HaloOfFlies 26.05.2004 23:26:56 | |
---|
Kuulinpa tänään uuden Tehari-sinkun ja.. ja ja.. No, oli Tehareiden tyylistä poikkeavaa. Oikeastaan aika paljonkin tyylistä poikkeavaa. Todella outo biisi, hyvin psykedeelinen pläjäys. Kertosäe muistutti hieman Yön Rakkaus On Lumivalkoinen-biisiä. Outo kappale, erittäin outo. En osaa sanoa oliko hyvä vai huono, mutta outo se ainakin oli. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Rasvaton 26.05.2004 23:41:32 | |
---|
Perhana! Kaikki tehis-lp:t omaavana laitan huomenna radion kovalle. Tehiksellä "Freak Out" levy oli aikas loistava. itse tykkäsin aivan v***sti. -Erilaista sen olla pitää", sanoi eskimo kun lämmitti jäätä pannulla |
Kosminen 27.05.2004 01:29:53 | |
---|
Kerro lisää, tuleeko huomenna joltain tietyltä asemalta tiettyyn aikaan jotain Tehosekoittimeen liittyvää, kiitos. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
T12VM-ep:n jälkeen ei o kiinnostanu, paitsi että niiden keikalla on aina hyviä tytsyjä. Käy kattoon Poirot/Poiertin uuret sivuut. Viaraskirija kans. |
HaloOfFlies 27.05.2004 13:30:19 | |
---|
Kerro lisää, tuleeko huomenna joltain tietyltä asemalta tiettyyn aikaan jotain Tehosekoittimeen liittyvää, kiitos. YleX:ltä se tuli eilen, joten se kannattaa laittaa kuulumaan. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Jenka 27.05.2004 14:14:03 | |
---|
Ooh.. en ole varma olenko kuullut. Oon tai en, niin pakko kuulla se.. : ) Summer make good. |
Medication 27.05.2004 14:28:32 | |
---|
Äsken tuli YleXiltä. Biisi alkoi ensin naurattaa.. Kuinka hitossa niillä oli pokkaa tehdä tuollaista? :) Ekan kuuntelukerran perusteella erittäin ok biisi. Helppo hitti olisi ollut huomattavasti tylsempi vaihtoehto. |
aivokuolio 27.05.2004 18:46:07 | |
---|
eipä ole tullut vielä kuultua, mielelläänhän tuota odottaisi ihan kunnon sinkun ilmestymistä mutta se taitaakin tulla vasta kesäkuun puolivälin tienoilla. jotenkin huvittaa tuo kaikkien kummastelu biisin suhteen, c'mon kyseessä on kuitenki teharit. |
Waldemar O Toy 28.05.2004 02:01:28 (muokattu 28.05.2004 02:02:50) | |
---|
c'mon kyseessä on kuitenki teharit. Sinä sen sanoit. Ja aikasemmin joku tuumas et ei ollu oikeen tehareitten kuulosta tai jotain vastaavaa.. Onko Tehareilla muuta tunnistettavaa kuin Oton ääni? Miun mielestä ei, ainakaan tollasia suurempia asioita ja siksihän tuo lienee yksi maailman parhaista bändeistä, että ne uudistuu ja mikään ei ole miun mielestä tehareille kummallista. Sama se mitä ne tekee, tähän mennessä ainakin se on aina potkinu niin perkeleen lujaa. EDIT: Vetivät livenä sen b-puolen, tais olla nimeltään Säätäjän ralli tai jotain vastaavaa. Ihan sairaan hyvä eli on siin sinkulla ainakin yksi hyvä biisi. Luotan kyl aika vahvast siihen toiseenkin. Olen juuri alkanut pitämään Mötley Crüesta. Pelottavaa, eikö vain? |
Waldemar O Toy 28.05.2004 02:04:58 | |
---|
www.levy-yhtio.com sanoo näin: "Tehosekoittimelta kesäsingle 2. kesäkuuta Tehosekoitin on työstänyt uudessa studiossaan kaikessa hiljaisuudessa uutta singleään nimeltään 'Lupaan'. B-puolella raidat nimeltään 'Säätäjän ralli' ja 'Lupaan - Instrumental'." Olen juuri alkanut pitämään Mötley Crüesta. Pelottavaa, eikö vain? |
Velhonainen 28.05.2004 10:18:54 | |
---|
Jeh, en oo vielä kuullu tota uutta Tehis veisua. Odotan kyllä innolla että mitä sieltä tällä kertaa tulee. Rakkauden gansterit hämmensi ainakin minua aika tavalla. En pystynyt kuuntelemaan koko levyä varmaan vuoteen mutta pääsin sitten lopulta kuitenkin siihen sisälle. Tehis on aina Tehistä. Jollain pitää olla jos jollain ei. |
akame 30.05.2004 16:49:56 | |
---|
ömöm... se on muuten "mä lupaan". En oo kuullu biisiä, mutta sessions selectionissa Matti sano että se on joku barokkibiisi. huh, kuulostaa pelottavalta. Mutta se on kuitenkin Tehosekoitin, eli ei se voi olla huonokaan. Tänään harjaan hampaani. |
Jenka 30.05.2004 20:11:28 | |
---|
Sattuikin niin hyvin, että pari aamua taaksepäin laitoin radion päälle ja sitten sieltä tuli Tehikseltä kuulostava biisi..kuulostelin vähän, että lauletaanko siinä lupaamisesta, ja kyllä joo... eli nyt se on tullut kuultua. Ja uudemmankin kerran. Ihan hyvähän se on... Summer make good. |
Nimismies 30.05.2004 20:29:10 | |
---|
Aluksi kuulostelin, että mikäs perskeleen suomiräppi-junkmaili tämä on. Ekalla kerralla kuulosti aivan järkyttävän paskalta. Toinen kuuntelukerta avasi jo paljon, ja biisi oli ihan jees. Semmoinen aavistus 70-luvun soundista tässä on. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
HulluSimo 30.05.2004 20:39:31 | |
---|
ömöm... se on muuten "mä lupaan". En oo kuullu biisiä, mutta sessions selectionissa Matti sano että se on joku barokkibiisi. huh, kuulostaa pelottavalta. Mutta se on kuitenkin Tehosekoitin, eli ei se voi olla huonokaan. Kyllä se kuitenkin on se pelkkä "Lupaan". Biisin oon keikalla kuullut ja hyvältä kuulosti. Tehis osaa joka kerta yllättää eri tavalla. B-puolen oon myös keikalla kuullut, ja oikein hyvältä kuulosti sekin. |
salmivaara 31.05.2004 10:57:00 | |
---|
Olipa kyllä sellaista paskaa että oksat pois. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
aivokuolio 31.05.2004 16:18:48 | |
---|
Olipa kyllä sellaista paskaa että oksat pois. perustelusi hämmentävät monimuotoisuudellaan! |
pikkupeikko 31.05.2004 21:37:45 | |
---|
Ekan kuuntelukerran perusteella erittäin ok biisi. Helppo hitti olisi ollut huomattavasti tylsempi vaihtoehto. aivan! minäkin aluksi mietin että miksi ne ei voi taas tehdä sellasta kaikki nuoret tyypit -hittiä. sitten tajusin että onneksi eivät tee. koska ovat pojat jo todistaneet että siihen kyllä pystyvät. erittäin hienoa että nyt tulee taas jotain uutta. biisistä sitten...ei se pahalta kuulostanut, mutta ottaa varmasti multakin pari kuuntelukertaa ennen kun ihan aukeaa. vielä en osaa sanoa pidänkö vai en sitten kuitenkaan. mutta mielenkiintoinen on. eh. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
ten 31.05.2004 23:32:36 | |
---|
Mun on kyllä pakko sanoa, että tuo biisi on ihan PASKA... siis omasta mielestäni. Aika sieluton biisi! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Huevos 31.05.2004 23:33:24 | |
---|
Kuulinpa tänään uuden Tehari-sinkun ja.. ja ja.. No, oli Tehareiden tyylistä poikkeavaa. Oikeastaan aika paljonkin tyylistä poikkeavaa. Todella outo biisi, hyvin psykedeelinen pläjäys. Kertosäe muistutti hieman Yön Rakkaus On Lumivalkoinen-biisiä. Outo kappale, erittäin outo. En osaa sanoa oliko hyvä vai huono, mutta outo se ainakin oli. jos se kuulostaa edes hieman rakkaus on lumivalkoinen- biisille pitänee välttää sitä kuin ruttoa. |