Durty 25.01.2015 13:40:23 | |
---|
|
kimurantti1 25.01.2015 17:04:42 (muokattu 25.01.2015 17:06:52) | |
---|
Angie, Twinkle, mä en toki väittänyt että toi kyseinen tuoteväärennös torilla olisi jotenkin ok. Ilman muuta kaikki noi pitäisi saada pois, vaan enpä tiedä miten kun ei ylläpito mitenkään reagoi. Kunhan vaan totesin, että iso osa tuollaisten erikoisempien hi-end soitinten ostajakunnasta on paremmin perillä siitä mitä on ostamassa ja näinpä on epätodennäköisempää, että ostaja menee lankaan. En sano etteikö se olisi mahdollista, mutta huomattavasti helpompaa fyrkkaa olisi tarjolla vaikka ns. sinisalo-metodilla. Piecemaker // "Practice cures most tone issues." -John Suhr |
Don Felder 25.01.2015 17:19:04 | |
---|
Durty: Myyjänä on vanha tuttumme Pasi Pulkkinen. Lavastiko Pasi kuolemansa vai onko kyseessä eri henkilö? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288436088372.htmlEn tiedä onko ruumis tunnistettu Pasiksi. Onko Cannon hockey Pasi sama henkilö? Tässä olisi palstan salapoliiseille pientä puuhaa. En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia. |
Durty 25.01.2015 17:57:20 | |
---|
|
Antsa Lipsanen 25.01.2015 19:17:26 | |
---|
Yeah, nyt loppui Rockett Tim Pearcen etsintä. Tässäpä ote tekstiviestikeskustelustamme: "Terve, löytyisi rovaniemeltä hyväkuntoinen rockett tim pearce Tarjoa jos vielä kiinnostusta. Konsta" "Moi. Onko punainen kotelo (vanha/harvinaisempi/kiinnostavampi versio) vai uudempi valkoinen boxi?" "Punainen kotelo" "Mahtavaa, laitatko kuvan ja mitä meinasit pyytää?" Hiljaisuus on laskeutunut... Näin siis Rovaniemen Konsta numerosta +358 46 5265318 |
K.Hill 25.01.2015 20:03:11 | |
---|
kimurantti1: Angie, Twinkle, mä en toki väittänyt että toi kyseinen tuoteväärennös torilla olisi jotenkin ok. Ilman muuta kaikki noi pitäisi saada pois, vaan enpä tiedä miten kun ei ylläpito mitenkään reagoi. Kunhan vaan totesin, että iso osa tuollaisten erikoisempien hi-end soitinten ostajakunnasta on paremmin perillä siitä mitä on ostamassa ja näinpä on epätodennäköisempää, että ostaja menee lankaan. En sano etteikö se olisi mahdollista, mutta huomattavasti helpompaa fyrkkaa olisi tarjolla vaikka ns. sinisalo-metodilla. Ilmeisesti ylläpito ei reagoi myöskään yritysten ilmoituksiin, vaikka säännöissä sanotaan "Palsta on tarkoitettu ainoastaan yksityisten ilmoituksille, yritysten ilmoitukset poistetaan." |
varakeef 25.01.2015 20:45:06 | |
---|
K.Hill: Ilmeisesti ylläpito ei reagoi myöskään yritysten ilmoituksiin, vaikka säännöissä sanotaan "Palsta on tarkoitettu ainoastaan yksityisten ilmoituksille, yritysten ilmoitukset poistetaan." Ylläpidon tekemien sääntöjen noudattamista valvoo varmaankin ylläpito niinkuin parhaaksi näkee, sellaisella intensiteetillä kuin kokee mielekkääksi. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
hollstro 25.01.2015 23:42:50 | |
---|
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Don Felder 25.01.2015 23:45:50 | |
---|
hollstro: Mutta onko tämä mailamies sama kun Suhrin kauppaaja? Sähköpostiosoitteesta päätellen on sama kaveri. En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia. |
hollstro 25.01.2015 23:59:10 | |
---|
Don Felder: Sähköpostiosoitteesta päätellen on sama kaveri. Niinpä. Vanhahan tuo aamulehden juttu on, mutta kovin on Pulkkinen tykittänyt Cannonia printtimedian edustajalle ja täydestä on mennyt. Äijä on tehtaillut petoksia oikein urakalla. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Jormaz 26.01.2015 00:05:24 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Durty 26.01.2015 09:48:29 | |
---|
|
Twinkle 26.01.2015 09:59:56 | |
---|
kimurantti1: Angie, Twinkle, mä en toki väittänyt että toi kyseinen tuoteväärennös torilla olisi jotenkin ok. Ei kai kukaan niin väittänytkään että olisit väittänyt. |
kimurantti1 26.01.2015 16:10:35 | |
---|
Twinkle: Ei kai kukaan niin väittänytkään että olisit väittänyt. Jeps, halusin vaan selventää. Edelleen oon sen väitteen takana, että mitä spesiaalimpaa ja kalliimpaa kamaa, sitä paremmin ostajakunta on perillä haluamastaan. Pois noi siitä huolimatta pitäisi saada. Piecemaker // "Practice cures most tone issues." -John Suhr |
fox 26.01.2015 17:54:47 | |
---|
kimurantti1: Edelleen oon sen väitteen takana, että mitä spesiaalimpaa ja kalliimpaa kamaa, sitä paremmin ostajakunta on perillä haluamastaan. Pois noi siitä huolimatta pitäisi saada. Tänä päivänä ehkäpä yleisemmin, kun se tiedonhankinta on johonkin 80-lukuun verrattuna niin paaljo helpompaa, ja sitä on saatavissa. Jonkin aikaa tuolloin olin muutaman kerran "välimiehenä" joissakin kalliimman hintaluokan skebakaupoissa, kun ostajalla ei ollut luottoa omaan kompetenssiinsa. Olkoonkin, että tuohon aikaan ei ihan yhtä monia "yrittäjiä" ollut tuolla linssiinviilauspuolella, vaikka ainahan niit on ollut. Ja kyllä, ehdottomasti kaikki feikkien trokaajat pitää saada kuriin ja nuhteeseen, ihan kaikkien soittajienkin oman edun kannalta. Kukaan ei varmasti halua tilannetta, jossa soitinkaupan setä kieltäytyy ottamasta esim. vaihdossa soitinta peläten, että se on tuoteväärennös tai muu "bad apple". Siis tosiasiahan se on, että se höhlä joka noita feikkejä tieten ostaa, kusee omille kengilleen. |
Juuso99 29.01.2015 20:05:29 | |
---|
Mulle tuli viestillä vastaus ostoilmoitukseen Teslan opus -2 setit. Viesti oli seuraavanlainen: "Terve, loytyisi kajaanista hyvakuntoinen tesla opus 2 mikkisetti kromikuorilla , tarjoa jos on viela tarvetta ja kiinnostusta. Antero" Tilinumero ja nimi jolla esiintyi ovat fi6457109720121079 antero salonen. 45€ maksoin tuolle ja kyllä v*tuttaa... Se,että teen sen toisin ei tarkoita että teen sen väärin. |
svilo 29.01.2015 20:54:42 | |
---|
Juuso99: Mulle tuli viestillä vastaus ostoilmoitukseen Teslan opus -2 setit. Viesti oli seuraavanlainen: "Terve, loytyisi kajaanista hyvakuntoinen tesla opus 2 mikkisetti kromikuorilla , tarjoa jos on viela tarvetta ja kiinnostusta. Antero" Tilinumero ja nimi jolla esiintyi ovat fi6457109720121079 antero salonen. 45€ maksoin tuolle ja kyllä v*tuttaa... https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=fi6457109720121079 "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Juuso99 29.01.2015 21:13:21 | |
---|
Se,että teen sen toisin ei tarkoita että teen sen väärin. |
Smoked 09.02.2015 10:26:43 | |
---|
Juuso99: Mulle tuli viestillä vastaus ostoilmoitukseen Teslan opus -2 setit. Viesti oli seuraavanlainen: "Terve, loytyisi kajaanista hyvakuntoinen tesla opus 2 mikkisetti kromikuorilla , tarjoa jos on viela tarvetta ja kiinnostusta. Antero" Tilinumero ja nimi jolla esiintyi ovat fi6457109720121079 antero salonen. 45€ maksoin tuolle ja kyllä v*tuttaa... "Antero" otti eilen yhteyttä nimellä Lari Tamminen ja tarjosi micro pogia. Viestin muoto näyttää pysyneen edelleen ihan samanlaisena. "Musiikkini on oikeasti parempaa, kuin miltä se kuulostaa!" |
Smoked: "Antero" otti eilen yhteyttä nimellä Lari Tamminen ja tarjosi micro pogia. Viestin muoto näyttää pysyneen edelleen ihan samanlaisena. Kuten tarjosi minulle eilen Sun facea. Ihan sama lause kun ennenkin. Numero oli tälläkertaa 0465222537 |