Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha NTX700C BS - onko hintansa väärti + tilaaminen netistä
1
Manteli
06.03.2015 14:38:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi muusikot! Rekisteröidyin tänne kysyäkseni teiltä viisaammilta neuvoa.
 
Olen täysin aloittelija kitaransoitossa, eli olen opetellut sointuja tässä nyt kuukauden päivät, soittimena on ollut kaverin vanha Yamaha C40. Himoitsen uutta soitinta itselleni kuitenkin, ja luettuani eri vaihtoehdoista tämä
 
http://www.thomann.de/gb/yamaha_ntx700c_bs.htm
 
saattaisi olla minun kitarani. Tykkään nylonkielisen soundista enemmän kuin teräskielisen ja kapeampi otelauta ois kuitenkin mieluisa. Ja toi on vaan niin nätti.
 
Onko Yamahan NTX700C hintansa väärti? Entä miten toimii kitaran tilaaminen netistä, kun ei ole mahdollisuutta päästä kokeilemaan soitinta? Paikallisessa soitinkaupassa (joita tosiaan on yksi koko kaupungissa) ei ollut kyseistä mallia saatavilla.
 
Tiedän, että en tarvitse mikitystä, mutta kapeampikaulaisissa nylonkielisissä ei taida olla kovinkaan paljon valikoimaa. Senkin tiedän, että himoitsemani soitin on ihan liian hyvä minun tarpeisiini, mutta Visakortti polttelee taskussa ;)
 
hallu
06.03.2015 14:43:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Manteli: Moi muusikot! Rekisteröidyin tänne kysyäkseni teiltä viisaammilta neuvoa.
 
Olen täysin aloittelija kitaransoitossa, eli olen opetellut sointuja tässä nyt kuukauden päivät, soittimena on ollut kaverin vanha Yamaha C40. Himoitsen uutta soitinta itselleni kuitenkin, ja luettuani eri vaihtoehdoista tämä
 
http://www.thomann.de/gb/yamaha_ntx700c_bs.htm
 
saattaisi olla minun kitarani. Tykkään nylonkielisen soundista enemmän kuin teräskielisen ja kapeampi otelauta ois kuitenkin mieluisa. Ja toi on vaan niin nätti.
 
Onko Yamahan NTX700C hintansa väärti? Entä miten toimii kitaran tilaaminen netistä, kun ei ole mahdollisuutta päästä kokeilemaan soitinta? Paikallisessa soitinkaupassa (joita tosiaan on yksi koko kaupungissa) ei ollut kyseistä mallia saatavilla.
 
Tiedän, että en tarvitse mikitystä, mutta kapeampikaulaisissa nylonkielisissä ei taida olla kovinkaan paljon valikoimaa. Senkin tiedän, että himoitsemani soitin on ihan liian hyvä minun tarpeisiini, mutta Visakortti polttelee taskussa ;)

 
Mikään kitara ei ole liian hyvä tarpeisiisi. On vain hyvä että kitara on parempi kuin soittajansa. Tuosta kyseisestä kitarasta en osaa valitettavasti enempää sanoa, mutta sun kannattaa kokeilla tuolta "akustisten kitaroide" puolelta niin saatat löytää asioista paremmin perillä olevaa väkeä.
 
Olisipa jo kevät
Manteli
06.03.2015 14:51:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Mikään kitara ei ole liian hyvä tarpeisiisi. On vain hyvä että kitara on parempi kuin soittajansa. Tuosta kyseisestä kitarasta en osaa valitettavasti enempää sanoa, mutta sun kannattaa kokeilla tuolta "akustisten kitaroide" puolelta niin saatat löytää asioista paremmin perillä olevaa väkeä.
 
Kiitos nopeasta vastauksesta, postaan aloituksen akustisen alueelle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «