Aihe: multiefektiä
1
waukku
27.05.2004 13:06:54
Oon nyt aatellu hommeta jonkuu multiefektihärpättimen, mutta mikäs se kannattais ostaa? Siis lähinnä kaikujen sun muiden takia,säröksi meinasin ehkä jotai smashboxia. Eli jos oon tyytyväinen säröihin ni kannattaako edes ostaa multia? Oon ihan alottelija, ainakin näissä saundi asioissa..Saako ne kaiut siihen särön päälle sillee hyvän kuulosesti vai meneekö puuroksi? Ja mite site säröä boostataan? Tarviis kato aina kertseihin vähän rankempaa runttua..
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman
Niskamies
27.05.2004 13:23:11
Oon nyt aatellu hommeta jonkuu multiefektihärpättimen, mutta mikäs se kannattais ostaa? Siis lähinnä kaikujen sun muiden takia,säröksi meinasin ehkä jotai smashboxia. Eli jos oon tyytyväinen säröihin ni kannattaako edes ostaa multia? Oon ihan alottelija, ainakin näissä saundi asioissa..Saako ne kaiut siihen särön päälle sillee hyvän kuulosesti vai meneekö puuroksi? Ja mite site säröä boostataan? Tarviis kato aina kertseihin vähän rankempaa runttua..

Mä ostaisin vain ne efektit mitä mä tartten, eli jos oot tyytyväinen saundeihin smashboxin kanssa, niin elä osta multiefektiä jos et tarvii.

Nimim. "G-majori on tulossa";)
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
jiipeep
27.05.2004 13:29:58

Tekeekö behringerin VIRTUALIZER PRO DSP2024P:llä mitään kitarahommissa?
päänahka
27.05.2004 14:40:25
Oon nyt aatellu hommeta jonkuu multiefektihärpättimen, mutta mikäs se kannattais ostaa? Siis lähinnä kaikujen sun muiden takia,säröksi meinasin ehkä jotai smashboxia. Eli jos oon tyytyväinen säröihin ni kannattaako edes ostaa multia?

Ei niitä multiefektejä säröjen takia hommatakaan.

Oon ihan alottelija, ainakin näissä saundi asioissa..Saako ne kaiut siihen särön päälle sillee hyvän kuulosesti vai meneekö puuroksi?

Särö ei sinänsä vaikuta siihen, että kannattaako niitä kaikuja lisäillä, vaan se, mitä soitat. Demppausheviriffin päälle ei hirveesti reverbejä kannata laittaa, mutta ihan snadisti voi laittaa, jos haluaa pehmentää, ettei kuulosta niin and justice for allilta. Kunhan et laita ennen säröä sitä reverbiä niin hyvin menee.

Ja mite site säröä boostataan? Tarviis kato aina kertseihin vähän rankempaa runttua..

Yleensähän homma menee niin, että vahvistimen säröä boostataan säröpedaalilla, josta ei välttämättä tule omaa säröä ollenkaan, vaan lähinnä vahvistimen etuasteeseen tulevan signaalin taso nousee, että menee enemmän säröille.
Soolot on perseestä.
waukku
27.05.2004 15:50:45
Mä ostaisin vain ne efektit mitä mä tartten, eli jos oot tyytyväinen saundeihin smashboxin kanssa, niin elä osta multiefektiä jos et tarvii.

Mutta juttuna on se kun en välttämättä tiedä mitä haluan tai mitä tartteen. Katsos kun tuleepi soiteltua aina hevistä humppaan... Niin aattelin että jos multi ois sitte vastaus miun ongelmiin. Päänahka: Kiitos vastauksesta.
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)