Aihe: Santa Cruz
1 2 3 4 59 10 11 12 13134 135 136 137 138
Dirtyh
04.03.2015 18:12:10

Jzci: Nuo soolothan on ihan saatanan kovia! Tommosella ynkkämäisellä raivolla paiskittuja supertiluja, eikä edes yritetä väkisillä tunkea mitään sielukkaita bluesvinkuiluja paikkoihin joihin ne nyt ei vaan kuulu.

No, maailmaan mahtuu mielipiteitä. Musta noi on ihan karmeaa skeidaa.

Jzci: E: Ja kyllähän tuolta löytyy mm. tällaista: https://www.youtube.com/watch?featu … _detailpage&v=0Zwdp7b8hEQ#t=187

Millä tahansa mittapuulla katsottuna aivan mahtavaa soolosoittoa.

Tämä sen sijaan oli oikeasti tosi maukas! Tälläistä jos on levyllä niin hyvä homma. Kaikesta pään aukomisesta tai siitä johtuen kyllähän mä ton levyn ostan. Ihan fyysisen painoksen.
Boyakasha
04.03.2015 20:07:10
Dirtyh: Mites, sulla kun näkyy levy tupsahtaneen jo ennakkoon niin onkos levyllä vähemmän tuota ärsyttävää hokemista mitä noilla sinkkubiiseillä on havaittavissa?

Hokemista on vähemmän, mutta itseänikään ei nuo hokemat ärsytä, kun kokonaisuus pelaa.

Entäpä kitarasoolot; sinkuilla on ehkä paskimmat soolot mitä kuvitella saattaa niin onko levyn muun materiaalin kohdalla onnistuttu paremmin?

En kuuntele sooloja, kuuntelen kokonaisuutta. Kokonaisuuden puitteissa pelaa erinomaisesti. Jokainen kuuntelee omalla tavallaan.

Legendaarinen Skid Row ei muutaman täysosuman jälkeen saanut aikaiseksi kuin geneeristä kuraa (melko tyypillinen juttu muutenkin ko. aika kauden bändeille) ja lopulta ei enää sitäkään. Lisäksi legendaarinen Skid Row oli kaikilla kolmella albumillaan jokaisella kuin aivan eri bändi niin minkä levyn legendaarista Skid Row:ta sä nyt tarkoitat?

Skid Rowin toka tästä tulee eniten mieleen. Subhuman Race oli yhtyeeltä epäonnistuminen. Näistä uudemmista ilman Bachia tehdyistä tekeleistä ei kannata edes puhua.
krautio
04.03.2015 22:42:48

Mielestäni Cruz on bändi, jossa osataan tiluttaa oikein mallikkaasti ja soolot palvelevat biisiä. Ihan 10 plus biisiä en ole vielä kuullut, mutta kyllä tämä bändi negativet ja reckless lovet päihittää.
Hey Ho, Let's Go!
pushead
05.03.2015 19:29:09
Pientä teaseria https://www.youtube.com/watch?v=ptEqVz7KUf0

Kyllähän tuo pitää tsekata.
-jonne-
05.03.2015 22:15:21
Pakko nostaa kundeille hattua!
Paatuneena ex-bilerokki diggarina tää bändi sai pitkäst aikaa todella hyvii viboi päälle.
Taannoin jäbien kanssa heitetty keikkakin oli jo silloin törkeen menevää ja aikaahan täst on noin neljä vuotta.

Uus levy äänitetty, tuotettu ja misattu ite. Huhhuh! Ei monestakaan oo siihen et kaikki vastuu itellään ja helvetin kovalla habituksella eteenpäin. Madprops!

Uus julkasu kaikkine pastisseineen ja ennalta-arvattavuuksineen yksinkertasesti saatanan hyvä!

http://www.metalsucks.net/2015/03/0 … track-premiere-santa-cruz-666-feet/
slowdive
05.03.2015 22:38:51
Boyakasha: Just kuuntelen uutta levyä, aivan loistavaa kamaa, kansainvälistä huipputasoa joka tasolla.

Ei siis ihme, että kateelliset juntit itkevät ja valittavat. Samaahan se oli jo Hanoi Rocksin aikaan - kosmopoliitit vievät, rehupuntit vikisevät.

Noh.. tulee vaan mieleen ko. nimimerkin arviot ja ennustukset tuon Michael Monroen bändin jutuista. Kaiken piti mennä mönkään, mutta hyvin tuntuu pyyhkivän. Kolmatta levyä pukkaa ja huonoa keikka- tai levyarviota ei ole juuri näkynyt. Menestyy itseasiassa niin hyvin kuin "uusi" 50+ äijien hardrock-bändi vaan ylipäätään tässä maailmassa ja ajassa voi.

Toivottavasti ennustukset tämän muovisemman ja mitäänsanomattomamman yrittäjän kans osuu toteutuu paremmin. Itelle ei toimi, mutta aina toki plussan puolella jos joku menestyy tällä saralla!
"one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley)
pushead
06.03.2015 00:47:18
Radio rockilla soi parhaillaan tuo levy. On tämä vaan ihan saatanan kova. Taitaapi mennä hankintaan. Debytti ei iskenyt juuri yhtään, mutta nyt kolisee.
Creltar
06.03.2015 00:58:48
pushead: Radio rockilla soi parhaillaan tuo levy. On tämä vaan ihan saatanan kova. Taitaapi mennä hankintaan. Debytti ei iskenyt juuri yhtään, mutta nyt kolisee.

Täysin samat fiilikset.
Boyakasha
06.03.2015 08:27:38
slowdive: Noh.. tulee vaan mieleen ko. nimimerkin arviot ja ennustukset tuon Michael Monroen bändin jutuista. Kaiken piti mennä mönkään, mutta hyvin tuntuu pyyhkivän. Kolmatta levyä pukkaa ja huonoa keikka- tai levyarviota ei ole juuri näkynyt. Menestyy itseasiassa niin hyvin kuin "uusi" 50+ äijien hardrock-bändi vaan ylipäätään tässä maailmassa ja ajassa voi.

Toivottavasti ennustukset tämän muovisemman ja mitäänsanomattomamman yrittäjän kans osuu toteutuu paremmin. Itelle ei toimi, mutta aina toki plussan puolella jos joku menestyy tällä saralla!

Santa Cruz on nouseva ja viriili bändi, Makkonen taas geneeristä kuraa suoltava stagnaattinen höperö, siinä suurimmat syyt miksi Santa Cruz pesee Makkosen 6-0.
Dirtyh
06.03.2015 08:52:43

Boyakasha: Santa Cruz on nouseva ja viriili bändi, Makkonen taas geneeristä kuraa suoltava stagnaattinen höperö, siinä suurimmat syyt miksi Santa Cruz pesee Makkosen 6-0.

Vertaillaan näitä sitten kun Santa Cruzin pojat on viiskymppisiä. En kyllä tykkäisi pahaa vaikka Santa Cruz alkaisi latelemaan pöytään yhtä kekseliästä kamaa kuin Hanoi Rocks. 25 vuotiaana Mike oli esiintynyt musiikkibusineksessa ihan edukseen.

Miksi sä muuten oot niin äänekkään kriittinen Makkosta kohtaan? Okei se on sun duuni mutta silti.

Levy on näköjään Spotifyssä ja mulla on duunissa just nyt tunti luppoaikaa.
Boyakasha
06.03.2015 08:57:16 (muokattu 06.03.2015 08:57:44)
Dirtyh: Vertaillaan näitä sitten kun Santa Cruzin pojat on viiskymppisiä. En kyllä tykkäisi pahaa vaikka Santa Cruz alkaisi latelemaan pöytään yhtä kekseliästä kamaa kuin Hanoi Rocks. 25 vuotiaana Mike oli esiintynyt musiikkibusineksessa ihan edukseen.

Miksi sä muuten oot niin äänekkään kriittinen Makkosta kohtaan? Okei se on sun duuni mutta silti.

Levy on näköjään Spotifyssä ja mulla on duunissa just nyt tunti luppoaikaa.

Tietääkseni en ole Hanoi Rocksia haukkunut, ainoastaan Makkosen geneeristä ja yksiulotteista soolotuotantoa.
Dirtyh
06.03.2015 09:16:30

Boyakasha: Tietääkseni en ole Hanoi Rocksia haukkunut, ainoastaan Makkosen geneeristä ja yksiulotteista soolotuotantoa.

Joo kyllä mä tunnistan nuo "geneeriset kurat" mutta eikös tämä nyt lähinnä ole mielipidekysymys. Siksi toiseksi kyllähän siellä soolotuotannossakin on joka levyllä (no ehkä debyyttiä lukuunottamatta) ihan kekseliäitä biisejä. Yleisilme on toki aika hampaat irvessä väännetty keskiluokkapunk.

Tarvii varmaan pari kuuntelua lisää tätä Santa Cruzia mutta se sun päivitetty versio Slave to the grind:stä oli ihan osuva vertaus.
paranoir
06.03.2015 10:49:11 (muokattu 06.03.2015 10:49:47)
Boyakasha: Toki on mielipidekysymys. Jos tykkää geneerisestä kurasta, niin siitä vaan. Mä en pidä. Hampaat irvessä väännetty keskiluokkapunk toimii määritelmänä myös. Mutta ei mun ole onneksi pakko sitä kuunnella. Santa Cruzia kuuntelen puolestani ihan mielellään.

Tuo on hyvin sanottu tuo hampaat irvessä väännetty keskiluokkapunk. Sitä se juurikin on.

Vaikka menee vähän aiheen ohi.
aivokuolio
06.03.2015 11:03:42
Boyakasha: Jos tykkää geneerisestä kurasta, niin siitä vaan. Mä en pidä.

Vs

Santa Cruzia kuuntelen puolestani ihan mielellään.

Jänniä nämä makuasiat. Ainakin ne biisit mitä oon ite kuullu bändiltä edustaa juurikin tätä ekassa virkkeessä mainittua ainesta.
-Hexa-
06.03.2015 12:50:26
aivokuolio: Vs

Jänniä nämä makuasiat. Ainakin ne biisit mitä oon ite kuullu bändiltä edustaa juurikin tätä ekassa virkkeessä mainittua ainesta.

Noko ei ne oikeastaan ENÄÄN edusta.
Tekniikka on musiikissa hyvä renki, mutta huono isäntä.
Dirtyh
06.03.2015 15:24:37

-Hexa-: Noko ei ne oikeastaan ENÄÄN edusta.

Mä vähän luulen että tässä on paljon sitäkin että osasta meistä on tullut niin vanhoja että ihan periaatteesta ollaan änkyröitä tälläsiä nuorempia bändejä kohtaan.

Ei sillä, ei tuo levy todellakaan lähtenyt parilla kuuntelulla.
Kefiiri
06.03.2015 19:39:04
Ei Santa Cruzin musan kuulu meihin vanhuksiin upotakaan, ne olisivat tehneet jotain väärin jos uppoaisi. Sitten nuoriso ei jaksaisi kuunnella sitä.
En ole musiikin asiantuntija.
Bonham
06.03.2015 23:20:14
Sikäli todella mielenkiintoista, kuinka paljon jengi jaksaa käyttää aikaa (ja foorumitilaa) kertoakseen, ettei pidä jostain bändistä. Tuohon jos lähtisi, niin työsarkaa olisi.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Megalomania
07.03.2015 09:32:52
Kefiiri: Ei Santa Cruzin musan kuulu meihin vanhuksiin upotakaan, ne olisivat tehneet jotain väärin jos uppoaisi. Sitten nuoriso ei jaksaisi kuunnella sitä.

Ikäkriisiähän tässä pukkaa, kun huomaa tulleensa vanhaksi.
Delusions of Grandeur
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)