Irti Humpasta 25.05.2004 13:10:31 | |
---|
No, mitenkä on .. Onko keikat vähentyneet tänä kesänä verrattuna esim. viime kesään? Itse ainakin kalenteria katsellessa huomaan paljon enemmän "reikiä" tälle kesälle, tosin johtunee varmaankin myös paljon vittumaisesta asenteestani ;) |
baron 25.05.2004 13:19:06 | |
---|
No, mitenkä on .. Onko keikat vähentyneet tänä kesänä verrattuna esim. viime kesään? Itse ainakin kalenteria katsellessa huomaan paljon enemmän "reikiä" tälle kesälle, tosin johtunee varmaankin myös paljon vittumaisesta asenteestani ;) Ei, mutta mun keikkailumäärällä sattumalla on kovin suuri osuus eli siitä ei voi johtopäätöksiä vetää. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Irti Humpasta 25.05.2004 13:21:08 | |
---|
Ei, mutta mun keikkailumäärällä sattumalla on kovin suuri osuus eli siitä ei voi johtopäätöksiä vetää. ....minäkin käyn nykyään samoissa keikkapaikoissa vaan kerran ;) |
Sertzo S 25.05.2004 13:25:34 (muokattu 25.05.2004 13:27:59) | |
---|
No, mitenkä on .. Onko keikat vähentyneet tänä kesänä verrattuna esim. viime kesään? Itse ainakin kalenteria katsellessa huomaan paljon enemmän "reikiä" tälle kesälle, tosin johtunee varmaankin myös paljon vittumaisesta asenteestani ;) Heti kun sanon hinnan niin puhelimesta kuuluu tuut, tuut, tuut. Ei tullut sopimusta -ja minä kun perkele vieköön en ilman lähde, sillä sen verran huonommin soitan vuosi vuodelta kusenpolttamaa Guerrini-plöyhöäni eli harmonikkaa. Edit: Tuut ei tosiaankaan tarkoita, että pitäisi lähteä. |
Teemu Tee 25.05.2004 14:01:46 | |
---|
Paremmin on meille tarjolla ollut. Liekö siitä kannattaa kovin pitkällemeneviä vetäistä jos kesäksi kysellään, mutta onhan se mukavampi päästä hiukan valkkaamaan. Hintapolitiikka on ollut n.150e/ lärvä + hiukan kuluihin, hääkeikoilta tuo on irronnut ilman mitään tinkauksia. Rafla/lava -osastolla on tiedoksi vajaat kymmenen keikkaa syksyn ajaksi, mikä on meidän tapauksessamme erittäin sopiva määrä. Ei voi siis muuta kuin olla iloinen. Tyhjän saa pyytämättäkin |
klunssila 25.05.2004 14:58:39 | |
---|
Ei voi siis muuta kuin olla iloinen. Hyvin on meilläkin keikkaa tiedossa, joka lauantai elokuun lopulle asti (paitsi juhannuksena lomaa). Muutamia perjantaita sekä arkikeikkojakin on raaskittu ottaa näin kesän kunniaksi. Mutta yksi asia on edellisiin vuosiin nähden muuttunut: ei yhtään puhdasta tanssilavakeikkaa tiedossa. Muina kesinä niitä aina oli muutama. Miten muilla tuo tanssilavakeikkojen määrä on muuttunut. |
pekkajau 26.05.2004 15:37:04 | |
---|
Toukokuussa yksi ja heti perään heinäkuussa toinen ja nekin on vielä varmistamatta. Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
isojussi 27.05.2004 00:37:17 | |
---|
Hyvin on meilläkin keikkaa tiedossa, joka lauantai elokuun lopulle asti (paitsi juhannuksena lomaa)... Kokolailla sama tilanne - paitsi että seuraava vapaa lauantai on 18.9..... Juhannuksen oon vaimon ja lasten riesana ja juhannuspäivänä mennään koko perheen voimin erään kaverini häihin - vieraaksi. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
M.i.k.key 27.05.2004 00:40:39 (muokattu 27.05.2004 00:44:25) | |
---|
Aikamoista kaahailua on koko kesä. Parin eri proggiksen vai pitäisikö sanoa pumpun kanssa kaikennäköistä kivaa keikkaa. Kesäkuu vielä suht rauhaisa. Heinä-Elo semmoista matalalentoa. En voi valittaa. Yhden kesälauantain varasin kaverin häitä varten, tosin yhdellä päiväkeikalla pitää käydä silloinkin :) My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Kesä-ja elokuussa jokunen keikka ja heinäkuussa ollaan lomilla. |
sauhusanttu 27.05.2004 09:20:31 | |
---|
Menee syksyn puolelle yksi keikka mutta onphan sitä legendaarisemmassa paikassa nimittäin Linnanmäen ulkonäyttämöllä. |
ville viaton 27.05.2004 09:54:25 | |
---|
Kyllä tuosta kesäkuun puolivälistä elokuuhun saakka aikamoista rientelyä. Ihan mukava vaan, on ollut aika hiljaista alkuvuosi. En ole tänä kesänä suostunut yhteenkään hääkeikkaan josta saisi alle 200 € käteen, ja yllätys-yllätys, en soita yksissäkään häissä tänä kesänä!! Ovatko appivanhemmat ruvenneet piheiksi? Taidanpa vaihtaa allekirjoitustani. |
vanhami 27.05.2004 10:34:02 (muokattu 27.05.2004 10:34:18) | |
---|
En ole tänä kesänä suostunut yhteenkään hääkeikkaan josta saisi alle 200 € käteen, ja yllätys-yllätys, en soita yksissäkään häissä tänä kesänä!! Ovatko appivanhemmat ruvenneet piheiksi? Tai johtuisiko väärästä bändistä ;) |
Notefix 27.05.2004 10:39:41 | |
---|
Näillä näkymin ei ainoatakaan keikkaa... My name is Baron, Notefix Baron " |
baron 27.05.2004 10:44:04 | |
---|
Näillä näkymin ei ainoatakaan keikkaa... Mitä soittimia osaat tuurata? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Notefix 27.05.2004 10:58:56 | |
---|
Mitä soittimia osaat tuurata? En mitään tarpeeksi hyvin tuuraukseen :) Tai mä voisin tulla teidän bändin juontajaksi: Hyvät naiset ja herrat, Notefix ylpeänä esittää, Baron orkestereineen! My name is Baron, Notefix Baron " |
ville viaton 27.05.2004 11:05:34 | |
---|
Tai johtuisiko väärästä bändistä ;) Tuohan ei tietenkään voi pitää ollenkaan paikkaansa. Sehän on sula mahdottomuus. En voi ymmärtää miten kenellekään voi tuommoinen perverssi ajatus mieleen edes juolahtaa. Taidanpa vaihtaa allekirjoitustani. |
baron 27.05.2004 11:17:27 (muokattu 27.05.2004 11:30:03) | |
---|
Tai mä voisin tulla teidän bändin juontajaksi: Hyvät naiset ja herrat, Notefix ylpeänä esittää, Baron orkestereineen! Hyvä kun keksit, sehän meiltä todella on puuttunut! Edit: Oot muuten luvannut tulla COB-keikalle kesällä!!!! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
jkinnun2 27.05.2004 12:17:09 | |
---|
Mulla on kalenterissa tyhjää vaikka kuinka paljon, ja keikat tulee nykyisin usein jopa päivän tai kahden varotuksella? pitäs olla stand by koko ajan mutta sitähän tää freelancer homma on, siitäpä sainkin oivan aasinsillan mainostamiseen, muutettiin juuri rajamäelle ja liekkö hyvinkäällä päin tuuraajan tarvetta? tai ihan sama missä vaan heh heh... olen siis basisti.Tykkään soittaa ihan mimmosissa jutuissa vaan, punkista kirkkomusaan on menty : ) Jussi |
buntta 28.05.2004 04:16:12 | |
---|
Kuulemma monet tanssipaikat joissa on perinteisesti ollut kaksi ns. hyvää bändiä, ovat siirtyneet uhteen bändiin tai sitten kakkosbändiksi otetaan joku halpa kyläbändi. Mut hääkeikat tulee varmaan parin viikon sisällä kun hääparit "heräävät" tietoisuuteen bändin puuttumisesta ja alkaa paniikinomainen metsästys. |