Aihe: Hevistä rokkiin
1
Nikke
26.05.2004 02:17:31
Eli oon tässä soitellu lähinnä heviä kun vasta puolisen vuotta sitte oon alottanu soittaan. Sitä femmasointu-jumputustakaan ei jaksais kokoajan veivata, joten mistä olis hyvä tota rokkia lähteä soittaan? AC/DC:tä oon tabeista soitellu, mutta mitäs muuta olisi hyvä näin aluksi harjoitella?
Metallica, Iron Maiden, Kotiteollisuus & Guns ´N Roses òÓ/,,/
Jani The Rock
26.05.2004 10:11:16

Mä suosittelen bluesia ja blues-rockia, jos vaan vähääkään kiinnostaa. Kun aloin itse veivaamaan tuota, kehityin puolessa vuodessa enemmän kuin siihen mennessä olin kehittynyt 5 vuodessa.
Don`t mess with the countryboys
Pande
26.05.2004 11:05:40 (muokattu 26.05.2004 11:07:43)

Stevie Ray Vaughania suosittelen tähän tarkotukseen (esim. Scuttle Buttin' jne.). Ja kunhan pääsee fiilikseen voi keksiä äkkiä omia riffejä. Opettele myös ainakin alkuriffi Steve Lukatherin 'Extinction Blues' -biisistä.

(Tabloja molempiin edelläoleviin löytyy osoitteesta www.powertabs.net).

EDIT: Tulipa taas vastattua hätäsesti -- Ei välttämättä ole kovin helppoja nämä edelliset puolivuotta soittaneelle... Yrittää ehkä silti kannattaa.
If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit.
hevimusamies
27.05.2004 17:10:18
Olen sanonut tämän monille, ja sanon edelleenkin:
Nirvana!
eihän se tietysti ihan sitä "täyttä rockia" ole, siis just niinku AC/DC mut eräänlaista rockia kuitenkin!
Ja toinen jota suosittelen soittelemaan on Hurriganes!
Härski
27.05.2004 19:04:22
Hurriganesia ja SRV:tä kehiin, kyllä lähtee.
musatuukka
28.05.2004 22:37:13
Minä suosittelisin ehottamasti Gary Mooren tuotantoo... bluessia ,balladia ja rockkkia.....yeah!"
R.Blackmore tilutus se on parasta ...........----ja liity RealRockersClub-yhteisöön..... http://groups.msn.com/RealRockersClub http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=56
Lord of the strings
30.05.2004 15:41:00
Komppaan Härskiä, eli Hurriganesia peliin! Siitä ei enää voi paljo Rokimmaks mennä.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
Henko
30.05.2004 16:38:18 (muokattu 30.05.2004 16:39:09)

Veivaa vaikka Lynyrd Skynyrdiä ja Steppenwolfia (Born To Be Wild). Jotkut ikivanhat Judas Priestin biisitkin on mukavia renkutuksia, esim. Victim of Changes.
Edit: Rok rok, tai sit hevi rok: opettele Houli Daiva :)
Horror Sweet Horror.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)