Demostudio 26.05.2004 21:32:49 | |
---|
Bändin nimi: Poirot/Poiert Kappaleen nimi: Me voitetaan ja Vihreä nainen URL: http://www.mikseri.net/artistit/?id=31742 (Mp3) Livenauhoitus suoraan pöydästä, "korkealentoista pop-prodee". Kuuntele ja kouristu. |
jannu 26.05.2004 22:06:08 | |
---|
Minä tykkään. Uneliasta, huuruista, kiemuraista ja sitten yht'äkkiä rokkaa ja jyrääkin kuin elukka! Molemmat biisit ovat loistavia! Soitto kulkee, svengaa jopa... Rumpalin meno lämmittää eritoten. Nyt oikeasti sylettää kun en tullut katsomaan keikalle. Enkä todellakaan kehu vain sen takia että basisti on hieno mies. ;) |
Super-Jari 26.05.2004 22:29:20 | |
---|
Sillon kun soitosta kuuluu soittamisen riemu sitä on mukava kuunnella. Edelleen sanoisin että menee Ruotomielen kanssa samaan kastiin. Kummallista rock musiikkia jota ei voi verrata oikein mihinkään muuhun bändiin. Suomenkielinen roch on suomenkielistä rochia. Ei, minä en ole tyrnäväläinen mansikkafarmari. |
hemmo 27.05.2004 13:01:24 | |
---|
+ jäntevää ja dynaamista + hyvä rumpali + kommee sbasisti - laulaja vetää löllön teennäisesti - tekstit ihan dadaa ja laulusta ei saa selevää - piisit liian pitkiä Iskevämpää, nopeampaa ja paremmin laulettua matskua, ni kyllä se siittä. Just ostin jotain, en muista enää mitä, halavalla. S.V.S. |
Teijo K. 27.05.2004 16:14:02 (muokattu 27.05.2004 16:14:45) | |
---|
Juu, jänniä sointurakenteita. Omaa juttua, runpalistista tulee mieleen myös Faith No More. Laulaja on kyllä löllö, ei sille voi mitään. Äänestään kuulee, että voisi halutessaan laulaa myös epälöllösti. Joo, se laulutekstien dadamaisuus kanssa vähän hämmennytytti. Rytmitykset tarkasti soitettuja, ja omaperäisesti rakennettuja. Rumpali ja sbasisti pelaa hyvin yhteen, hyvä. Hurjasa noiruudessani poltin tupakkia. En enää. |
No, bändi parempi livenä... demona siis aika onneton. Laulaja saisi oikeasti "laulaa", kun on lahjat/taidot suotu. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
jannu 28.05.2004 03:25:36 | |
---|
Noniin... Täällä ne fossiilit nyt sitten tärisee... "Hrööö... parempi laulaja...hrööö..." ;P |
JCM 28.05.2004 11:03:58 (muokattu 28.05.2004 11:04:10) | |
---|
Me voitetaan: Plussaa heti siitä, että tää ei oo mitään mainstream kamaa. Ihan mukavan kuuloista, mutta ei erityisemmin säväytä. Kuulee, että soittaessa on mukavaa mutta mukavampaakin olisi voinut olla. Eli dynaaminen esitys, mutta mie tykkään semmosista kunnon revittelyistä joita on livevetoihin ympätty. Laulupuoli ei iskenyt meikäläiselle. Kelpo kamaa on, ei siitä pääse mihinkään. Aa.. tulihan täällä vielä tällainen piristävä lopetus. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Bonham 28.05.2004 11:28:00 | |
---|
Mä korjaan potin: Ihan kiva... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
leka 29.05.2004 00:50:56 | |
---|
minä kun tykkäsin laulusta... ja muutenkin olen tehnyt comebackin |
Vilhelmus 29.05.2004 15:46:55 | |
---|
Ei varmaan ihme että minäkin jaan monien mielipiteen tuosta laulannasta. Livenä tollanen vapaampi tyyli varmaan toimiikin mutta äänitteellä häiritsee, kun sen todellakin kuulee että äijä osaa vetää. Hyvin tässä vedetään. Emmää soita ikänä noin hyvi, varsinkaa livenä. Mutta - pakko mun on sanoo, kertakuulemalla en tajua näitä biisejä pätkääkään, en saa mistään kiinni - yksikään melodia ei jää päähän, sanoja tulee niin harvakseltaan että niihin ei pääse kiinni ja mainstream-korvaani miellyttävät koukut uuppuu. Sori, ei maistu niinku lainka. Tosin saatan palata asiaan jos nää tässä soi vielä ja tekevät vaikutuksen useammalla kuuntelulla. |