Nuages 13.10.2012 19:49:02 (muokattu 13.10.2012 19:49:28) | |
---|
Rijkardo: Mausteena, voi jumalauta :D. Simenin laulu on parasta varsinkin hidas ja keski tempoisissa kappaleissa. musiikkityylistä, missä Simenin lauluääni nimenomaan ääni tulisi parhaiten esiin ja toimisi kappaleen viejänä eteenpäin olisi varmaan Folk ja sen tyylinen musa. Esim Simenin soolo levyltä kappale Storm seeker on hyvä kuvaamaan miltä se kuulostaa vähän erilaisessa kappaleesa. Arcturuksen uusimmasta levystähän nyt oli kuitenkin kysymys ja se levy on siis mielestäni floppi. Hestnaesin edesottamukset Arcturuksen ulkopuolella Sideshow:n julkaisun jälkeen ei varsinaisesti ole mua ikinä edes kiinnostaneet. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
Jorte Kariko 13.10.2012 20:00:36 (muokattu 13.10.2012 20:01:24) | |
---|
Nuages: Arcturuksen uusimmasta levystähän nyt oli kuitenkin kysymys ja se levy on siis mielestäni floppi. Hestnaesin edesottamukset Arcturuksen ulkopuolella Sideshow:n julkaisun jälkeen ei varsinaisesti ole mua ikinä edes kiinnostaneet. Oikeassa olet, että Arcturuksen uusimmasta oli todella kyse, minä eksyin polulta joten my bad. Räyh! |
Herrah 14.10.2012 00:19:25 | |
---|
Nuages: Hestnaesin ohkaista ja vivahteetonta ulinaa ei oikein kokonaisen pitkäsoiton verran jaksaisi kuunnella Kyllä mä näkisin että tämä on aika yleistävä lohkaisu, mutta aihe on Arcturus eli jääköön se sitten. Kuunteleeko kukaan Vulture Industriesia? On vähän samantyylistä kuin iso A mutta ehkä vähän vähemmän sekopäistä. |
Maxwell von Karma 14.10.2012 03:26:23 | |
---|
Itse omistan ton Dystopia Journalsin, ja kyllä puheet La Masquerade Infernale kakkosesta on täysin perättömiä. Kyllähän tuo omalla tavallaan kuulostaa etäisesti Arcturukselta esim. vokaalien suhteen, mutta pesäeroa on rutkasti. Pastissiksikaan ei siis voi haukkua. Levyn kovuudesta voi sitten olla montaa mieltä, itselle sellasta ok-kamaa joka käy vähän väsyneeksi matkan myötä. No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille. |
Torniojaws 29.10.2012 10:19:54 | |
---|
Herrah: Kuunteleeko kukaan Vulture Industriesia? On vähän samantyylistä kuin iso A mutta ehkä vähän vähemmän sekopäistä. Viime jouluna tuli käytyä kuuntelemassa On the Rocksissa ja olihan mainio liveshow vaikka porukkaa oli paikalla ehkä 20 kpl :D Mutta soitto kulki ja biisit toimi varsinkin livenä. Hyllystä löytyy tuo uudempi rieska, mutta ekakin on oikein hyvä tekele. Vortech Industrial Death Metal, uusi levy ulkona! |
inkognito 15.09.2014 22:55:57 | |
---|
Milloinkahan Arcturukselta tulee uutta matskua?! 11.4. oli Facebook-sivuillensa ilmestynyt päivitys "Recording vocals", mutta tämän jälkeen on ollutkin melko hiljaista. |
Torniojaws 15.09.2014 23:46:35 | |
---|
|
Torniojaws 28.10.2014 11:35:32 (muokattu 28.10.2014 11:37:47) | |
---|
Tulevat keikalle Helsinkiin 7.2.2015: http://www.elmu.fi/node/22214 E: Ja tällainen lyhyt ja ytimeikäs päivitys heidän Facebook-sivuilla pari päivää sitten: "Mixing the new album" |
inkognito 05.01.2015 13:16:10 (muokattu 05.01.2015 13:16:44) | |
---|
"The new album is finished ,,/" oli ilmestynyt yhtyeen FB-sivuille. Tulispa jo. |
Maxwell von Karma 05.01.2015 18:13:37 | |
---|
Hienon ytimekkäitä päivityksiä. Jotenki semmonen fiilis että pakosta on Facebookkiin rekisteröidytty. :D Mutta liput lähti tänään ostoon. Uuden levyn ostan vaikka oravanraajoilla, tämän vuoden ehkä odotetuin julkaisu Moonsorrowin tulevan läpyskän kanssa. Antakaa mulle vaikka Sideshow Symphonies 2, ei kiinnosta, kunhan uutta tavaraa tulee. No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille. |
martti.k 06.01.2015 09:04:49 | |
---|
Innolla odotetaan uutta Arcturus-materiaalia vaikka en niin ole pitänytkään ICS Vortexin vokaaleista. Mitä noita livepätkiä katsoo netistä niin minulle siitä hänen performanssistaan paistaa sellainen kuva, hänellä ei kiinnosta paskan vertaa olla siellä lavalla. Ja vedetään ne vokaalit mahdollisimman erikoisesti ihan sama kuinka paskalta se kuulostaa.. haha. Mutta sehän on vaan minun mielipide. |
Kulkunen 19.01.2015 11:42:35 | |
---|
Rakenna talo niin löydät tien tai rakenna tie niin tulee talo vai miten hä. |
Brian May jr. 08.02.2015 12:03:25 | |
---|
No prkl, olipahan kova keikka ja kiva ilta kaiken kaikkiaan. Pidin myös Vulture Industriesista paljon, Woland ei ehkä omaan makuun ollut sitä parasta mutta saundit olivat heilläkin hyvät. Arcturusilta mieletöntä tykitystä, en tosin ole ihan varma siitä mitä mieltä olen kahdesta uudesta. Toinen oli parempi kuin ensimmäinen, joka oli mielestäni hieman lyhyt. Vettä! |
Emplate 08.02.2015 12:51:53 | |
---|
Juu, minunkin mielestäni ihan jees keikka. Ei nyt mikään tajunnanräjäyttävä, mutta ihan mielellään sen katsoi silti. Moni kaveri oli jostain syystä "vittu, mitä paskaa" -linjalla keikan jälkeen, veikkaan syyksi sitä, että Vortexin kiekuminen ja keekoilu oli heille liikaa, mutta en sitten tiedä. Omasta mielestäni illan ainoat miinukset olivat, että kiipparit tuntuivat jäävän jotenkin alle ja Hellhammer voisi kyllä välillä vähän rajoittaa sitä tuplabasaritulitustaan. http://closetoaworldbelow.blogspot.com/ - Satunnaisia lätinöitä ja haastatteluja metallin alamaailmasta. |
UltimateGreedo 09.02.2015 18:03:25 | |
---|
Mitäs soittelivat? Itse skippasin lipun hinnan vuoksi ja myös siksi että on tullut nähtyä nämä pari kertaa reunionin jälkeen. |
Settilistassa oli ainakin Evacuation Code Deciphered, The Chaos Path, Master of Disguise, Painting My Horror, Nightmare Heaven, White Noise Monster, Daemon Painter, Shipwrecked Frontier Pioneer, Hibernation Sickness Complete, medley ekalta levyltä (Wintry Grey oli ainakin, olikos Raudt og Svart kanssa, en muista) ja sitten vielä ne pari uutta kipaletta. Voi olla että muisti teki tepposet ja jotain jäi välistä pois. Nightmare Heavenia ei saisi soittaa noin nopeasti, kuulostaa liian hutastulta. Muutoin keikka oli ihan mielekästä settiä, mitä nyt välistä jäi muutama aika tärkeäkin kohta pois ja Vortex taisi olla loppukeikkaa kohtin turhankin tillintallin. Also, nyt Sverd ne nupit kaakkoon, hukuta vaikka muut alles, mutta hyvänen aika niitä syntikoita tarvitaan! No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille. |
Galdor 10.02.2015 10:12:01 | |
---|
Muistaakseni setti oli kutakuinkin tällainen Evacuation Code Deciphered Nightmare Heaven Arcturian Sign Alone Deamon Painter Painting My Horror Uusi kappale The Chaos Path Hibernation Sickness Complete Master of Disguise Wintry Grey / Du Nordavind / oliko vielä joku? Shipwrecked Frontier Pioneer |
Kulkunen 26.02.2015 17:50:58 | |
---|
Rakenna talo niin löydät tien tai rakenna tie niin tulee talo vai miten hä. |
Brian May jr. 27.03.2015 12:59:03 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=2uWIg5hI7hE Ja tuossa uudelta levyltä myös Helsingissä soitettu Arcturian Sign. Saundi muistuttaa Sham Mirrorsia ollen kuitenkin hitusen erilainen, syntiikkaa on myös enemmän tällä erää + viulu. Vortex jossain haastattelussa mainitsi, että levylle haettiin kaaottisempaa tunnelmaa, ja sen mielestäni kuulee tästä biisistä, vaikka rakenne sinällään onkin melko suoraviivainen. Itse pidän kyllä parin kuuntelun jälkeen, kuulostaa Arcturukselta kuitenkaan olematta tasan sitä aiempien levyjen Arcturusta. Vettä! |
inkognito 27.03.2015 15:50:45 | |
---|
Brian May jr.: https://www.youtube.com/watch?v=2uWIg5hI7hE Ja tuossa uudelta levyltä myös Helsingissä soitettu Arcturian Sign. Saundi muistuttaa Sham Mirrorsia ollen kuitenkin hitusen erilainen, syntiikkaa on myös enemmän tällä erää + viulu. Vortex jossain haastattelussa mainitsi, että levylle haettiin kaaottisempaa tunnelmaa, ja sen mielestäni kuulee tästä biisistä, vaikka rakenne sinällään onkin melko suoraviivainen. Itse pidän kyllä parin kuuntelun jälkeen, kuulostaa Arcturukselta kuitenkaan olematta tasan sitä aiempien levyjen Arcturusta. Tykkäsin kyllä ja odotukset uutta levyä kohtaan nousivat kummasti. Mukavan kaaottista meininkiä! |