Eli kertokaas minkälainen systeemi kannattas hankkia, ku tarvii ainoastaan laulun vahvistamista treenikselle ja keikalle. joku tosi huokee, mut hyvä, mikrofoniks ajattelin ostaa sm 57. kiitos. P.S. toimiiko sm57 ensialkuun fenkun trankkukitaravahvistimen läpi, ku tähän asti oon sen läpi laulanu sonyn paskamikkiä. |
Jonte 26.11.2002 08:00:27 | |
---|
Eli kertokaas minkälainen systeemi kannattas hankkia, ku tarvii ainoastaan laulun vahvistamista treenikselle ja keikalle. joku tosi huokee, mut hyvä, mikrofoniks ajattelin ostaa sm 57. kiitos. P.S. toimiiko sm57 ensialkuun fenkun trankkukitaravahvistimen läpi, ku tähän asti oon sen läpi laulanu sonyn paskamikkiä. Joku Tri-Ampin tai Kustomin pieni PA, ehkä. Vilkaise Thomannin sivuja. Jokainen uusi päivä on entinen eilinen. |
Bailey 26.11.2002 17:57:46 | |
---|
"It's better to burn out than to fade away."
-K.Cobain |
_hannu 26.11.2002 20:11:09 | |
---|
http://www.netzmarkt.de/thomann/tamp_pa_4080_prodinfo.html?iwid=3 Ostettiin tuollaiset kolmisen viikkoo sitten, ja hyvin ovat toimineet ainakin treeniolosuhteissa. Mäkin olen harkinnut tollaisten hankkimista mutta en ole uskaltanut kun olen pelännyt että ei tehot riitäkään, vaikka pelkkiä lauluja olisikin tarkoitus ajaa. Mimmoset treenitilat teillä on ja täytyykö luukuttaa kuinka paljon että saa kuulumaan kirkkaasti? |
haist vittu sit 26.11.2002 22:38:30 | |
---|
jos laulaa kitaravahvarin läpi bändimeiningissä vuoden... kärsii kaikista kierto ja kuuluvuus ongelmista... ja sitten yhtäkkiä saa kohtalaiset pa-kamat hankittua... voin sanoo että silloin olo on mahtava!!!!!!!! siis ihan vitun mahtava!!!!!!! m.netnolifehidde www.kohtu.tk - batman |
Bailey 27.11.2002 12:20:39 | |
---|
Mäkin olen harkinnut tollaisten hankkimista mutta en ole uskaltanut kun olen pelännyt että ei tehot riitäkään, vaikka pelkkiä lauluja olisikin tarkoitus ajaa. Mimmoset treenitilat teillä on ja täytyykö luukuttaa kuinka paljon että saa kuulumaan kirkkaasti? Treenitila on sellanen 15 neliön koppi, ja mun mielestä noi on ajannu hintaansa nähden asiansa mainiosti.Tosin meillä ei oo kuin rumpali ja kitaristi tällä hetkellä bändissä.Oon jopa soitellut kitaraakin pa:n kautta ja laulu kuulu silti kohtuullisesti(kun tiputtaa basson tasoa hieman vahvarista)
"It's better to burn out than to fade away."
-K.Cobain |