Aihe: Tietäjälle kysymys!
1 2 3
KoRn88
23.11.2002 18:21:06
Juu eli mulla ois sulle semmonen kysymys ku näin et sulla on tuo millenium splash ja sehän on tuolla thomanissa aika halpa, niin jos tilasit sen thomannista niin tuliko siinä telineet mukana siinä setissä vai ymmärsinkö mä oikein? Vai tilasiks sä ees thomannilta sitä settii?
Tietäjä
24.11.2002 11:40:26
Juu eli mulla ois sulle semmonen kysymys ku näin et sulla on tuo millenium splash ja sehän on tuolla thomanissa aika halpa, niin jos tilasit sen thomannista niin tuliko siinä telineet mukana siinä setissä vai ymmärsinkö mä oikein? Vai tilasiks sä ees thomannilta sitä settii?

Tilasin sen thomanilta. Se oli se millenium splash setti siinä tuli mukana 8" splash, teline ja klämppi. Eikä maksanut paljoa.
COLLARBONE ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
KoRn88
24.11.2002 11:48:24

Tilasin sen thomanilta. Se oli se millenium splash setti siinä tuli mukana 8" splash, teline ja klämppi. Eikä maksanut paljoa.

Juu kiitti! Eihän se maksanu ku 33 epeä! Eihän sillä hinnalla saa yleensä ees pelkkiä telineitä!
Jaska
24.11.2002 14:32:33
tuo pelkkä nimi kertoo kaiken
KoRn88
24.11.2002 18:36:23
tuo pelkkä nimi kertoo kaiken

siis mitä? Mikä nimi?
Jaska
24.11.2002 20:22:24
"Millenium"
KoRn88
24.11.2002 21:36:55
"Millenium"

niin onhan ne milleniumit semmosta "halpis" kamaa mut ei siinä kyl rahaa kulukkaan paljon paskaakaan.
Gozmog
24.11.2002 22:47:46
ei, mutta rahaa se on sekin.
itse laittaisin säästöön. mitä menee sellasta ostamaan mitä ei välttämättä kehtaa edes soittaa...

Oon samaa mieltä kerää se säästä se visskymppiä mikä menee tilaukseen ja peltiin ja hommaa toinen 50ekeä ja osta
parempi splässi ja teline...millenium on aina millenium ja se teline on mitä on...en ostais eläissään tommosta...
erkki-maija setänen
24.11.2002 23:03:12
huh! kannattaa muistaa että "halpa" ei ole olennaista kun ostat soittotarvikkeita. veikkaan että sulla on "pakko saada splash ja nopeesti"-vaihe ja kun faijas ei maksa enempää, niin sitten pitää ostaa halpaa. (pyydän anteeksi jos olen väärässä, oireet vaan tuntuvat tutuilta)

odottele nyt ihan rauhassa, opettele rumpujen perusteet ja sitten parin vuoden päästä tajuat että teit oikean ratkaisun kun et ostanut milleniumin splashia.

jos splash-himo ei hellitä, niin käy kaupoissa kokeilemassa noita, huomaat kyllä pian eron hyvän ja huonon välillä. sitten vaan keräät rahaa ja ostat pois.

sua oikeesti vituttaa ennemmin tai myöhemmin jos ton splashin hankit, usko pois.
erkki-maija setänen
24.11.2002 23:04:31
tämä ei sitten ole vittuilua, vaan ihan vilpitön neuvo.

itse nimittäin tein vastaavia ratkaisuja ja nyt vituttaa.
ärf
24.11.2002 23:53:26
milleniumin boom armit on tosi jykeviä, ihan turha dissata. rautaromu kuin rautaromu. splashhi kyllä on ihan susi.
Sgandalf
25.11.2002 12:06:36
Mulla on Thomannilta tilatty Millenium-ständi, heavy duty -malli... helvetin tukeva vehje, yllätyin positiivisesti. Eli siis ei ne kaikki ihan susia ole, mutta välttelisin noita kevyempiä ständejä.
KoRn88
25.11.2002 15:52:25
huh! kannattaa muistaa että "halpa" ei ole olennaista kun ostat soittotarvikkeita. veikkaan että sulla on "pakko saada splash ja nopeesti"-vaihe ja kun faijas ei maksa enempää, niin sitten pitää ostaa halpaa. (pyydän anteeksi jos olen väärässä, oireet vaan tuntuvat tutuilta)

odottele nyt ihan rauhassa, opettele rumpujen perusteet ja sitten parin vuoden päästä tajuat että teit oikean ratkaisun kun et ostanut milleniumin splashia.

jos splash-himo ei hellitä, niin käy kaupoissa kokeilemassa noita, huomaat kyllä pian eron hyvän ja huonon välillä. sitten vaan keräät rahaa ja ostat pois.

sua vituttaa ennemmin tai myöhemmin jos ton splashin hankit, usko pois.

Ei oo oikeestaan splässi himoo mut ku se on niin halpa nii mä tilaan sen samalla ku tilaan paisteen 802 crashin. Se tulee niinku samaan pakettiin.
Jaska
25.11.2002 17:34:44
Rummuissa ja cymbaaleissa pitää kyllä paikkansa se että sitä saa mistä maksaa...
Pallisti
25.11.2002 20:19:06
Mut se splässin mukana tuleva teline ja klämppi on kai ihan jees..
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Tietäjä
25.11.2002 20:38:40
Mut se splässin mukana tuleva teline ja klämppi on kai ihan jees..

NÄIN ON!
COLLARBONE ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
meal
25.11.2002 21:07:46
No en mäkään ostais milleniumin splässiä mutta voihan sitä tietysti huvikseen muun muassa tilata kun saa sen klämppisysteemin mukaan. Kun menee jostain musiikkiliikkeestä kattomaan jotain Taman vastaavaa klämppisysteemiä joutuu ehkä ostaa kaks eri osaa eri paketeisssa ja niille tuleekin yhtäkkiä hintaa se 50 e. Ja sitten rupeaakin miettimään että onko tässä järkeä kun samalla hinnalla rupeaa saamaan koko ständin.
KoRn88
26.11.2002 07:09:57
No en mäkään ostais milleniumin splässiä mutta voihan sitä tietysti huvikseen muun muassa tilata kun saa sen klämppisysteemin mukaan. Kun menee jostain musiikkiliikkeestä kattomaan jotain Taman vastaavaa klämppisysteemiä joutuu ehkä ostaa kaks eri osaa eri paketeisssa ja niille tuleekin yhtäkkiä hintaa se 50 e. Ja sitten rupeaakin miettimään että onko tässä järkeä kun samalla hinnalla rupeaa saamaan koko ständin.

Näinhän se on!
jussiohman
05.03.2003 20:58:39

Ei oo oikeestaan splässi himoo mut ku se on niin halpa nii mä tilaan sen samalla ku tilaan paisteen 802 crashin. Se tulee niinku samaan pakettiin.

Paiste 802 ja Millenium spläsh..
Ei ei, Käytä ne rahat vaan yhteen parempaan peltiin tulee ajan mittaan halvemmaksi kun ei tarvi huonolaatuisia kamoja vaihdella parempiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)