Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender Hot Rod Deluxe vai joku muu..
1 2
tjj2000
03.03.2015 20:39:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sain lainaan Fender Hot Rod Deluxen. Olen tykästynyt vahvistimen vaivattomaan "isouteen" clean kanavassa. Sointia olen rikkonut sitten Simblellä.
Nykyinen omistaja ei halua myydä vahvistintaan ja olen harkinnut vastaavanlaisen ostamista jostain.
Mutta ennenkuin näin teen, kysynkin kommentteja jostain vastaavasta vehkeestä; hintaluokka noin 500-1000 €.
Mikä on parempi jonkun mielestä ja miksi?
Soittelen kolmensoinnun juttuja ja räminä rokkia; heavyt ei ole paljon ohjelmistossa.
 
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
73nd3r
03.03.2015 20:53:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kerran tykkäät Hot Rodista niin mitä sitä miettimään, mahtuu uutenakin budjettiin ;)
 
Mut jos on pakko antaa optioita niin mnet-torilla on Bluetone Dusty Road, sen clean on vielä traditionaalisempi kuin HRD:ssä.
Ei o mun eikä mun tutunkaan - himottais mutta on liian tehokas.
 
LaMotta
03.03.2015 20:59:12 (muokattu 03.03.2015 21:00:45)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tjj2000: Mikä on parempi jonkun mielestä ja miksi?
 
HK Statesman 20w Dual EL84.
On ollut kaikista omistamistani comboista monipuolisin.
Luultavasti vielä parempi olisi 5 wattisena? No, riippuu mitä hakee ja tarvitsee.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Laulava Kylätohtori
03.03.2015 21:03:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

73nd3r: Jos kerran tykkäät Hot Rodista niin mitä sitä miettimään, mahtuu uutenakin budjettiin ;)
 
Mut jos on pakko antaa optioita niin mnet-torilla on Bluetone Dusty Road, sen clean on vielä traditionaalisempi kuin HRD:ssä.
Ei o mun eikä mun tutunkaan - himottais mutta on liian tehokas.

 
Vahvaa komppia tälle. Soundin hyvyys on subjektiivista, joten en puutu siihen (vaikka onhan se Bluetone aika tavalla parempi), mutta tuo Dusty Road toimii myös pienemmillä äänenpaineilla hienosti. Noissa HRD:ssa ja Blues Deluxeissahan on vähän sitä ongelmaa, että ei irtoa hiljaisella volumella oikein mitään soundia....
 
Ja ainakin se yksi torin Dusty Road Combo oli jo varsin halpa...
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
tjj2000
03.03.2015 21:12:54 (muokattu 03.03.2015 21:13:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos jo kommenteista.
Hot Rod on "meluisa". Lainassa oleva on made in USA malli ja siinä ei paljon volumea tarvitse kaakkoon käännellä.
Olenkin siis käyttänyt vain clean kanavaa ja räminät soitellut Simblen avulla.
https://www.youtube.com/watch?v=DREkfWClSt8
Ei paljon fenderin overdrivea ole käytelty.
Haen ns. isoutta eli ns päähuonetta eli headroomia ;)
 
Katselinkin noita Bluetoneja vähän jo "sillä silmällä"....
Ja tehoa on oltava bändihommiin riittävästi.
 
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
Snapo
03.03.2015 21:15:04 (muokattu 03.03.2015 21:18:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin meinasin hommata HRD:n ja osto oli erittäin lähellä. Päädyin kuitenkin H&K:n Statesman dual EL84 comboon. Vaikka masiinassa on 20 wattia niin ääntä lähtee aivan hemmetisti, se tuli todistettua tällä viikolla kun pääsi ekaa kertaa veivaamaan bändin kanssa. Sitä ennen olen soittanut vain kotona, kyllähän se pelittää hiljaisemmallakin mutta ihan hiljaisella volalla soundi on aavistuksen tumma.
 
Vahvistimessa on helkutin hyvä puhdas kanava ja särö on selkeä joka sopii rokkihommiin ja sitä kevyempiin oikein hyvin. Luonne on aika crunch tai miten sitä kuvailisi. Volapotikkaa kääntämällä saa käyttökelpoisen puhtaan soundin. Perjantaina on keikka ja mietin että alkaisko siihen kanavanvaihtajaan koskemaan ollenkaan vai meniskö vaan volapotikalla. Itse kaipaisi vähän tiheämpää, saturoitua säröä ja oon boostannut vihreellä purkilla mikä tuo selkeyttä ja laulavuutta esim. sooloihin. Plussaa siitä että reverbin tasot pystyy säätämään kummallekin kanavalle erikseen.
 
Laite reagoi soittotatsiin oikein hyvin enkä ois osannu kuvitella että kelanpuolituksilla irtoisi noinkin hyvä stratomainen kolina vähän toisentyyppisestä kitarasta.
 
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
hallu
04.03.2015 06:43:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tjj2000: Sain lainaan Fender Hot Rod Deluxen. Olen tykästynyt vahvistimen vaivattomaan "isouteen" clean kanavassa. Sointia olen rikkonut sitten Simblellä.
Nykyinen omistaja ei halua myydä vahvistintaan ja olen harkinnut vastaavanlaisen ostamista jostain.
Mutta ennenkuin näin teen, kysynkin kommentteja jostain vastaavasta vehkeestä; hintaluokka noin 500-1000 €.
Mikä on parempi jonkun mielestä ja miksi?
Soittelen kolmensoinnun juttuja ja räminä rokkia; heavyt ei ole paljon ohjelmistossa.

 
Jos tykkäät HRD:stä niin anna mennä vaan, koska kyllä se on sen tyylin vahvistimista aikalailla parhautta. Tonni lisää niin jotain HW:tä jos tykkäät sellaisesta, mutta ei se soundi siitä enää olennaisesti parane. Itse olen soitellut iän kaiken BluesDeLuxella joka on käytännössä sama vahvistin mutta vain isompi ja siinä on vielä enemmän pään tilaa:-), mutta soundillisesti ihan sama kuin HRD:kin.
 
Parastahan siinä on, että saat oikeastaan kaksi vahvistinta samalla rahalla kun siinä on se vintage ja moderni kanava erikseen. Voi olla, että bluetone on parempi (ainakin se on kotimainen), mutta sitten puhutaan jo eri rahoista ja jos tonni on yläraja, niin piirilevyvehjes on valintasi. Ole huoleti, nekin on ihan hyviä, vaikka korkinhaistelijat niille nokkaansa nyrpisteleekin;-).
 
Olisipa jo kevät
kosmonausea
04.03.2015 07:05:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun kokemukset HRD:eistä on sellasia, että ne lasahtelee ennen pitkää, aiemmin kuin myöhemmin. Tosin jos en väärin muista, niin kolmosversioissa on jo noita vikoja korjailtu, vähän tehonkestoa kriittisissä vastuksissa ja varmaan joitaki komponentteja jätetty vähän ilmaan tms. pientä. Uusiotuotantolaitteista laittaisin Fender-kliinirahani varmaan '68 Custom Princeton Reverbiin tai '68 Custom Deluxe Reverbiin, oikein mukavan kuuloisia laitoksia olivat. Tosin Deluxe Reverbin hinnasta en muista, menikö hippasen yli tonnin jo.
 
Perkelefantti.
Laulava Kylätohtori
04.03.2015 13:22:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Jos tykkäät HRD:stä niin anna mennä vaan, koska kyllä se on sen tyylin vahvistimista aikalailla parhautta. Tonni lisää niin jotain HW:tä jos tykkäät sellaisesta, mutta ei se soundi siitä enää olennaisesti parane. Itse olen soitellut iän kaiken BluesDeLuxella joka on käytännössä sama vahvistin mutta vain isompi ja siinä on vielä enemmän pään tilaa:-), mutta soundillisesti ihan sama kuin HRD:kin.
 
Onko HRD sama kuin Blues Deluxe? Eikös BD ole sama kuin Blues De Ville, ei sama kuin HDR? En tiedä, siksi kysyin?
 
Parastahan siinä on, että saat oikeastaan kaksi vahvistinta samalla rahalla kun siinä on se vintage ja moderni kanava erikseen. Voi olla, että bluetone on parempi (ainakin se on kotimainen), mutta sitten puhutaan jo eri rahoista ja jos tonni on yläraja, niin piirilevyvehjes on valintasi. Ole huoleti, nekin on ihan hyviä, vaikka korkinhaistelijat niille nokkaansa nyrpisteleekin;-).
 
Torilla oli alle tonnilla Dusty Road Combo, joten menee budjettiin. Siitähän se enemmän on kiinni, että suunnitellaanko ja tehdäänkö vahvari hyvin vai huonosti, ei siitä, että onko se piirilevy vai ptp tai jotain muuta. Nykyisten piirilevyvehkeiden huono maine lienee perua siitä, että niitä ei suunnitella eikä toteuta ns. hyvin, vaan halvalla. Ja silloin on tehty kompromisseja laadun kanssa, mikä aiheuttaa ongelmia käyttäjälle ja sitä kautta huonoa mainetta.
 
Eikä se ptp-vehkeiden maine hyvinä huollettavina ole mikään myytti. Itsellä rikkoutunut pääteputki hajotti jonkin vastuksen Bluetonen Dusty Roadista. Koska se on Eyelet-levyllä toteutettu ja suunniteltu helposti huollettavaksi, niin ei muuta kuin kuva rikkoutuneesta komponentista Harrylle ja seuraavana päivänä komponentti postissa mulle ja tinasin itse kuntoon. Enkä tosiaan ole mikään elektroniikkaharrastaja. Säästin aika ison summan verrattuna, että olisin lähettänyt sen jonnekin huoltoon ja maksanut rahdit ja huollot. Plus odotellut min. muutaman viikon työn valmistumista. Kaikki ptp-hehkutus ei siis ole korkin haistelua... :)
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
hallu
04.03.2015 14:09:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Onko HRD sama kuin Blues Deluxe? Eikös BD ole sama kuin Blues De Ville, ei sama kuin HDR? En tiedä, siksi kysyin?
 
........................

 
Totanoin, joo nähdäkseni on. Siis tedän että HodRod DeVille ja Blues DeVille on sama vahvistin jossa ainoa ero on "more drive" kytkin, joka on sama ero kuin Deluxessakin. Äläkä suotta loukkaannu noista mun korkinhaistelu kommenteista ei ne ole kohdistettu sulle. Kunhan vaan joskus olen väsynyt ja ärtynyt ja tulee heiteltyä sellaistakin mitä ei ihan oikeasti tarkoita.
 
Olisipa jo kevät
Laulava Kylätohtori
04.03.2015 14:23:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Totanoin, joo nähdäkseni on. Siis tedän että HodRod DeVille ja Blues DeVille on sama vahvistin jossa ainoa ero on "more drive" kytkin, joka on sama ero kuin Deluxessakin. Äläkä suotta loukkaannu noista mun korkinhaistelu kommenteista ei ne ole kohdistettu sulle. Kunhan vaan joskus olen väsynyt ja ärtynyt ja tulee heiteltyä sellaistakin mitä ei ihan oikeasti tarkoita.
 
Ok, niinkun sanoin, niin oma tieto rajoittuu siihen, että Blues Deluxe ja Blues DeVille ovat käytännössä kytkennältään sama peli...
 
Juu, en minä loukkaantunut. Se oli vaan sellainen omakohtainen kokemus siitä, että sillä todella on merkitystä, onko kone piirilevyvehje vai ptp (eikös tuollaisen eyelet-levynkin voi ptp:ksi laskea, jos oikein laveasti isolla pensselillä vedellään). Joskus se "helppo huollettavuus" voi konkretisoitua ja säästää sekä aikaa, hermoja että rahaa...
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
iec
04.03.2015 15:57:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi vaihtoehto voisi olla Fender Super Sonic 22 combo käytettynä torilta. Perusteluna se että se on ehkä monipuolisin uusi Fenkun vahvari. Sen kanssa pärjää monesti ilman pedaaleja, sillä löytyypi omat equt sekä vintage, että Burn -kanaville. Löytyy myös efektiloopit ja lisäksi clean-kanavalle on kaksi moodia, eli bassman ja deluxe reverb- tyylinen.
 
Burn-kanavassa on kaksi gain-astetta, joista toinen asymmetrinen ja toinen symmetrinen. Saa siis dumble/simble - soundia :) On aivan erinomainen bluesrockiin yms perusrokkiin.
 
Teholuokka on tietysti 22w, joten en osaa sanoa tuosta kuinka "isoa" ja helppoa soundia se sun mielestä tuottaa. Saahan tuosta myös 60 wattisenkin version jos 22w ei tunnu riittävän. Omalla kohdalla vertailun hot rodia ja tuota ss22- mallia. Vaakakuppi kääntyi sitten Ss22:een kun se oli monipuolisempi. Ei se hotrod deluxe3 ollut hullumpi sekään.
 
-iec
 
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Laulava Kylätohtori
04.03.2015 16:18:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iec: Yksi vaihtoehto voisi olla Fender Super Sonic 22 combo käytettynä torilta. Perusteluna se että se on ehkä monipuolisin uusi Fenkun vahvari. Sen kanssa pärjää monesti ilman pedaaleja, sillä löytyypi omat equt sekä vintage, että Burn -kanaville. Löytyy myös efektiloopit ja lisäksi clean-kanavalle on kaksi moodia, eli bassman ja deluxe reverb- tyylinen.
 
Burn-kanavassa on kaksi gain-astetta, joista toinen asymmetrinen ja toinen symmetrinen. Saa siis dumble/simble - soundia :) On aivan erinomainen bluesrockiin yms perusrokkiin.
 
Teholuokka on tietysti 22w, joten en osaa sanoa tuosta kuinka "isoa" ja helppoa soundia se sun mielestä tuottaa. Saahan tuosta myös 60 wattisenkin version jos 22w ei tunnu riittävän. Omalla kohdalla vertailun hot rodia ja tuota ss22- mallia. Vaakakuppi kääntyi sitten Ss22:een kun se oli monipuolisempi. Ei se hotrod deluxe3 ollut hullumpi sekään.
 
-iec

 
Tuollaista 22 wattista comboa testasin joskus liikkeessä ja pikaisen testin perusteella se vaikutti varsin hyvältä vehkeeltä.
 
Samoin kokeilin kotona joskus tuollaista 60 wattista ja se tuuttasi kyllä niin helvetin kovaa, että sillä ei tee yhtään mitään kotona...
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
hallu
04.03.2015 16:54:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Tuollaista 22 wattista comboa testasin joskus liikkeessä ja pikaisen testin perusteella se vaikutti varsin hyvältä vehkeeltä.
 
Samoin kokeilin kotona joskus tuollaista 60 wattista ja se tuuttasi kyllä niin helvetin kovaa, että sillä ei tee yhtään mitään kotona...

 
Kyllä 60Wattisen saa helposti kesytettyä kotikäyttöön sopivaksi (maksaa kyllä), mutta ei sitä ole järkeä kotiin ostaa. Mutta jos sellaista tarvitsee muualla, niin samalla vehkeellä pärjää himassakin.
 
Olisipa jo kevät
LaMotta
04.03.2015 19:03:15 (muokattu 04.03.2015 19:03:40)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Totanoin, joo nähdäkseni on. Siis tedän että HodRod DeVille ja Blues DeVille on sama vahvistin jossa ainoa ero on "more drive" kytkin, joka on sama ero kuin Deluxessakin.
 
Minulla oli molemmat. Sanoisin, ettei ne olleet soundiltaan täysin samanlaiset. Blues DV tuuttasi enemmän keskiäänialuetta. Mutta ei se ero mikään tolkuton ollut.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
tjj2000
04.03.2015 19:17:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitoksia taas kommenteista.
Super Soniccia olen myös joskus F musiikissa verrytellyt ja ihan hyväksi todennut.
Käytettynä menee myös budjettiin.
 
Tänään raahasin soittoharjoituksiin mukani Orange Micro Terrorin. Kaapissa Eminencen Patriot Cannabis Rex. Soittelee sitä tuollakin. Ei siis onneksi ole kiire mihinkään. Oikeastaan ihan yess vehje, pelaa hyvin.
 
Yerasoveista ei varmaan kukaan tiedä mitään?
Classic 50 olisi 600 € tullattuna, 480 Pietarissa, jos uskaltaisi lähettää rahaa idän ihmemaahan.
http://www.yerasov.com/combo.htm
 
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
hallu
04.03.2015 19:18:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Minulla oli molemmat. Sanoisin, ettei ne olleet soundiltaan täysin samanlaiset. Blues DV tuuttasi enemmän keskiäänialuetta. Mutta ei se ero mikään tolkuton ollut.
 
Käsittääkseni ainoa ero noilla on päällystemateriaalin lisäksi se, että HotRodissa voi modernin puolen etuasteputkea ajaa täysillä jolloin siitä saa sitä more gainia. Mutta enpä tästä asiasta käy väittelemään, koska itse olen soittanut vain BluesDeVilleä ja HotRod Devilleä soitin vain kerrankeikalla ja Blues Deluxea olen kokeillut vain kaupassa. Ei ne soundit omastakaan mielestä ihan yksiyhteen mene, mutta siinä on niinpaljon muitakin muuttujia ja käsittääkseni putkivahvistimet ovat myös yksilöitä eikä edes kaksi BluesDeVillea soundaa täysin samalta.
 
Mulla on itselläni ollut kaksikymmentä vuotta käytössä yksi ja sama BluesDeVille, jolla on keikkailtu ja treenattu ja soiteltu himassa ja on se seisonut myös toimettomana, mutta ikinä sen kanssa ei ole ollut ongelmia ja siksi oma luottamukseni tähän vahvistinperheeseen on kova.
 
Olisipa jo kevät
tjj2000
12.04.2015 19:36:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään sitten raahasin kotiin käytetyn Deluxe III version. Nyt ei sitten enään kenekään tarvitse jännittää miten tämäkin juttu päättyy ;)
 
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
hallu
12.04.2015 20:18:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tjj2000: Tänään sitten raahasin kotiin käytetyn Deluxe III version. Nyt ei sitten enään kenekään tarvitse jännittää miten tämäkin juttu päättyy ;)
 
Onnea vaan uudesta vahvarista. Mielestäni teit hyvän valinnan. Raportoi jos sen kanssa ilmenee jotain ihmeellisyyttä niin tiedetään sitten muutkin. Niin ja kerro toki fiiliksistäsikin jos siltä tuntuu:-).
 
Olisipa jo kevät
RaskasMielinen
12.04.2015 22:47:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iec: Yksi vaihtoehto voisi olla Fender Super Sonic 22 combo käytettynä torilta. Perusteluna se että se on ehkä monipuolisin uusi Fenkun vahvari. Sen kanssa pärjää monesti ilman pedaaleja, sillä löytyypi omat equt sekä vintage, että Burn -kanaville. Löytyy myös efektiloopit ja lisäksi clean-kanavalle on kaksi moodia, eli bassman ja deluxe reverb- tyylinen.
 
Burn-kanavassa on kaksi gain-astetta, joista toinen asymmetrinen ja toinen symmetrinen. Saa siis dumble/simble - soundia :) On aivan erinomainen bluesrockiin yms perusrokkiin.
 
Teholuokka on tietysti 22w, joten en osaa sanoa tuosta kuinka "isoa" ja helppoa soundia se sun mielestä tuottaa. Saahan tuosta myös 60 wattisenkin version jos 22w ei tunnu riittävän. Omalla kohdalla vertailun hot rodia ja tuota ss22- mallia. Vaakakuppi kääntyi sitten Ss22:een kun se oli monipuolisempi. Ei se hotrod deluxe3 ollut hullumpi sekään.
 
-iec

 
Pitäydyn Fenderissä, mutta heitän kehiin jotain "eksoottista": Fender Machete Combo 50W. Valmistus kesti vain hetken eli on jo lopetettu. Hintalappu oli aika levoton, Suomessa karvan alle kaksi kiloa.
 
Menin taannoin käymään F-musiikin alessa. Katselin siinä kyseistä Machetea, että mikäs hitto tuo nyt sitten on. Tuttu myyjä tuli juttusille ja sanoi, että siinä olisi sellainen diili, että ostapa pois. Alennettu hinta nimitäin oli vain murto-osa alkuperäisestä, tosin suojahuppu ja footswitch olivat kadoksissa. Sanoin, että näyttää high gain -peliltä eli mun makuuni, mutta Fender-logo ei oikein vakuuta kyseisessä asiayhteydessä. Myyjä intti, että roudataan testihuoneseen, niin vakuutut. Minähän suostuin - ja vakuutuin, todella vakuutuin. Postuminen liikkestä tapahtui kassan kautta, kuinkas muutenkaan.
 
Machete on aivan erinomainen high gain -vahvistin, mutta Fenderin virhe oli markkinoida Machetea juuri metalliväelle, mitä se ei siis onnistunut vakuuttamaan. Tarkoitan sanoa, että Machete on älyttömän monipuolinen. Jos minun pitäisi jättää itselleni vain yksi vahvistin, niin se olisi joko Machete tai Mesan Stilettoni.
 
Macheten erikoisuus on molemmille kanville erillinen "notch control", joka toimii samaan tapaan kuin Blackstarin IFS-säädin. Löytyy perinteiset Fenred-soundit sekä myös Vox- ja Marshall-soundit - niin ja myös se kaikkein synkein kirkonpolttokin. Erityisen kätevää on se, että napin painalluksella guitar inputiin tulevan signaalin tasoa saa leikattua 3 db. Jos siis soundi on muuten kohdillaan, mutta liian kihisevä, niin painat vain nappia. Erityisen kätevä nauhoitellessa. Myös hiljainen harjoittelu/nauhoittelu onnistuu ilman keinokuormaa. Löytyy nimittäin kaiutinsimuloitu line out ja pääteasteen saa mykistettyä. Vaikka Zoom H4N kiinni, luurit korville ja soitot purkkiin.
 
Manuaalista selviää loput ominaisuudet ja niitä riittää: http://support.fender.com/manuals/g … iers/Machete_Combo_manual_rev-A.pdf Siis kaksi reverbiä lukuun ottamatta täysin itsenäistä kanavaa ja niillä molemmilla oma gain, volume, eq ja notch control.
 
Tuolle se kuulostaa: https://www.youtube.com/watch?v=5BA8TFdv7xo
YouTubesta löytyy muitakin hyviä demoja. Tuosta linkittämästäni demosta käy ilmi kuinka hyvä reverb Machetessa on. Se on digitaalinen, mikä linee kauhistus monelle puristille, mutta ainakin mun korvaani se kuulostaa taivaalliselle - ja tarvittessa myös helvetilliselle eli sellainen hounting-meininki löytyy myös.
 
Googlettamalla löytyy kirjoitettuja tukku arvosteluja, tyyliin: http://www.premierguitar.com/articles/Fender_Machete_Amp_Review
 
Tämän ketjun aloittaja siis löysi mieluisensa. Muille sanoisin, että jos Machete tulee vastaan, niin ei kannata jatkaa matkaansa kokeilematta. Jos vakuutuit jo demojen perusteella, niin viimeisiä kappaleita on liikkunut ulkomaisissa verkkokaupoissa hyvinkin edullisesti. Ei mulla muuta, tällä erää ;D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «