reaper666 02.03.2015 15:41:09 | |
---|
Sarko: Kateus- ja vanhuuskorttiakin läimitään ylähuuli hiessä pöytään! mä ainakin myönnän, että pätee muhun noi :D |
Dirtyh 02.03.2015 16:16:56 | |
---|
Mä ainakin olen eniten vittuuntunut siksi että debyytin Aiming High on aivan jäätävän kova biisi ja nyt ei ole vain saatu yhtä hyvää aikaiseksi. Sen sijaan ollaan saatu biisejä missä otsikko mainitaan 30 kertaa ja kitarasooloja joissa on 10000 ääntä vailla minkäänlaista järkeä. Vituttaa koska bändillä eväitä selkeästi olisi ja mun elämässä olisi tilaa vituksen hyvälle rock-musiikille. Soundissa mainittiin että kakkoslevy ollaan tehty ilman tuottajaa, täysin omin voimin. Yleispäteviä sällejä siis kyseessä mutta noita sooloja kuunnellessa tuntuu että pieni järjen ääni studiossa olisi tehnyt ihan hyvää. Ehkäpä tämä tästä vielä jalostuu. |
jperala 02.03.2015 17:11:33 (muokattu 02.03.2015 17:13:52) | |
---|
Dirtyh: Mä ainakin olen eniten vittuuntunut siksi että debyytin Aiming High on aivan jäätävän kova biisi ja nyt ei ole vain saatu yhtä hyvää aikaiseksi. Sen sijaan ollaan saatu biisejä missä otsikko mainitaan 30 kertaa ja kitarasooloja joissa on 10000 ääntä vailla minkäänlaista järkeä. Vituttaa koska bändillä eväitä selkeästi olisi ja mun elämässä olisi tilaa vituksen hyvälle rock-musiikille. Ei muuta mutta tuo tautologinen toistaminen on hieman outoa, tuntuu että suurin osa kappaleista rakentuu jankuttamiseen ja niiden väliin muutama riffi ja pakollinen soolo. Viimeisin single oli kyllä yliveto tuon toiston suhteen...remedy ..... Yamaha TRBX504 |
Bonham 03.03.2015 15:39:59 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
HaloOfFlies 03.03.2015 16:16:19 | |
---|
Minun mielestäni vuodesta 2003 eli Tehosekoittimen ja Don Huonojen lopettamisen jälkeen on eletty melko synkkää aikakautta suomalaisessa rockissa. Oikeasti hyviä suomalaisia rock-bändejä on tullut tuona aikana vain kourallinen. Eli lähinnä Viikate, Von Hertzenit, Timo Rautiainen ja Liekki. Oikeasti hyvällä tarkoitan että näistä bändeistä löytyy osaava biisinikkari, jotain mitä esim. Santa Cruzilla ei ole. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Bonham 03.03.2015 17:01:49 | |
---|
HaloOfFlies: Minun mielestäni vuodesta 2003 eli Tehosekoittimen ja Don Huonojen lopettamisen jälkeen on eletty melko synkkää aikakautta suomalaisessa rockissa. Oikeasti hyviä suomalaisia rock-bändejä on tullut tuona aikana vain kourallinen. Eli lähinnä Viikate, Von Hertzenit, Timo Rautiainen ja Liekki. Oikeasti hyvällä tarkoitan että näistä bändeistä löytyy osaava biisinikkari, jotain mitä esim. Santa Cruzilla ei ole. No jaa. Mutta onhan tää leikki paljon muutakin kuin ne biisit (itse kyllä diggaan Cruzin biiseistä): ulkoinen habitus, työmoraali, asenne, käytös, keikat, management jne jne. Cruzin kohdalla harvinaisen moni vaadittava kohta täyttyy. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Tuomas 03.03.2015 19:19:44 | |
---|
HaloOfFlies: Minun mielestäni vuodesta 2003 eli Tehosekoittimen ja Don Huonojen lopettamisen jälkeen on eletty melko synkkää aikakautta suomalaisessa rockissa. Oikeasti hyviä suomalaisia rock-bändejä on tullut tuona aikana vain kourallinen. Eli lähinnä Viikate, 1996-> Von Hertzenit, 2000-> Timo Rautiainen 1996-> ja Liekki 2001->. Poikani, sinusta on tullut vanha. Lisäksi näistä rock-bändeistä kaksi sijoittuu enimmäkseen iskelmäkategoriaan, yksi on progressiivista rokkia ja yksi taas on enemmän taidepoppia. Oikeasti hyvällä tarkoitan että näistä bändeistä löytyy osaava biisinikkari, jotain mitä esim. Santa Cruzilla ei ole. Et ole selvästikään siis kohderyhmää, jos biisit eivät iske. Sen sijaan suosiosta päätellen pari biisiä kolahtanee pariin tyyppiin. Joo joo, miljoona kärpästä ja niin edelleen, mutta todetaan nyt suoraan: et sä ees iskän lompakolla tee diiliä ESPN:n kanssa jos sulla ei oo lainkaan substanssia. Liian ilkeä hipiksi. |
Jzci 04.03.2015 14:14:54 | |
---|
Oikeasti hyvällä tarkoitan että näistä bändeistä löytyy osaava biisinikkari, jotain mitä esim. Santa Cruzilla ei ole. En kyllä oikein tajua että mikä noissa biiseissä tökkii? Genreessään ihan helkkarin toimivia ja tarttuvia biisejä kautta linjan, ja mitään susipaskoja ralleja ei ole tullut missään vaiheessa vastaan ensimmäistäkään. (lukuunottamatta ehkä muutamia hieman nolompia ralleja sieltä jostain ekoilta demoilta) Tässä bändissä kiehtoo tosin musiikin lisäksi (tai ehkä jopa enemmänkin) tuo koko yleismeininki. Täysin periksiantamatonta oman näkemyksen toteuttamista ja raudanlujaa ammattitaitoa, joka on saavutettu ihan helkkarinmoisen työn tuloksena. Livenäkin, ei enempää eikä vähempää, mielestäni yksi kovimpia pumppuja mitä olen koskaan päässyt todistamaan. Perkeleen taitava, hyvännäköinen ja jokaisella osa-alueella helvetin hyvin toimiva bändi, jossa jokainen jäsen tietää asian olevan juuri näin, eikä suomalaisesta tyylistä poiketen häpeile sitä yhtään. Meikä fanittaa ainakin ihan täysillä. |
Boyakasha 04.03.2015 15:33:43 | |
---|
Just kuuntelen uutta levyä, aivan loistavaa kamaa, kansainvälistä huipputasoa joka tasolla. Ei siis ihme, että kateelliset juntit itkevät ja valittavat. Samaahan se oli jo Hanoi Rocksin aikaan - kosmopoliitit vievät, rehupuntit vikisevät. |
Funkånaut 04.03.2015 15:35:44 (muokattu 04.03.2015 15:39:47) | |
---|
Tää on kyllä mahtava logiikka, että jos ei pidä niin on kateellinen juntti. Meikä on sentään rehdisti ymmärtänyt, että olen liian vanha tälle bändille/sen musalle ja hyväksyn faktan. Ei kolise uus tuotanto sitäkään vähää kuin vanha, mutta niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Että wanhat ei tajuu. :) E: Silti kaikkea hyvää jätkille, toivottavasti pääsee pitkälle. Pakettihan kundeilla on hyvässä mallissa. Toisaalta, jos siitä kolme bongoo ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen kato moi mulla on lääkettä sekoitettuna joukkoon.
Elämän tarkoitus |
Boyakasha 04.03.2015 15:42:01 (muokattu 04.03.2015 15:44:41) | |
---|
Siis, et ymmärrä laadukkaasti tehdyn tähän päivään modernisoidun ajattoman hard rockin päälle, jossa on mureat soundit, ammattitaitoista soittoa, kelpo riffejä ja iloisen tarttuvia kertosäkeitä? Ihmeellistä jengiä täällä kyllä... |
Funkånaut 04.03.2015 15:44:08 (muokattu 04.03.2015 15:44:20) | |
---|
Boyakasha: Siis, et ymmärrä laadukkaasti tehdyn hard rockin päälle? Ne biisit (etenkään uudemmat) eivät vaan ole makuuni pätkääkään. Se ei estä arvostamasta tuotantoa ja tuommoista. Toisaalta, jos siitä kolme bongoo ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen kato moi mulla on lääkettä sekoitettuna joukkoon.
Elämän tarkoitus |
Boyakasha 04.03.2015 15:46:03 | |
---|
Tämä uusi levyhän on kuin legendaarinen Skid Row päivitettynä 2010-luvulle! Aivan mahtavaa kamaa siis! Kaikki propsit jätkille, toivottavasti pääsevät pitkälle! Ainakin paketti soi upeasti. |
Funkånaut 04.03.2015 15:48:23 | |
---|
Boyakasha: Tämä uusi levyhän on kuin legendaarinen Skid Row päivitettynä 2010-luvulle! Aivan mahtavaa kamaa siis! Munsta taas Skid Row on karmeata paskaa. Kuten suurin osa siitä genrestä. Kaikki propsit jätkille, toivottavasti pääsevät pitkälle! Ainakin paketti soi upeasti. Itse toivon kanssa pojille kaikkea hyvää. Toisaalta, jos siitä kolme bongoo ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen kato moi mulla on lääkettä sekoitettuna joukkoon.
Elämän tarkoitus |
Boyakasha 04.03.2015 15:53:23 | |
---|
Funkånaut: Munsta taas Skid Row on karmeata paskaa. Kuten suurin osa siitä genrestä. Eihän siinä sitten mitään. Silloin ei varmasti kannata kuunnella Santa Cruziakaan. |
Funkånaut 04.03.2015 16:03:38 | |
---|
Boyakasha: Eihän siinä sitten mitään. Silloin ei varmasti kannata kuunnella Santa Cruziakaan. En kuuntelekaan, mutta seuraan kiinnostuneena bändin tapahtumia. Ei näiltä leveysasteilta liikaa tolle(kaan) tasolle kokoonpanoja nouse. Etenkään noin nuorten jannujen. Toisaalta, jos siitä kolme bongoo ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen kato moi mulla on lääkettä sekoitettuna joukkoon.
Elämän tarkoitus |
Dirtyh 04.03.2015 16:10:05 | |
---|
Boyakasha: Eihän siinä sitten mitään. Silloin ei varmasti kannata kuunnella Santa Cruziakaan. Mites, sulla kun näkyy levy tupsahtaneen jo ennakkoon niin onkos levyllä vähemmän tuota ärsyttävää hokemista mitä noilla sinkkubiiseillä on havaittavissa? Entäpä kitarasoolot; sinkuilla on ehkä paskimmat soolot mitä kuvitella saattaa niin onko levyn muun materiaalin kohdalla onnistuttu paremmin? Legendaarinen Skid Row ei muutaman täysosuman jälkeen saanut aikaiseksi kuin geneeristä kuraa (melko tyypillinen juttu muutenkin ko. aika kauden bändeille) ja lopulta ei enää sitäkään. Lisäksi legendaarinen Skid Row oli kaikilla kolmella albumillaan jokaisella kuin aivan eri bändi niin minkä levyn legendaarista Skid Row:ta sä nyt tarkoitat? |
Sarko 04.03.2015 16:40:37 | |
---|
HaloOfFlies: Minun mielestäni vuodesta 2003 eli Tehosekoittimen ja Don Huonojen lopettamisen jälkeen on eletty melko synkkää aikakautta suomalaisessa rockissa. Oikeasti hyviä suomalaisia rock-bändejä on tullut tuona aikana vain kourallinen. Eli lähinnä Viikate, Von Hertzenit, Timo Rautiainen ja Liekki. Oikeasti hyvällä tarkoitan että näistä bändeistä löytyy osaava biisinikkari, jotain mitä esim. Santa Cruzilla ei ole. Offtopic mut kyllä ton hypoteettisen pisteen jälkeen on hyvää kamaa tullut, ei epäilystäkään. Tietenkin mielipideasia mutta mikään empiirinen tosiasia ei tuo jonkin pisteen jälkeen alkanut laadun lasku ole. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Jzci 04.03.2015 16:55:49 | |
---|
Entäpä kitarasoolot; sinkuilla on ehkä paskimmat soolot mitä kuvitella saattaa niin onko levyn muun materiaalin kohdalla onnistuttu paremmin? Nuo soolothan on ihan saatanan kovia! Tommosella ynkkämäisellä raivolla paiskittuja supertiluja, eikä edes yritetä väkisillä tunkea mitään sielukkaita bluesvinkuiluja paikkoihin joihin ne nyt ei vaan kuulu. |
Jzci: Nuo soolothan on ihan saatanan kovia! Tommosella ynkkämäisellä raivolla paiskittuja supertiluja, eikä edes yritetä väkisillä tunkea mitään sielukkaita bluesvinkuiluja paikkoihin joihin ne nyt ei vaan kuulu. E: Ja kyllähän tuolta löytyy mm. tällaista: https://www.youtube.com/watch?featu … _detailpage&v=0Zwdp7b8hEQ#t=187 Millä tahansa mittapuulla katsottuna aivan mahtavaa soolosoittoa. |