Pikkujättiläinen 26.05.2004 21:32:40 | |
---|
Tämä kappale DEMO CD:llä haettaessa Orimattila-Instituutin musiikkiteknologian linjalle. Sun omakuva näytti tutulta, olitko haastattelussa ke 28.4.? Kun se reportteri tuli siihen höpöttelemään.. Olin siis ennen sua kuulusteltavana, jos nyt muistan naaman oikein. Ikävä, ettet päässyt sisään, jostain syystä meikäläinen hyväksyttiin, vaikka kotimatkalla tajusin että taisin vähän sählätä siellä haastattelussa. Demolle laitoin kahdelta erilaiselta bändiltäni biisit, joista toisen olin äänittänyt sekä pätkän koneella tehtyä matskua. Onko muita mnettiläisiä menossa Orimattilaan tai siellä jo opiskelevia? Kertokaa paikasta vähän. 7 Fitter happier |
Tykkäsin itse paljon tuosta demobiisistä! Tässä tosin pari miinusta :) - Rumpujen soundit, naks naks, gen.midi on mitä on. - Ajottain "hätäisen"/"hysteerisen" kuuloinen soitto, jos oisit tauottanut enemmän, niin se olisi antanut lisäpotkua nopeisiin osuuksiin. Parannusehdotus: - Massiivisempi taustasoundi, esim. käyttämällä pianon lisäksi muita instrumentteja/soundeja -> lisää mielenkiintoa musiikin kuunteluun? Kouluarvosanoilla antaisin ysin. Tsemppiä tulevaisuuten, ja yksi takapotku ei merkitse mitään tulevaisuudessa. P.S. Mä en ole sitten mikään pop/jazz konservatorion lehtori.. ;) Jaa mää vai? |
Anonymous-jazz 27.05.2004 19:37:14 | |
---|
Turha katkeruus pois. Olen ite musiikkiteknologialinjalla ja tänne ainakin valittiin motivaation perusteella. Tarkoitan siis sitä, että taitavalla soittamisella ei pääsemisen kanssa ole mitään tekemistä. Motivaation puute... Motivaation puutteesta ei voi kyllä puhua minun kohdallani koska tavoitteeni oli päästä sinne sisään jo 2003 vuoden elokuussa. Teemujazz |
Janus 27.05.2004 20:40:05 | |
---|
Koska musateknologiaan haettaessa sen "näytetyön" on voinut äänittää periaatteessa kuka tahansa missä tahansa, ja jos 2. vaiheessa paikan päällä mitään käytännön testejä ei ole, suurin paino valittaessa porukkaa MuTe-koulutusohjelmaan on luonnollisesti haastattelulla: onko tyyppi motivoitunut, asioista perillä, oikealla asenteella liikenteessä ja ennen kaikkea *koulutettavissa*? En edes kuunnellut tuota näytebiisiä (28k motulla), sen sijaan selasin läpi kotisivut jne. Eipä juuri ihmetytä tuo "tuomio". "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Ville81 27.05.2004 21:16:37 | |
---|
On ihan tavallista, että musiikkialalle tai oikeastaan minne tahansa kouluun joutuu hakea useamman kerran, ennen kuin tärppää. Itse hain muusikkolinjalle kolmena vuotena, yhteensä 18 kertaa samalle linjalle ympäri Suomen, kunnes tärppäsi. Pääsykokeissa kun on aina läsnä semmonen tuntematon muuttuja, jota ei voi ennakoida; säkä. Yrittää monta kertaa vaan, niin jossain vaiheessa livahtaa sisään väkisinkin. *wink wink* |
Fuzzy Boner 28.05.2004 20:19:43 (muokattu 28.05.2004 20:24:19) | |
---|
Tuossa näytteessä on ihan kohtuullista ja pirteää soittoa. En sitä tässä arvostelemaan rupea mutta siis eihän soittamisella oo mitään tekemistä musateknologian kanssa. Niinku moni on jo todennut: valintakriteerit tulevat varmasti muista jutuista. Ei hyvä soittotaito varmastikaan myöskään haittaa mutta luulisin ettei se ole asian ydin tuonne pyrittäessä... Nöyryyttä Teemu, ei turhaa nöyristelyä mutta... |
carnath 30.05.2004 11:10:59 | |
---|
Tosi kivoja biisejä tuolla mikseri.netissä. N.E.S.A.R.A. rules! "You see, it's all clear, you were meant to be here... From the beginning" |