Seba 17.01.2015 22:44:26 | |
---|
Lazer: Hienosti välilehtisekoilin tuon saitin yli. No, en viitsi selitellä omaa urpouttani enempää krapuloilla tai muilla. Kiitän siis tästä vinkistä ja ujosti poistun selailemaan virveleitä. Itse himoinnut testata tuota 13x7 jo pitkään mutta en ole raaskinut ostaa. |
Lazer 18.01.2015 01:01:54 | |
---|
Seba: Itse himoinnut testata tuota 13x7 jo pitkään mutta en ole raaskinut ostaa. Tuolta näemmä löytyy kanssa Worldmaxeja suomeen toimitettuna (mikäli laskin oikein) n. 40 euron posteilla. Luottaako Puolalaiseen vai Saksalaiseen - siinäpä kysymys. |
AP 18.01.2015 12:28:00 (muokattu 18.01.2015 12:29:42) | |
---|
Mistä muuten tulee Slingerlandin Radio King-mallinimi? Yritin googletella, mutta vielä kehnoin tuloksin. Olisiko tekoa sillä, että 30-luvulla RK:n lanseerauksen aikaan radio oli kova juttu ja radion big bandin rumpali kukkulan kuningas, ja hänelle suunnattu rumpu kovin kapine koskaan? Kunhan mietin, siis... "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Hannu A 01.02.2015 12:16:09 | |
---|
arvon rumpuilijat. Koska aina vaan polttelee oman setin askartelupaskartelu ihan harrastuksen vuoksi ja stdrumsilla näkyi olevan erilaisia hylsyjä tarjouksessa, niin kertokaapas miten bubinga ja koivu eroavat toisistaan rummun runkoina soundillisessa mielessä. "If you don't feel it, don't play it"
- James Jamerson |
Duro 01.02.2015 14:00:29 | |
---|
Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici |
Kojootti_84 07.02.2015 19:51:23 | |
---|
Pitääkö chinalle olla erilainen standin "yläosa"? Jostain syystä en saa chinaa pysymään järkevästi paikoillaan vaan se "repsottaa". |
Kailis 07.02.2015 20:09:02 (muokattu 07.02.2015 20:10:48) | |
---|
Kojootti_84: Pitääkö chinalle olla erilainen standin "yläosa"? Jostain syystä en saa chinaa pysymään järkevästi paikoillaan vaan se "repsottaa". Pidät sitä kello alaspäin? Ihan normia että se ei pysy suorassa jollei kiristä ihan tappiin. On hyväkin ettei se ole suorassa koska chinaa pyritään lyömään siihen pyöristettyyn kohtaan. Toki voit laittaa sen toisin päin mutta vaarana on se että lyöt liian kovaa reunaan ja se halkeaa. "Repsottaako" sulla enemmän kuin esim. mun omakuvissa? Lisää yksi iso huopa (tai tarvittava määrä) yläosaan ja kiristä. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Velli 08.02.2015 13:08:32 | |
---|
Jaksaisiko joku ystävällinen PDP-setin omistaja mitata tomimountin leveyden kiinnitysruuvin kohdalta, mountin keskikohdalta sekä mountin pituuden? Erästä projektia varten tarvisin tarkat mitat kyseisestä mountista. |
Olen käyttänyt aina Vic Firthin kapuloita, tällä hetkellä suosikkinani American Jazz kapulat. Niitä on vaan vähän hankala saada Suomesta. Olisiko muilla valmistajilla jotain vastaavaa kuin AJ1 tai AJ2? Tykkään pitkästä kaulasta ja pienestä tipistä. http://www.vicfirth.com/products/americanjazz.php |
Kojootti_84 10.02.2015 10:24:38 | |
---|
Kailis: Pidät sitä kello alaspäin? Ihan normia että se ei pysy suorassa jollei kiristä ihan tappiin. On hyväkin ettei se ole suorassa koska chinaa pyritään lyömään siihen pyöristettyyn kohtaan. Toki voit laittaa sen toisin päin mutta vaarana on se että lyöt liian kovaa reunaan ja se halkeaa. "Repsottaako" sulla enemmän kuin esim. mun omakuvissa? Lisää yksi iso huopa (tai tarvittava määrä) yläosaan ja kiristä. Kiitos vastauksesta. Joo pidän sitä kello alaspäin, toisin päin en viitti laittaa varsinkin kun kyseessä Wuhan ja laatu vaihtelee. Sun kuvissa se näyttää siltä kuin pitääkin, mulla se on 25-30 asteen kulmassa. Täytyy hankkia jostain niitä huopia lisää ja kattoa jos sain sen asettumaan. Imeisesti China voi olla huomattavan paljon "kireämmällä" ständissä kiinni kuin esim crashit? |
tomboarmageddon 10.02.2015 11:09:09 | |
---|
Kojootti_84: Kiitos vastauksesta. Joo pidän sitä kello alaspäin, toisin päin en viitti laittaa varsinkin kun kyseessä Wuhan ja laatu vaihtelee. Sun kuvissa se näyttää siltä kuin pitääkin, mulla se on 25-30 asteen kulmassa. Täytyy hankkia jostain niitä huopia lisää ja kattoa jos sain sen asettumaan. Imeisesti China voi olla huomattavan paljon "kireämmällä" ständissä kiinni kuin esim crashit? Varsinkin jatsarit pitää sitä"oikeinpäin";) ja jos käyttää myös ridenä isompaa chinaa on helpompi pitää kello ylöspäin. Mäkin pidin sillon kun käytin.... koita kumminpäi paremmin. Riippuu tietty soittaako softimmin vai metallinpauketta.. |
Kojootti_84 10.02.2015 17:18:29 | |
---|
tomboarmageddon: Varsinkin jatsarit pitää sitä"oikeinpäin";) ja jos käyttää myös ridenä isompaa chinaa on helpompi pitää kello ylöspäin. Mäkin pidin sillon kun käytin.... koita kumminpäi paremmin. Riippuu tietty soittaako softimmin vai metallinpauketta.. Joo en oo jatsari, eli väärinpäin tulen käyttämään kunnes kasvan aikuiseksi :) |
Speedy 10.02.2015 18:01:54 | |
---|
Kojootti_84: Joo en oo jatsari, eli väärinpäin tulen käyttämään kunnes kasvan aikuiseksi :) Kyllä Nykänenkin piti oikein päin, on tainnu mennä rikki kun ei ole käyttänyt 10 vuoteen.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
hollmi-5 10.02.2015 18:07:37 | |
---|
Speedy: Kyllä Nykänenkin piti oikein päin, on tainnu mennä rikki kun ei ole käyttänyt 10 vuoteen.. Ei taida tarvita chinaa? Soundit, piuhat ja kajarit. |
greene 10.02.2015 18:20:21 | |
---|
|
jazzmies 10.02.2015 18:24:30 | |
---|
hollmi-5: Ei taida tarvita chinaa? Eikä splässiä enää. Mutta subbaset ja pahvit o! "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Kojootti_84 13.02.2015 13:18:37 (muokattu 13.02.2015 13:19:43) | |
---|
Saisko apuja symbaalin pyyntihinnaksi, eli ajattelin laittaa myyntiin Sabian HHX Evolution 17" crashin. Mitä voisin tästä pyytää? Muistaakseni maksoin käytettynä 170e. Edit: Ei keyholeja tai halkeemia. |
Kailis 13.02.2015 13:23:15 | |
---|
Kojootti_84: Saisko apuja symbaalin pyyntihinnaksi, eli ajattelin laittaa myyntiin Sabian HHX Evolution 17" crashin. Mitä voisin tästä pyytää? Muistaakseni maksoin käytettynä 170e. Edit: Ei keyholeja tai halkeemia. Käsittääkseni ihan haluttu, hyvä sarja. 170€ ihan ok jos kondiksessa. Pari kymppiä halvemmalla voi mennä nopeammin. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Kojootti_84 13.02.2015 13:31:38 | |
---|
Kailis: Käsittääkseni ihan haluttu, hyvä sarja. 170€ ihan ok jos kondiksessa. Pari kymppiä halvemmalla voi mennä nopeammin. OK, kiitos. Laitan myyntiin sillä kun kiirettä ei ole. |
aatu.kuumola 13.02.2015 19:30:25 (muokattu 13.02.2015 19:31:48) | |
---|
Moikka. Onko kellään kokemusta reppumallisista symbaalikasseista? Onko ergonomia yhtään parempi kuin olkahihnallisissa, pystyiskö tuollainen selässä pyöräilemään treeneihin ilman hiertymiä ja kyyneleitä ja osaisitteko suositella jotain tiettyä mallia? |