Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 565 66 67 68 69
santakasa
21.02.2015 14:44:39
Bjarska: ''noku meen perjantaina dokaa, niin oon lauantaina krapulassa''. Tuo on minusta maailman naurettavin syy olla pois treeneistä.

krapula on kyllä naurettava syy olla pois treeneistä. Varsinkin, kun ois treenit meneillään ja soittaa kaverille, missä viipyy ja vastaus: "ööhmm... mhää just heräsin, kun joiin. Oon täähl jossain landel eikä oo kyytii." Jos juodaan, hoidetaan myös ns. velvoitteet alta pois. Sitä paitsi lauantaikrapuloissa on hyvä treenata. Siihen päälle vielä muutamat tasottavat.
in särö we trust
Hippoman
01.03.2015 11:36:29
santakasa: krapula on kyllä naurettava syy olla pois treeneistä. Varsinkin, kun ois treenit meneillään ja soittaa kaverille, missä viipyy ja vastaus: "ööhmm... mhää just heräsin, kun joiin. Oon täähl jossain landel eikä oo kyytii." Jos juodaan, hoidetaan myös ns. velvoitteet alta pois. Sitä paitsi lauantaikrapuloissa on hyvä treenata. Siihen päälle vielä muutamat tasottavat.

Pitää kompata tätä. Olet oikeassa. Kyllä muistan itsekin sen ajan, kun keitto maistui paremmin: treenien parantava voima muuttui lihaksi. Aika palvatuksi sellaiseksi. No, yhtä kaikki, kertoo kyllä jotain motivaatiosta, mikäli marinoi itseään esimerkiksi toistuvasti aina päivää ennen treenejä.
Punkkareihin verrattuna olen virtuoosi, virtuooseihin verrattuna olen punkkari.
xulu
05.03.2015 16:52:16

santakasa: Sitä paitsi lauantaikrapuloissa on hyvä treenata.

Pikkuveli veti yhdet treenit penkillä istuen, soitti bassoa ja itki. Ihailtavaa omistautumista.
http://www.ekproduct.com/artists/cardinal-noire/
santakasa
06.03.2015 07:03:04
xulu: Pikkuveli veti yhdet treenit penkillä istuen, soitti bassoa ja itki. Ihailtavaa omistautumista.

Höhöö... hieno mielikuva tuli tästä! Krapulainen basisti: "Byhhyyhyy "bom bam bom bam" yyhyybyhyy äitii! niisk.... blööörhg".
Onhan noi krapulatreenit joskus ihan karseeta huippu-urheilua, kun "laulaa" ja soittaa skebaa. Päänsärystä tulee ihan infernaalista ajoittain.
in särö we trust
Seba
06.03.2015 08:36:18

Kannattaisi varmaan ryypätä vähemmän jos meinaa soitella, tai lopettaa bänditouhut jos ryyppääminen menee edelle.
Mikään ei vituta niin paljoa kuin jos yhden hahmon takia menee jatkuvasti treenit vituilleen tai perutaan noin nolosta syystä.

Varsinkin treenien perumiset moisesta syystä on itselle niin punainen vaate että tulisi kyllä pidemmän päälle monoa, tai sitten lähtisin itse liitämään. Jos ei osata ajatella että omista touhuista johtuen pistetään muutaman muunkin jäsenen kuviot vituilleen, niin ei tulisi soittaa bändissä ollenkaan.
Basismi: Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö.
jortsu
06.03.2015 22:44:16

Seba: Kannattaisi varmaan ryypätä vähemmän jos meinaa soitella, tai lopettaa bänditouhut jos ryyppääminen menee edelle.
Mikään ei vituta niin paljoa kuin jos yhden hahmon takia menee jatkuvasti treenit vituilleen tai perutaan noin nolosta syystä.

Varsinkin treenien perumiset moisesta syystä on itselle niin punainen vaate että tulisi kyllä pidemmän päälle monoa, tai sitten lähtisin itse liitämään. Jos ei osata ajatella että omista touhuista johtuen pistetään muutaman muunkin jäsenen kuviot vituilleen, niin ei tulisi soittaa bändissä ollenkaan.

Erittäin hyvin sanottu siellä takana.
Kailis
20.04.2015 04:03:51

Joo. Alle kolmekymppisenä saatoin mokailla. Nykyään olen hyvin motivoitunut.
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Juhani_t
22.04.2015 20:30:07
Kuulin tuossa juuri että erään paikallisen pumpun treenit oli peruttu koska tv:stä tulee joku peli.
kalakukko
23.04.2015 11:46:31 (muokattu 23.04.2015 16:04:23)
Juhani_t: Kuulin tuossa juuri että erään paikallisen pumpun treenit oli peruttu koska tv:stä tulee joku peli.

Hah, ite en harrasta penkkiurheilua käytännössä ollenkaan, mutta kun sivusta seuranneena on voinut todeta sen intohimon mitä jotkut "supertärkeet matsit" ym herättää niin tällaisen syyn voi ymmärtääkin kunhan näitä ei ole liian usein.

PS. kunhan huutelen, en nimittäin tällä hetkellä edes ole missään bändissä. Syssymmällä varmaan taas jotain uusia tuulia bändirintamalla...
Ei ole. Parilla kolmella hullulla vaan, ja sitten ne vaihtelee niitä aina että vaikuttaisi että olisi monta.
jazz ukki
24.04.2015 18:23:46
HÖH eihän siihen oo syy kun ei kiinnosta musiikki hommat , keksiöitä on paljon ja mitä enenmmän on poissa niin huomaa sen kuka tahansa . Ei kun äijä tai likka pois kokoon panosta .. Kuka semmoista kaipaa vaikka ois mikä oksettavaa koko muusikko..
Niin musiikki on terapiaa varsinkin jazz
Vessajono
24.04.2015 18:29:16 (muokattu 24.04.2015 18:31:18)
Juhani_t: Kuulin tuossa juuri että erään paikallisen pumpun treenit oli peruttu koska tv:stä tulee joku peli.

Kyllä mä ainakin joka vuosi jääkiekon MM:ien aikaan pyrin ajoittamaan kaikki menemiseni silleen, että Suomen pelien aikaan saa olla kotona telkkarin ääressä.

Ei se nyt tietysti mikään ehdoton este ole, mutta sellainen "eiks ny millään voitais yrittää johonkin toiseen rakoon" -tyyppinen neuvotteleva asenne on yleensä koettu ihan hyväksyttäväksi asian tiimoilta.

e: ja pientähän tämä on, voisi kuvitella, että esim. koko Brasilia menee kiinni silloin kun tulee jalkapalloa.
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
Niq
24.04.2015 19:10:19

On siellä brasiliassakin varmaan ne nillittäjät, joidenka mielestä fudiksen mm ei oo mitään, et veri punnitaan oikeesti championsliigassa, siellä on parhaat pelaajat ja vinkuvonku.
Juhani_t
24.04.2015 20:15:06
Vessajono: Kyllä mä ainakin joka vuosi jääkiekon MM:ien aikaan pyrin ajoittamaan kaikki menemiseni silleen, että Suomen pelien aikaan saa olla kotona telkkarin ääressä.

Ei se nyt tietysti mikään ehdoton este ole, mutta sellainen "eiks ny millään voitais yrittää johonkin toiseen rakoon" -tyyppinen neuvotteleva asenne on yleensä koettu ihan hyväksyttäväksi asian tiimoilta.

e: ja pientähän tämä on, voisi kuvitella, että esim. koko Brasilia menee kiinni silloin kun tulee jalkapalloa.

Joo en mä sillä että tv-pelit jotenkin väärin ois, mutta mulla on ollut semmoinen käsitys että soittajapiireissä urheilu ei kauheasti kiinnosta ja se basistikin katsoo jääkiekkoa vain siksi että kun on baarissa muutenkin niin samahan se on katsoa kun ei muutakaan saa tjsp. :)
velipesonen
03.05.2015 20:51:07

Se on varmaan se ostoskanavalla pelattava aakkospeli, onko se dominoa?
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
Dirtyh
03.05.2015 21:41:02

Rumpali oli pois treeneistä golf-kilpailuiden takia. Aika punk-henkistä!
MikaHekkanen
12.06.2015 22:05:24
Dirtyh: Rumpali oli pois treeneistä golf-kilpailuiden takia. Aika punk-henkistä!

Meidän triossamme on vain kaksi golfaria.
Dirtyh
14.06.2015 14:46:50

MikaHekkanen: Meidän triossamme on vain kaksi golfaria.

Juu, meillä on vain 2/4.

Asiaan. Olen tullut tulokseen jossa muulle pändille on parempi jos joku on pois sen sijaan että tulee treeneihin todella huonolla meiningillä. Jumalauta että on raskasta kun joku keskittyy ainoastaan kiukutteluun.

Meillä oli tässä proggis missä soitettiin yksi keikka vanhan bändin biisejä ja oikein 4:t treenit pidettiin. Niistä yksi jäsen skippasi ilmoittamatta yhdet ja kiukutteli täysin pilalle yhdet. Keikka toki saatiin suoriuduttua mutta olisi siitä voinut parempikin maku jäädä suuhun.
ha55i
14.06.2015 17:14:16
Itse asiassa ei ollut treenit, vaan yksi silloisessa tv-ohjelmassa soittelu. Bändikaveri tuumasi, ettei ehdi, kun on saunavuoro siinä päällä: "Sehän on playback. Lainatkaa joku heilumaan siihen."

Näin tehtiin, ja kaikki olivat tyytyväisiä. Seuraavat nauhoitukset olivat sitten eri aikaan kuin saunavuoro.
Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt.
Lucky 7
06.07.2015 18:30:17
Näitä kommentteja kun on lukenu, tulee mieleen, ettei taida homma kiinnostaa.
Jos on kipee tai joku perheenjäsen on, selitys kelpaa. Mutta jos joku hemmetin peli on pakko nähdä, niin se on tod.näk. tiedossa jo treenejä sovittaessa. Ja jos ne treenit täytyy pitää siitä hulimatta sen pelin aikana, niin siihenkin on joku syy.
Mun näkemyksellä tossa mitataan lojaaliutta soittokavereihin. Jos siihen ei pysty, ei ole pakko.
TÄ?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)