Aihe: Tunnetko eri säröt ja niiden termit?
1 2
Numb
19.02.2015 14:43:00

Tulipa tässä mieleen, että Jake E. Lee on mun mielestä pahasti aliarvostettu kitaristi. Tässä tuossa artikkelissakin olevan Bark at the Moon:in pelkät kitaraosuudet: https://www.youtube.com/watch?v=veWpLl49DgM
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
Karvamammutti
19.02.2015 14:47:19
Numb: Tulipa tässä mieleen, että Jake E. Lee on mun mielestä pahasti aliarvostettu kitaristi. Tässä tuossa artikkelissakin olevan Bark at the Moon:in pelkät kitaraosuudet: https://www.youtube.com/watch?v=veWpLl49DgM

Jaken suurin ongelma kitaristina on se, että Randy meni kuolemaan ennen aikojaan.
And if you break my will, I will come back again to destroy everything you stand for.
MarcoP
20.02.2015 12:20:52 (muokattu 20.02.2015 12:22:21)
Voi rakas Kimmo!
Kirjoitit blogin erilaisista säröistä etkä maininnut sanallakaan miestä joka muutti koko maailman särösoundin yhdessä yössä. Eddie Van Halen.

Karvamammutti: Jaken suurin ongelma kitaristina on se, että Randy meni kuolemaan ennen aikojaan.

Jake oli ehdottomasti paras Ozzyn kitaristi, sillä erolla vaan että Jake oli parhaimmillaan Badlands:issa. Uskomattomia levyjä, tutustukaa.
varakeef
20.02.2015 14:05:33
Karvamammutti: Jaken suurin ongelma kitaristina on se, että Randy meni kuolemaan ennen aikojaan.

Oliko siinä kuitenkin kyse ennemminkin saumasta, joka teki Jaken uran? En kutsuisi sitä ongelmaksi.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Numb
20.02.2015 14:45:28

MarcoP: Jake oli parhaimmillaan Badlands:issa.

Mjoo... Oon mä ne kuunnellut, mutta mun mielestä Jaken vahvuudet tulevat paremmin esiin muualla kuin tommoisessa bluespohjaisessa menossa.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
sustain65
20.02.2015 20:18:53 (muokattu 20.02.2015 20:19:26)
Rämppy: Tuo kompuran sijoittaminen säröpedaalien perään oli mulle uusi juttu. Täytyy kokeilla. Aina oppii uutta kun katselee ATK:ta. Kiitos!

Sama. Täytyy kokeilla. Ja entäs jos ihan looppiin asti? Kokeiluun sekin.

Ja plussa Kipanderille.
Kipander
21.02.2015 15:02:01 (muokattu 21.02.2015 15:02:34)

Kiitos kommenteista. Twitteriä olemme yrittänyt pariinkin otteeseen, mutta huonolla menestyksellä. Jos sinulla on vinkkejä miten siellä kannattaisi puskea blogeja eteenpäin, kuuntelen mielelläni. Tällä hetkellä satsaamme hetken Instagramiin ja katsomme saamme siiitä mitään irti.

Parhain terveisin

Kimmo Aroluoma

madu: Jälleen kerran loistavaa settiä Backstageblogissa ja näitä blogipostauksia oikein odottaa joka keskiviikko! Näin toimii moderni suomalainen soitinkauppa eli jakaa avoimesti tietotaitoaan ja sitä myöden tarjotaan palvelukokemus johon kasvottomat nettikaupat eivät pysty. Toivottavasti CustomSounds ja Backstageblogi tulevat myös pian Twitteriin mukaan koska sitä kautta on helpointa bongata uusimpia juttuja ja jakaa eteenpäin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)