Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Barski
1
eskoma
05.03.2015 08:17:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin muutamalla satasella joskus -80luvun lopulla Moskovasta ostetun Classic super Amati Krasline baritonsaksofonin n:o 177471 kullan värisenä. Soitttamaton ja ehkä muutoissa hieman käsittelyvirheitä tullut. Tyynyt vaikuttavat aika hyviltä. Minkä hintaisena lienee ollut aikoinaan myynnissä - lienee Suomessakin ollut kaupan? Kannattaisiko teettää huolto - liekö Tsekkiläinen? Onko korjaamisen väärti?
 
Sax-pappa
05.03.2015 10:10:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eskoma: Ostin muutamalla satasella joskus -80luvun lopulla Moskovasta ostetun Classic super Amati Krasline baritonsaksofonin n:o 177471 kullan värisenä. Soitttamaton ja ehkä muutoissa hieman käsittelyvirheitä tullut. Tyynyt vaikuttavat aika hyviltä. Minkä hintaisena lienee ollut aikoinaan myynnissä - lienee Suomessakin ollut kaupan? Kannattaisiko teettää huolto - liekö Tsekkiläinen? Onko korjaamisen väärti?
 
Tsekkiläinenhän se on ja varmaan korjaamisen väärti jos ei ole runko vääntynyt tai muita pahoja vikoja.
 
eskoma
05.03.2015 11:43:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sax-pappa: Tsekkiläinenhän se on ja varmaan korjaamisen väärti jos ei ole runko vääntynyt tai muita pahoja vikoja.
 
Joo-o. On ihan OK kunnossa pienen pieniä naarmija tms. lukuunottamatta. Aionkin sen jossain vaiheessa laittaa kuntoon. Mielelläni kuulisin suukapulasta, että tässä on luultavasti alkuperäinen bakeliitti. Mikähän olisi bakeliittinä sellainen mukava, hyvä ääninen kapula? Olen soitellut tenoria alkaen 60-luvulta ja 45vuoden taon jälkeen taas aloitellut puolenkymmentä vuotta soittelua. Bakeliitilla soitan tenoriakin ja on muistaakseni mayerin 7*... tai jotain sinnepäin. Mielelläni ottaisin mielipiteitä vastaan ja kiitän...!
Esko
 
Sax-pappa
05.03.2015 20:31:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eskoma: Joo-o. On ihan OK kunnossa pienen pieniä naarmija tms. lukuunottamatta. Aionkin sen jossain vaiheessa laittaa kuntoon. Mielelläni kuulisin suukapulasta, että tässä on luultavasti alkuperäinen bakeliitti. Mikähän olisi bakeliittinä sellainen mukava, hyvä ääninen kapula? Olen soitellut tenoria alkaen 60-luvulta ja 45vuoden taon jälkeen taas aloitellut puolenkymmentä vuotta soittelua. Bakeliitilla soitan tenoriakin ja on muistaakseni mayerin 7*... tai jotain sinnepäin. Mielelläni ottaisin mielipiteitä vastaan ja kiitän...!
Esko

 
Minulla on Selmer Soloist ja olen ollut siihen hyvin tyytyväinen. Se on nyt treenikämpällä, joten en muista onko se C* vai C**.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «