita.. Halusin vaan kysellä onko jollain mitään tietoo kyseisestä merkistä, tyyliin onko se jonkun tunnetumman merkin alamerkki tms.. Pahoittelut jos jotenkin kysymys kävi sun luonnolle..? Ja/tai hyvä jos kysymys sai sut kokemaan jotain ylemmyydentunnetta oman settis kanssa..
 
JuHiZz69
15.03.2015 22:39:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Uskon tämän... olen nähnyt Davis-setin jossain. Huvittava nimi jäi mieleen. Yleisvaikutelma oli suht. jämäkkä verrattuna aivan halvimpiin tapauksiin.
 
Joo, ite kans ollu positiivisella fiiliksellä noista kuitenkin-ei-laatumerkkikannuista.. Jotenkin suht jämäkät ja hienosti soivat.. Lieneekö syy sitten et "enne vanhaa" osattii halvatki rummut tehä paremmin ku nykyää.. En tiijä.. Jos jossai vaihees haluu jotai parempaa kamaa, täytyy varmaa se väh. 1,5-2k laittaa rahaa kii et saa huomattavan muutoksen..
 
hollmi-5
19.03.2015 15:06:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vertailit Pearlin Exportteihin. Ne ei vielä ole kummoisetkaan rummut, joten rima on hyvin alhaalla. Nyt kannattaisi ostaa, kun on todella oikeasti hyviä settejä kaupan torillakin. Englannin Genistaa ja Sonorin Phoinicia ihan polkuhinnalla. Ne on jo oikeastikin hyviä rumpuja. Jos budjetti olisikin noin 1,5k€, niin silloin saa jo valita isommasta kasasta hyviä settejä.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «