Aihe: Kingston Wall -yhteisö
1 2 3 4 545 46 47 48 4972 73 74 75 76
ganesha
01.03.2015 14:07:42
synapsi: Kuvia keskiviikon Tavastia-iltamista:

http://henrikm.smugmug.com/Galleriat/Kingtime/

Mahtavat oli setit! Freak Out-meininkiäkin piisasi :D Kiitos kaikille!

hemmetin hienoja otoksia!!!
Seba
01.03.2015 14:45:43

synapsi: Kuvia keskiviikon Tavastia-iltamista:

http://henrikm.smugmug.com/Galleriat/Kingtime/

Mahtavat oli setit! Freak Out-meininkiäkin piisasi :D Kiitos kaikille!

Taisit seistä siinä mun edessä :)
Vikoissa kuvissa oon siirtynyt sun jättämään mestaan eturiviin :)
Basismi: Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö.
synapsi
02.03.2015 03:52:42
Seba: Taisit seistä siinä mun edessä :)
Vikoissa kuvissa oon siirtynyt sun jättämään mestaan eturiviin :)

Jäi mainitsematta että en ollut iltaman virallinen stillkuvaaja jonka ottaman kuvakimaran siis aiemmassa viestissäni linkitin, mutta hyvä että sopu antoi sijaa :D
synapsi
02.03.2015 19:27:47
Backstage Webzinessä hieno artikkeli, joka valaisee sekä Kingston Wallin uraa + Liken viime vuonna julkaiseman kirjan sisältämiä tsydeemejä sekä ennen kaikkea viime keskiviikon Tavastian tribuutti-iltaman antia, aina ko. iltamassa esiintyneiden kitaristien käyttämän kaluston tarkastelua myöten. Kannattaa lukaista!

http://backstageblogi.fi/live/voi-petri-walli-miksi-jatit-meidat
Kiksaus
06.03.2015 18:53:42

Just kävin hakee kakkosen vinyylin...mmm. Kannet on ainakin todella onnistuneet.
Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.facebook.com/endallelegance
leukaöljy
06.03.2015 20:16:40
No mie nyt sitten tilasin cd onista sen dvdn:n. Sen sai vasta varattua. Millon helvetissä se tulee?
Kimmo72
06.03.2015 20:55:33
leukaöljy: No mie nyt sitten tilasin cd onista sen dvdn:n. Sen sai vasta varattua. Millon helvetissä se tulee?

Mulle tuli tänään :) Äksästä tosin. Tässä viilistelen oluen lomassa hieman poikain livesoitantaa, joka on toki hienoa ja muutenkin hyvä meininki. Iso osa noista pätkistä tosin jo löytyykin itseltä mutta ei se menoa haittaa. Kulttuuriteko tällaisen julkaiseminen.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Techno-Allah
06.03.2015 23:06:10
Kimmo72: Mulle tuli tänään :) Äksästä tosin. Tässä viilistelen oluen lomassa hieman poikain livesoitantaa, joka on toki hienoa ja muutenkin hyvä meininki. Iso osa noista pätkistä tosin jo löytyykin itseltä mutta ei se menoa haittaa. Kulttuuriteko tällaisen julkaiseminen.

Mulle tuli jo eilen Svartin kautta ennakkotilattuna. Äxän kautta pakettiin kuului vissiin vielä juliste, mikä harmittaa.

Mut muuten on kyllä aivan mahtava paketti! Jotenkin luulen, että tästä tulee vielä sama juttu kuin PF:n Live at Pompeiin kanssa, eli tietyssä mielentilassa tulee palattua maailmaan uudelleen jo uudeelleen.
"... Congratulations. You have just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farm..." - Pink Floyd
Artturi
07.03.2015 19:01:11
Tämä dvd on vuoden kulttuuriteko! Voi miten selkeästi elin uudelleen nuoruuttani Treen YO-talolla kun tätä pläjäystä katselin!
nitehawk
08.03.2015 13:30:03
Kylläpä oli kiva tulla keikkareissulta kotiin kun postilaatikossa pötkötti Kingtime.

Rumpu-ukkona kiinnostuin heti noista kahdesta biisistä jotka on kuvattu ennen Kuoppamäen liittymistä bändiin! Myös kirjassa isosti esillä olleista freakout-klubeista on hienoa nähdä tallenteita.

Hienoa, iltasella DVD pesään ja nautiskelemaan. Kiitos KW.
Kimmo72
08.03.2015 19:03:28 (muokattu 08.03.2015 19:03:44)
Techno-Allah: Äxän kautta pakettiin kuului vissiin vielä juliste, mikä harmittaa.

Juu, mutta se kirjekuoressa taiteltuna joten ei sillä mitään tee.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
ramionparas
09.03.2015 07:38:37

leukaöljy: No mie nyt sitten tilasin cd onista sen dvdn:n. Sen sai vasta varattua. Millon helvetissä se tulee?

Tein itsekkin tämän virheen :D ja nyt tuli e-mailia
"Meidän on ilmoitettava että yksi tai useampi tuote tilauksestasi on myöhästynyt. Valitettavasti emme voi antaa tarkempaa toimituspäivämäärää, mutta teemme kaikkemme jotta saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti."
http://www.mikseri.net/epm
leukaöljy
09.03.2015 11:23:37
ramionparas: Tein itsekkin tämän virheen :D ja nyt tuli e-mailia
"Meidän on ilmoitettava että yksi tai useampi tuote tilauksestasi on myöhästynyt. Valitettavasti emme voi antaa tarkempaa toimituspäivämäärää, mutta teemme kaikkemme jotta saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti."

No voi kilin vittu!
Jimi Swamp
10.03.2015 16:57:52
Onko jengi ollut tyytyväisiä tuohon kakkoslevyn mustaan painokseen? Mulla tuntuu että rätisee ja paikkuu hiljaisemmissa kohdissa aika reippaasti.
leukaöljy
10.03.2015 16:59:10
Jimi Swamp: Onko jengi ollut tyytyväisiä tuohon kakkoslevyn mustaan painokseen? Mulla tuntuu että rätisee ja paikkuu hiljaisemmissa kohdissa aika reippaasti.

Se varmaan kuuluu utan vinyylin luonteeseen.
reaper666
10.03.2015 22:54:00
Antakaas dvd-arvioita. Totta kai se ostettava on mutta kiinnostaa koska en varmaan ihan heti osta.
pestopasta
10.03.2015 23:33:19
On äärimmäisen kovaa settiä dvd-setti! tykkäsin tuosta guerilla-tyylisestä kuvasta, siinä se fiilis välittyi erittäin hyvin että lavalla todellakin oli Tekemisen meininki... :D Ja olihan se päät räjähtää ja universumit tuhoutuu-hetki kun easter eggeissä oli triviaa että pändin nimi saattais juontua gremlins-leffasta ja että We cannot move-sanat olisivat gremlins-leffan kohtauksia. Huikeeta kamaa!

Seuraava dvd-boksihan voisi olla kokonaisia keikkoja oleva poksi? Yes? No? Maybe? :D
Techno-Allah
11.03.2015 16:15:39
pestopasta: On äärimmäisen kovaa settiä dvd-setti! tykkäsin tuosta guerilla-tyylisestä kuvasta, siinä se fiilis välittyi erittäin hyvin että lavalla todellakin oli Tekemisen meininki... :D Ja olihan se päät räjähtää ja universumit tuhoutuu-hetki kun easter eggeissä oli triviaa että pändin nimi saattais juontua gremlins-leffasta ja että We cannot move-sanat olisivat gremlins-leffan kohtauksia. Huikeeta kamaa!

Seuraava dvd-boksihan voisi olla kokonaisia keikkoja oleva poksi? Yes? No? Maybe? :D

Öm, mistä tuolta löytyy Easter eggs- osio? Aika herkissä tiloissa tuli fiilisteltyä DVD läpi ja en saa mieleeni, että oisin Gremlins-pätkää nähnyt. :)
"... Congratulations. You have just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farm..." - Pink Floyd
pestopasta
11.03.2015 16:25:46
kummallakIn levyllä Menu-osioista kun klikkailee sitä valikkoa niin jossain vaiheessa se kursori katoaa ja sitten ok-nappia tai enteriä ;) vaikeesti selitetty :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)