Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 5111 112 113 114 115347 348 349 350 351
Antti90
09.02.2015 22:47:24

RikuKS: Kuten tarjosi minulle eilen Sun facea. Ihan sama lause kun ennenkin. Numero oli tälläkertaa 0465222537

Dunlopin räkkiwahia tarjottiin tänne.
"Never give up."
Dr_Soap
11.02.2015 09:23:35
Tää sneikki orava oli vaihtanut puhelinnumeroa ja nimeä, joten huijarietsintä m.netin palstalta ei auttanut. Hyvästi, 105 euroa! Rikosilmoitus lähtee varmasti. Vittu tällasia käveleviä ihmispaskoja.

Antti90: Dunlopin räkkiwahia tarjottiin tänne.
Mikä se sävellaji oli?
Smoked
11.02.2015 10:11:52
Dr_Soap: Tää sneikki orava oli vaihtanut puhelinnumeroa ja nimeä, joten huijarietsintä m.netin palstalta ei auttanut. Hyvästi, 105 euroa! Rikosilmoitus lähtee varmasti. Vittu tällasia käveleviä ihmispaskoja.

No voi hitto.. Esiintyikö Lari Tammisena vai oliko siitäkin nimeä vaihtanut? Oliko tää tilinumero: FI6457109720121079?

Pistin vasta herralle tiukkaan sävyyn viestiä kun koitti kusettaa, mutta eihän sillä tietenkään mitään vaikutusta ole.. Tarkkana saa olla, oma talous ei tällä hetkellä kestäisi mitenkään tommosen summan menettämistä.
"Musiikkini on oikeasti parempaa, kuin miltä se kuulostaa!"
Dr_Soap
11.02.2015 10:23:27
Larina esiintyi. Tuo tilinumero on sama ja olisi pitänyt tajuta etsiä sitä täältä keskustelusta. Jätin rikosilmoituksen ja suosittelen samaa kaikille petoksen kohteeksi joutuneille. Viittaukset Konstaan, Anteroon ja mitä näitä nyt onkaan, kannattaa laittaa rikoisilmoitukseen. Saanee sillä lisää painoarvoa.

Smoked: No voi hitto.. Esiintyikö Lari Tammisena vai oliko siitäkin nimeä vaihtanut? Oliko tää tilinumero: FI6457109720121079?

Pistin vasta herralle tiukkaan sävyyn viestiä kun koitti kusettaa, mutta eihän sillä tietenkään mitään vaikutusta ole.. Tarkkana saa olla, oma talous ei tällä hetkellä kestäisi mitenkään tommosen summan menettämistä.
Mikä se sävellaji oli?
modsman77
13.02.2015 16:16:02 (muokattu 13.02.2015 21:27:34)

Joku kyseli marsun viimeistä hintaa... Varmaankin järkevintä kun ei näihin vastaile:

Hei
Kiitos pikaisesti postia, olen kunnossa kanssa lähtöhinta ja sinun ei tarvitse vaivata tai korostaa itseäsi noin lähetystä koska olen luotettava lähettäjän jotka tulevat sijaintisi pickup Tuotteen kotiini Iso Britannia ja myös minun lähettäjä tullaan avustaminen mes selvitystyössä ja poiminta joitakin minun tavaroita, että olen ostanut muita ostajia alas kotiini minä haluan olla teidän täydelliset tiedot maksun, jotta voin välittää sen minun kirjanpitäjä antaa sinulle maksu, ystävällisesti mail minua ajassa taaksepäin, teidän yksityiskohtaisesti, minä haluan, jos voit vahvistaa seuraavat tiedot minulle tarkastus voidaan lähettää sinulle kuluessa rajoitetun ajan joudumme toteamaan Kaupan ..
HUOM vahvistaa tiedot minulle.

NAME ............................................
OSOITE ..............................
CITY .............................................
Postinumero ......................................
MAA .................................
PHONENUMBER ................................
LAST HINTA ...................................

Kun tarkastus on selvitetty, minun luotettava lähettäjä tulevat yli teidän paikka poimia ilman antanut teille mitään stressiä.
Odotan vastausta mahdollisimman pian.
Kiitos aikaa ja ystävällisyyttä huomiota.
Olen edelleen Erittäin todella teidän.
Seige.
====================
Hello
Thanks for your urgently mail,i am okay with your asking price and you don't need to bother or stress yourself about the shipment because i have a reliable shipper that will come to your location for the pickup of the Product to my house in United Kingdom and also my shipper will be assisting mes in clearing and picking some of my goods that i bought from other buyers down to my house i will like to have your full information for the payment So that i can forward it to my Accountant to issue you payment, kindly mail me back in Time,with your full detail,I will like if you can confirm the following details to me for the cheque to be send to you within a limited time we have to conclude this transaction..
NOTE confirm the Details to me.

NAME............................................
ADDRESS..............................
CITY.............................................
ZIPCODE......................................
COUNTRY.................................
PHONENUMBER................................
LAST PRICE...................................

Once the cheque has cleared, my reliable shipper will come over to your location for the pick up without given you any stress.
I await your reply as soon as possible.
Thank you for your time and kindness attention.
I remain Very truly yours.
Seige.
Its not Marshall "classic" sound, its Marshall "high gain".
Antti90
15.02.2015 15:23:28

modsman77: Joku kyseli marsun viimeistä hintaa... Varmaankin järkevintä kun ei näihin vastaile:

Vastaavanlaisen sain itse joulukuun lopulla. "Ganiste Lincoln" olisi halunnut ostaa kitaran Kanadaan asiakkaalleen ja hänellä olisi ollut pickup-agent Suomessa.

Hohhoijaa..
"Never give up."
lassi-s
18.02.2015 01:06:30 (muokattu 18.02.2015 03:30:29)
jahas, täällä onkin "pikkusen" pidempi lista ton sperman tuhlaukseksi luokiteltavan pikkuäpärän kolttosista. kyseinen paskakikkare räkäpiltti koitti tarjota trace elliotin c30 speedtwiniä mun ostoilmoituksen perusteella. ei vastannu puheluihin eikä pistäny mitään privaviestiä. kertoi olevansa noin 700 km päästä, eli aika varma että otan combon matkahuollon mukana ja tietty rahat tilille etukäteen. itse kyseistä putkicomboa k.o vahinkolaukaus ei edes omista, kuten ei varmaan edes omia kalsareitaankaan.

asia lähti eteenpäin ja jos joku saa ton kusettajan oikean henkilöllisyden selville niin kertokaahan. ensimmäistä kertaa 33 vuoden aikana mua on yritetty kusettaa kaupoissa. tarjoon ravintolassa humalahakuisen mukavan illan sille joka kertoo ton sontiaisen oikean henkilöllisyyden ja tolle huijari kusimunalle annan kylmän kylvyn jäisessä järvessä ihan silkasta kohteliaisuudesta.

046 5222537 sen vahinkolaukauksen prepaid numero. tossa on sen tilinumero FI6457109720121079

olis sen faija saanu roiskia lakanoille tai jättää ylipäänsä eläimiinsekaantumisen väliin.

onneks haistoin ton kusetuksen heti. eniten vituttaa se että ny meni luottamus ihmisiin kertaheitolla. kun tähän asti on täällä, auto ja prätkä hommissa kaupat aina sujunut loistavasti. no, onneksi löytyi oikeasti haluamani peli jonka pääsee ostaan ihan kasvotusten. 300-400 km tulee matkaa suuntaansa, mutta eipähän mene rahat jonkun perkeleen pikku pirinistin taskuihin.
mika78
18.02.2015 10:23:31
Hae googlella tilinumeron perusteella, niin huomaat kuinka paljon tämä Sinisalo ahkeroi.
machinehead72
18.02.2015 13:41:53
mika78: Hae googlella tilinumeron perusteella, niin huomaat kuinka paljon tämä Sinisalo ahkeroi.

Vieläkö tämä sama sankari jatkaa näitä touhuja? on sen verta ukolla kusetuksia tilillä, että luulisi poliisin jo toimineen.. Mutta tää on tätä ku poliisit juoksee pössyttelijöiden perässä niin aikaa ei riitä oikeille rikollisille..
www.facebook.com/sparxcex --> Glam/Punk/UFO meininkiä from KRC
jperala
18.02.2015 13:49:13
mika78: Hae googlella tilinumeron perusteella, niin huomaat kuinka paljon tämä Sinisalo ahkeroi.

Juu, ei ole pitkä aika kun tarjosi tavaraa, oli juuri sitä mitä hain.. en mennyt jekkuun :)
Yamaha TRBX504
Twinkle
18.02.2015 16:00:35 (muokattu 18.02.2015 16:00:46)
machinehead72: Vieläkö tämä sama sankari jatkaa näitä touhuja? on sen verta ukolla kusetuksia tilillä, että luulisi poliisin jo toimineen.

Kyl ne sille tekee, mutta kun ottaa huomioon että rikoksen uhrit itse aiheuttaa vahinkonsa varomattomuudellaan ja vahingot on verrattain vähäisiä uhrin kannalta, kympeistä aina muutamaan sataseen, niin ne ei ole työlistan alkupäässä.
jabajee
18.02.2015 17:04:47
lassi-s: jahas, täällä onkin "pikkusen" pidempi lista ton sperman tuhlaukseksi luokiteltavan pikkuäpärän kolttosista. kyseinen paskakikkare räkäpiltti koitti tarjota trace elliotin c30 speedtwiniä mun ostoilmoituksen perusteella. ei vastannu puheluihin eikä pistäny mitään privaviestiä. kertoi olevansa noin 700 km päästä, eli aika varma että otan combon matkahuollon mukana ja tietty rahat tilille etukäteen. itse kyseistä putkicomboa k.o vahinkolaukaus ei edes omista, kuten ei varmaan edes omia kalsareitaankaan.

asia lähti eteenpäin ja jos joku saa ton kusettajan oikean henkilöllisyden selville niin kertokaahan. ensimmäistä kertaa 33 vuoden aikana mua on yritetty kusettaa kaupoissa. tarjoon ravintolassa humalahakuisen mukavan illan sille joka kertoo ton sontiaisen oikean henkilöllisyyden ja tolle huijari kusimunalle annan kylmän kylvyn jäisessä järvessä ihan silkasta kohteliaisuudesta.

046 5222537 sen vahinkolaukauksen prepaid numero. tossa on sen tilinumero FI6457109720121079

olis sen faija saanu roiskia lakanoille tai jättää ylipäänsä eläimiinsekaantumisen väliin.

onneks haistoin ton kusetuksen heti. eniten vituttaa se että ny meni luottamus ihmisiin kertaheitolla. kun tähän asti on täällä, auto ja prätkä hommissa kaupat aina sujunut loistavasti. no, onneksi löytyi oikeasti haluamani peli jonka pääsee ostaan ihan kasvotusten. 300-400 km tulee matkaa suuntaansa, mutta eipähän mene rahat jonkun perkeleen pikku pirinistin taskuihin.

Subbaria tarjottiin tästä numerosta. Olisi ollut kuulemma Kustavissa.
Onneksi tuli googlattua, niin en ollut itse kustavissa :)
Hollmi-5: Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa...
machinehead72
18.02.2015 21:23:05
Eivätkös nuo päättäjät meinanneet, että tuo laki otetaan takaisin? Eli siis että sakot voitaisiin muuttaa vankeudeksi. Karsisi mukavasti näitten kusipäitten määrää..
www.facebook.com/sparxcex --> Glam/Punk/UFO meininkiä from KRC
Alec eiffel
18.02.2015 21:28:50 (muokattu 18.02.2015 21:29:12)

Älkää ostako tältä/tätä kitaraa: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=973040#comments
Aerodynamiikan opiskelija
pappasfin
18.02.2015 22:52:33 (muokattu 18.02.2015 22:58:47)
machinehead72: Eivätkös nuo päättäjät meinanneet, että tuo laki otetaan takaisin? Eli siis että sakot voitaisiin muuttaa vankeudeksi. Karsisi mukavasti näitten kusipäitten määrää..

Itseasiassa joo, eli jos ei pysty sakkoja maksamaan niin ne suoritetaan sitten vankeutena eli se on mahdollista. Sitä en tiedä sitten kuinka pitkään istuvat ja millaisessa vankeudessa kun tuppaa vankiloissa olevan aika hyvätkin oltavat jos on uskominen noihin eri tiedotusvälineiden ja ylipäätään tietoihin vankiloista.

Vankilat taasen monessa ulkomaan valtiossa on "oikeita" vankiloita jossa sitten tehdään mm. palkatonta työtä ja siitä työstä saatu tuotto ohjataan uhreille.

Suomessakin saisi olla sillä tavalla, että jos ei kerran elä lakien mukaan niin vankila-aikana sitten pakkotyötä ja siitä tuotto uhreille ja sitä työtä tehdään niin pitkään että se tuotto on edes jossain määrin järkevästi korvannu sen uhrin menetykset.

Toki murhat ja tapot on kyllä sitten vaikea rahaksi muuttaa.

Mielenkiintoista on sekin näissä vankilakuvioissa ja rikoksissa, että vaikka olis murha mies ja vapautuu ja on tekemättä rikoksia sen 3 vuotta niin pääsee taas ensikertalaiseksi lain silmissä jos jonkun tappaa, en tiedä kuka älypää tämänkin keksi lakiin, mun ajatuksen juoksuun tämä ei istu mitenkään, jos on kerran tappanu tai tehny rikoksen niin ei ole sen jälkeen koskaan ensikertalainen.

Mutta on tätä meijän maan lakikäytäntöä aika moni ihmetelly rajojenkin ulkopuolella ja tänne on houkuttava tulla tekemään rötöksiä kun ei niistä mitään kunnon tuomioita jaella.

Jos taposta maksimi on 10 vuotta niin ei istu järkeen se, että 3 murhasta istuu tuomiot yhdistettynä sen 15 vuotta eli 5 vuotta per murhattu henkilö. (mikä hemmetin paljousalennus juttu tämäkin on, ihan järjetöntä p..sk..aa).

Päättäjiltä on järkijäässä ollu jo pitkän aikaa näissä asioissa ja monessa muussakin asiassa.

Sorry tämä hienoinen avautuminen mutta kun ei voi muuta kuin ihmetellä tätä touhua.

Asiasta netissä:

http://puheenvuorot.kansanmuisti.fi … koslain-2-c-luvun-5-n-muuttamisesta (just tää 3 vuoden tekemättä ja on taas ensikertalainen).
PappaSFin
Laulava Kylätohtori
19.02.2015 08:27:08 (muokattu 19.02.2015 08:28:03)
pappasfin: Itseasiassa joo, eli jos ei pysty sakkoja maksamaan niin ne suoritetaan sitten vankeutena eli se on mahdollista. Sitä en tiedä sitten kuinka pitkään istuvat ja millaisessa vankeudessa kun tuppaa vankiloissa olevan aika hyvätkin oltavat jos on uskominen noihin eri tiedotusvälineiden ja ylipäätään tietoihin vankiloista.

Vankilat taasen monessa ulkomaan valtiossa on "oikeita" vankiloita jossa sitten tehdään mm. palkatonta työtä ja siitä työstä saatu tuotto ohjataan uhreille.

Suomessakin saisi olla sillä tavalla, että jos ei kerran elä lakien mukaan niin vankila-aikana sitten pakkotyötä ja siitä tuotto uhreille ja sitä työtä tehdään niin pitkään että se tuotto on edes jossain määrin järkevästi korvannu sen uhrin menetykset.

Toki murhat ja tapot on kyllä sitten vaikea rahaksi muuttaa.

Mielenkiintoista on sekin näissä vankilakuvioissa ja rikoksissa, että vaikka olis murha mies ja vapautuu ja on tekemättä rikoksia sen 3 vuotta niin pääsee taas ensikertalaiseksi lain silmissä jos jonkun tappaa, en tiedä kuka älypää tämänkin keksi lakiin, mun ajatuksen juoksuun tämä ei istu mitenkään, jos on kerran tappanu tai tehny rikoksen niin ei ole sen jälkeen koskaan ensikertalainen.

Mutta on tätä meijän maan lakikäytäntöä aika moni ihmetelly rajojenkin ulkopuolella ja tänne on houkuttava tulla tekemään rötöksiä kun ei niistä mitään kunnon tuomioita jaella.

Jos taposta maksimi on 10 vuotta niin ei istu järkeen se, että 3 murhasta istuu tuomiot yhdistettynä sen 15 vuotta eli 5 vuotta per murhattu henkilö. (mikä hemmetin paljousalennus juttu tämäkin on, ihan järjetöntä p..sk..aa).

Päättäjiltä on järkijäässä ollu jo pitkän aikaa näissä asioissa ja monessa muussakin asiassa.

Sorry tämä hienoinen avautuminen mutta kun ei voi muuta kuin ihmetellä tätä touhua.

Asiasta netissä:

http://puheenvuorot.kansanmuisti.fi … koslain-2-c-luvun-5-n-muuttamisesta (just tää 3 vuoden tekemättä ja on taas ensikertalainen).

Lisätään nyt tähän vielä, että ensikertalainen istuu aina tuomiosta maksimissaan puolet. Se on siis automaatti, johon käytös ym. ei vaikuta. Ja hyvällä käytöksellä istuu vieläkin vähemmän...

Ja nuori ensikertalainen istuu vain 1/3 tuomiostaan...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Sarko
19.02.2015 09:10:19
Laulava Kylätohtori: Lisätään nyt tähän vielä, että ensikertalainen istuu aina tuomiosta maksimissaan puolet. Se on siis automaatti, johon käytös ym. ei vaikuta. Ja hyvällä käytöksellä istuu vieläkin vähemmän...

Ja nuori ensikertalainen istuu vain 1/3 tuomiostaan...

Viestistä ja sen sisällöstä tulee salaperäisempiä viboja kun sen perään laitetaan kolme pistettä...
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Laulava Kylätohtori
19.02.2015 09:14:23
Sarko: Viestistä ja sen sisällöstä tulee salaperäisempiä viboja kun sen perään laitetaan kolme pistettä...

Kaikissa mun viesteissä on aina kolme pistettä...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Sarko
19.02.2015 09:23:22
Laulava Kylätohtori: Kaikissa mun viesteissä on aina kolme pistettä...

Ilmankos oletkin jättänyt itsestäsi salaperäisen vaikutelman...
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)