PlasmaDemon 26.05.2004 22:04:34 | |
---|
Homman nimi on seuraava: Oon täs perustellu heavy metal bändiä jo jotain 2-3 vuotta ja asun sen verran syrjäsellä seudulla ettei soittajia löydy ihan joka nurkalta. Mä ite soitan kitaraa ja basistiki olis jo, mutta rumpalit ne tykkä aina hävitä. Mulla oli eka yks rumpali ja sitä ei kiinnostanu ei muka ehtiny harjotella, ku oli niinkin tärkeetä tekemistä kun mennä kalaan tai kaverille kylään. (ei kovinkaan kokenut rumpali). Sitten oli yks joka menee mukamas kesätöihin ja on siä nii helevetin ahkeraa ettei ehdi soittaan yhtää. Mahtoko tulla paskat housuu ku oli eka "keikka" tiedos. Sano ettei sinne viitti mennä attä ku ei se osaa mitää ja kaikki tulee vittuileen ja pälä pälä ja plaa,plaa.. Se "keikka" olis ollu 19 tai 20 päivä kesäkuuta ja joudun peruun sen. Sitte olis viä heinäkuulla yks toinenki keikka eikä sinnekkää vissiinkää pääse. Mitä tehdä? Sit kysyin viä yhtä aika hyvää rumpalia ja kitaristia soitteleen, mutta ku lähetin sille lapun missä kerroin asiasta enemmän esim. mikä musa tyyli ja kaikki jutut nii vastaus oli ei tosiaankaa. En tiedä miks vaikka niilläkää ei oo mitää muita bändi hommia ja ne edustaa samaa musa genree.. Ei varmaankaa kunnianhimoo. Mä ainaki haluisin soittaa, mutta ei kun ei. Ei voi mitää. Tuntuu ettei ikinä saa bändiä pystyyn.. "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
Super-Jari 26.05.2004 23:47:54 | |
---|
Noiden ongelmien kanssa painiminen tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Onnea rumpalin löytämiseen. Ei, minä en ole tyrnäväläinen mansikkafarmari. |
Kielipuoli 27.05.2004 07:32:29 | |
---|
Ite aikoinaan aloitin porukan kasaamisen jota kesti 11 vuotta ja sitte kun oli valmista vittuunnuin ja lahdin ite.... Semmosta se on : ) -KP Kylla se tasta......viela vituiksi menee.... |
Hanki rumpukone. Onhan se tosin aivan hirveän jähmeää, mutta ainakin reenaminen sujuu paremmin, kun on edes joku rytmiä paukuttamassa. Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä. |
Viceroy 27.05.2004 12:37:34 | |
---|
Muuta ihmisten ilmoille ;) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Stain 27.05.2004 16:58:24 | |
---|
Hanki rumpukone. Onhan se tosin aivan hirveän jähmeää, mutta ainakin reenaminen sujuu paremmin, kun on edes joku rytmiä paukuttamassa. Joo, tämä toimii. Tiedän yhden bändin joka aloitti näin ja pääsi todellakin pitkälle... Minkälainen vehje tuo rumpukone muuten on? Onko se sellainen pieni laatikko josta säädetään rytmit ja se liitetään PA:han? Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
tuomittu 27.05.2004 17:23:24 | |
---|
Sit kysyin viä yhtä aika hyvää rumpalia ja kitaristia soitteleen, mutta ku lähetin sille lapun missä kerroin asiasta enemmän esim. mikä musa tyyli ja kaikki jutut nii vastaus oli ei tosiaankaa. En tiedä miks vaikka niilläkää ei oo mitää muita bändi hommia ja ne edustaa samaa musa genree.. Ei kai siinä lapussa lukenut, että lauletaan englanniksi ja sinä sanoitat? En voinut vastustaa kiusausta... Mutta onhan tuo tosiaan aika paskanen juttu. While hunting in Africa, I shot an elephant in my pajamas. How an elephant got into my pajamas I'll never know. |
Aksu89 27.05.2004 17:49:41 | |
---|
paska juttu, täällä sama juttu melkein, ei oo porukkaa No comments. |
Kapane 27.05.2004 19:56:08 | |
---|
tehkää näin. ota kaveri. ota kaverin rahat. osta rummut kaverin rahoilla. laita kaveri rumpujen taakse. Itselleni tuli kerran uimarannalla sellainen rasvattu Horst Warchenknaggel ehdottelemaan notta "Lähtisitkö mun kanssa tonne metsään kävelylle?" - Helinkopteri
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
KTR 29.05.2004 01:30:16 | |
---|
Kyllä se elämä menee silleen, että jos tosissaan tahdot bändiin niin kyllä ne soittokaverit joskus löytyy. Ole myös itse aktiivinen. |
Zarmo 29.05.2004 11:47:15 | |
---|
Minkälainen vehje tuo rumpukone muuten on? Onko se sellainen pieni laatikko josta säädetään rytmit ja se liitetään PA:han? suunnilleen. Nykyaikaisiin koneisiin saa itse ohjelmoida kompit ja tehdä niistä biisejä, että se komppi vaihtuukin välillä ja voi työntää fillejä väliin ja muuta. Ei me kyllä olla jaksettu... Sama komppi puksuttaa, tempoa vaihdetaan biisien välillä.
Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
toxic 29.05.2004 13:30:20 | |
---|
Täällä nilsiässä on taas rumpaleita enemmän kuin kitaristeja :D Mutta. Toi mahtaa vituttaa kuiteskin aika paljo. |
ganesha 29.05.2004 17:23:11 | |
---|
tehkää sekvensseriheviä. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Eddy 31.05.2004 05:09:28 | |
---|
Minkälainen vehje tuo rumpukone muuten on? Onko se sellainen pieni laatikko josta säädetään rytmit ja se liitetään PA:han? Joo.Ei taimihäikkää,ei ongelmia alkoholin kanssa.Ei osallistu roudaukseen,mutta eipä vaadi liksaakaan...
Koskettelen soittimia... |
Zarmo 31.05.2004 15:37:29 | |
---|
Joo.Ei taimihäikkää,ei ongelmia alkoholin kanssa.Ei osallistu roudaukseen,mutta eipä vaadi liksaakaan... Hyviä puolia: -tempo pitää -soittaa tarkasti Huonoja puolia: -tempo tosiaan pitää -soittaa niin tarkasti, että voi tuntua jähmeältä Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
Robert 12.06.2004 14:20:52 | |
---|
Jep, samankaltaisia ongelmia on muillakin... Mutta voi sitä harjoitella itsekseenkin ja sitten kun menee jonnekin isommalle paikkakunnalle opiskelemaan, niin liittyä johonkin bändiin. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |