Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Jazz »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sibis Jazz Camp 2015
1
baron
06.02.2015 14:29:50 (muokattu 09.02.2015 20:54:52)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päivämäärät ilmaantuneet Facebookiin ja Seinäjoen Siban sivuille.
 
Seinäjoen hotellit alkaa olla siihen aikaan täynnä että ajoissa huonevaraus!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
baron
19.02.2015 11:45:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmoittautumislomake ja opettajien nimet ilmaantunut Sibiksen kotisivulle.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
JuhaHo
13.06.2015 20:31:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin eilen loppukonsertin. Hieno meininki oli. Missä bändissä, jos saan kysyä, ketjun aloittaja soitti?
 
baron
20.06.2015 14:26:36 (muokattu 20.06.2015 14:30:30)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JuhaHo: Kuuntelin eilen loppukonsertin. Hieno meininki oli. Missä bändissä, jos saan kysyä, ketjun aloittaja soitti?
 
Olin Varren bändissä.
Missä loppukonsertti on kuunneltavissa?
Vai kuuntelitko paikan päällä livenä?
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
JuhaHo
20.06.2015 17:56:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Olin Varren bändissä.
Missä loppukonsertti on kuunneltavissa?
Vai kuuntelitko paikan päällä livenä?

 
Olin paikan päällä noutamassa jälkikasvua, joka oli viimeisen, eli Gunun bändin basisti. Itse olin vähän huonossa paikassa, enkä päässyt oikein tallentamaan mitään muistoksi. Viimeisin bändin kappale Four olisi kiva saada tallenteena; svengasi hyvin. Heidän pianisti kuului talentaneen sen, mutta eipä ole meillä yhteystietoja.
 
baron
20.06.2015 19:39:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JuhaHo: Olin paikan päällä noutamassa jälkikasvua, joka oli viimeisen, eli Gunun bändin basisti. Itse olin vähän huonossa paikassa, enkä päässyt oikein tallentamaan mitään muistoksi. Viimeisin bändin kappale Four olisi kiva saada tallenteena; svengasi hyvin. Heidän pianisti kuului talentaneen sen, mutta eipä ole meillä yhteystietoja.
 
Ai Jussi oli sun poikasi, hallitsi hyvin soittimensa kaikissa leirin tilaisuuksissa.
Mustakin niitten Four oli mahtava veto, mä tiedän pianistin nimen ja näytti että pisti tallentimensa pianon päälle useissakin kohdissa.
Mulla ei sen parempia yhteystietoja pianistiin ole kuin nimi mutta pikaviestillä voin antaa sen ja Facebookin kautta saat sitten kontaktin.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Epämuusikko
21.06.2015 12:16:07 (muokattu 24.06.2015 15:35:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fourissa on parasta sen kymmenennessä tahdissa tulevan jännän kakkosvitosen ohella jääkiekkolopetus :D
 
e: en osannu laskea.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
baron
21.06.2015 20:40:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Fourissa on parasta sen yhdeksännessä tahdissa tulevan jännän kakkosvitosen ohella jääkiekkolopetus :D
 
http://www.learnjazzstandards.com/w … ads/2012/05/Four-C-Instruments1.pdf
 
Mikä yhdeksännen tahdin kakkosvitonen?
Kymmenennessä tahdissa tulee Gbm7 Cb7 Fmolliin.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «