arsu 10.10.2014 21:30:42 | |
---|
Haluan nostaa nyt tätä ketjua kun tämä Wilsonin soolohomma on kuitenkin selkeästi eri musiikkia kuin Porcupine Tree. Ja herra ansitsee ketjunsa, vois avata vaikka pari lisääkin :D Mutta tosiaan, uutta levyä tulossa jälleen; http://www.youtube.com/watch?v=OVu1XmTLOzE#t=56"Our style? Invasive, penetrating, brutal, loud and access-all-areas. Just like our lovemaking." |
Kärpäsruoska 10.10.2014 21:37:58 | |
---|
arsu: Haluan nostaa nyt tätä ketjua kun tämä Wilsonin soolohomma on kuitenkin selkeästi eri musiikkia kuin Porcupine Tree. Ja herra ansitsee ketjunsa, vois avata vaikka pari lisääkin :D Mutta tosiaan, uutta levyä tulossa jälleen; http://www.youtube.com/watch?v=OVu1XmTLOzE#t=56 Neljän minuutin kohdalla tuli ihan ok:n kuuloista kamaa, muuten tuntuu olevan tulossa sitä samaa King Crimson -pastissiprogea kuin viime levykin. Yääh. Rakastan teitä kaikkia. |
reaper666 13.10.2014 07:10:34 | |
---|
Vähän off topikkia tähän. Kuuntelin vasta tänä kesänä ekaa kerran Storm Corrosionin levyn. Eli bändi mikä on Opethin nokkamiehen ja Stevenin syvimpien tuntojen kaatopaikka. Siis jos miettii minkälaisia musantekijöitä niin voisi kuvitella, että ei voi mennä vikaan. Mutta kyllä on yksi surkeimmista levyistä mitä olen kuunnellut. Tykkääkö tästä joku?? Ei mulla muuta |
Ali 13.10.2014 14:13:44 | |
---|
2-3 kertaa taisin Storm Corrosionin kuunnella ja siihenpä se jäi. Aika turha tekele loppupeleissä minustakin. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less."
Last.fm
Twitter |
ganesha 13.10.2014 21:33:13 | |
---|
Storm Corrosion on just hyvä lätty, vaikkakin biisit on vielä enemmän jotain hämyprogepastisseja kuin kummankaan kollaboraattorin omat proggikset, mut mitäsit. Hienoa atmosfäärikamaa. (okei, seassa on myös hieman tyhjäkäyviäkin hetkiä, mut enimmäkseen levy on silkkaa asiaa) tietty jos Miihkalin tuotannosta diggailee jotain vanhempaa Opethia ja Wilsonin edesottamuksista sitä raskaammalla kädellä leivottua Porcupine Tree'tä niin en toisaalta ihmettele ettei tällainen nenänkaivuumusa napostele. fiilistelymusaa, joka sopinee hyvän punaviinin kaveriks. |
reaper666 18.10.2014 02:40:46 | |
---|
Siis kyllä mä tykkään yleisesti ottaen jostain nenänkaivelusta. Ja ennakko-odotukset oli, että tolla levyllä levyllä olis molempie bändien kevyempiä puolia edustettuna mutta ei. Ja en tajua miksi se NIIN vastenmielinen oli koska kaikennäköistä paskaa mäkin kuuntelen. |
Ali 05.11.2014 13:17:09 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less."
Last.fm
Twitter |
Ali 19.11.2014 17:40:23 | |
---|
Last.fm
Twitter |
UltimateGreedo 19.11.2014 18:48:31 (muokattu 19.11.2014 18:49:26) | |
---|
Itse olin katsomassa vuosi sitten. Hyvä keikka, joskaan en saanut samanlaisia kiksejä kuin Porcupine Treen keikalta. Uutta levyä odotan. Biisit kuulostivat livenä lupaavilta. EDIT: Pidän Storm Corrosionin levystä. |
shamoon 21.11.2014 21:04:54 | |
---|
Miksi Steven on nykyää noi riutunu. Ei oo kyllä jaksanut seurata pitkään aikaan enää näitä soolo touhuja aktiivisesti :) Mitä se edes tekee noilla keikoilla? Katoin jotain live vetoa missä se lähinnä pyöri lavalla ilman sukkia ja muut soitti. Jos vetää viinaa ja douppaa paljon niin sukat liimautuu jalkoihin. Anteeksi, olen vain pettynyt. I lick my brain in silence |
_Chrome_ 07.12.2014 15:16:52 | |
---|
|
Ali 07.12.2014 15:21:33 | |
---|
Noi poppikohdat on kuulostanut lupaavilta, mutta nuo progehommat kyllä taas aika meh. Minneman on kyllä kova rumpali, mutta vähän lisää tyylitajua ei olisi pahitteeksi: esim. nuo konekiväärifillit ei sovi niin ollenkaan välillä biisiin. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less."
Last.fm
Twitter |
Ali 10.12.2014 20:21:59 (muokattu 10.12.2014 20:22:15) | |
---|
Last.fm
Twitter |
Artturi 10.12.2014 20:31:03 | |
---|
Taas piti sitten sortua tohon deluxe-versioon, mikä on ihan törkeen kallis :-( Perustelen ostopäätöstäni veronpalautuksilla! |
bebeto 31.01.2015 12:18:41 | |
---|
|
Ali 04.02.2015 21:19:06 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs (W.I.P.) |
arppah8 04.02.2015 22:11:58 | |
---|
Piti ennakkotilata 2LP mutta CDn mukana tuleva DVD ja sen studiodokkari saivat kääntymään kuitenkin siihen. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Ali 15.02.2015 15:27:26 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs (W.I.P.) |
Madtheswine 23.02.2015 21:05:49 | |
---|
Tuomitkaa rauhassa, mutta kolmas kuuntelu nyt menossa ja... Ei tää missään nimessä huono ole! En oo täysin myyty, mutta tykkään kyllä näistä Stevenin nykyjutuista ja tässä on kivasti erilaisia vivahteita edelliseen levyyn verrattuna. Oikeastaan yks asia mistä oon Wilsonin hommissa on tykännyt miten se pystyy kuulostamaan uudelta ja vanhalta samaan aikaan, kun moni muu progepumppu sortuu emuloimaan ihan täysin sitä 70-luvun soundia. Okei niin viime levyllä Wilsonkin, mutta nyt on kivasti uusiakin vivahteita. Ehkä tää ei kuitenkaan teemalevynä ihan täys kymppi ole ja tarina tuntuu välillä vähän tökkivältä. Mikään biisi ei ehkä myöskään nouse ihan yhtä korkealle tasolle kun viime levyjen parhaat. Alun kolmen biisin kimara toimii itselleni parhaiten. 3 Years Older varsinkin on kiva yhdistelmä Rushia, Steve Howemaista kitarointia ja Wilsonia itseään. Hand Cannot Erase taas on oikein tarttuva ja toimiva rock-pop viisu. Tuttua siis niin hyvässä kuin pahassa. Se tietty tekemisen taso on kyllä näissä tän kaverin hommissa niin korkealla, että ei sieltä ikinä mitään isoa pettymystä tule. Enemmän aikaa kuitenkin vaatii ennen kuin pystyn sanomaan mihin tämä loppujen lopulta yltää. Mutta niin hyvältä tää kuulostaa, että kai se on tänäkin vuonna mentävä kokemaan kaveri ihan livenä. Sen verran kuitenkin tykkään äijästä esiintyjänä ja henkilönä muutenkin. |
Madtheswine: Tuomitkaa rauhassa, mutta kolmas kuuntelu nyt menossa ja... Ei tää missään nimessä huono ole! En oo täysin myyty, mutta tykkään kyllä näistä Stevenin nykyjutuista ja tässä on kivasti erilaisia vivahteita edelliseen levyyn verrattuna. Oikeastaan yks asia mistä oon Wilsonin hommissa on tykännyt miten se pystyy kuulostamaan uudelta ja vanhalta samaan aikaan, kun moni muu progepumppu sortuu emuloimaan ihan täysin sitä 70-luvun soundia. Okei niin viime levyllä Wilsonkin, mutta nyt on kivasti uusiakin vivahteita. Ehkä tää ei kuitenkaan teemalevynä ihan täys kymppi ole ja tarina tuntuu välillä vähän tökkivältä. Mikään biisi ei ehkä myöskään nouse ihan yhtä korkealle tasolle kun viime levyjen parhaat. Alun kolmen biisin kimara toimii itselleni parhaiten. 3 Years Older varsinkin on kiva yhdistelmä Rushia, Steve Howemaista kitarointia ja Wilsonia itseään. Hand Cannot Erase taas on oikein tarttuva ja toimiva rock-pop viisu. Tuttua siis niin hyvässä kuin pahassa. Se tietty tekemisen taso on kyllä näissä tän kaverin hommissa niin korkealla, että ei sieltä ikinä mitään isoa pettymystä tule. Enemmän aikaa kuitenkin vaatii ennen kuin pystyn sanomaan mihin tämä loppujen lopulta yltää. Mutta niin hyvältä tää kuulostaa, että kai se on tänäkin vuonna mentävä kokemaan kaveri ihan livenä. Sen verran kuitenkin tykkään äijästä esiintyjänä ja henkilönä muutenkin. Ei ole plätty vielä minulle selviytynyt, mutta teemalevyjä nuorempana fanittaneena olin kovin kyyninen tämän kiekon aihetta kohtaan. Luettuani fiktiivisen blogin pääsin todella paljon paremmin parin kuulemani biisin fiiliksiin mukaan. Itsekin olen lähdössä katsomaan, en olekaan miestä aiemmin paikanpäällä todistanut. Hoilen ohjaama livehommeli oli kyllä todella komean näköistä. |