janezki_ 06.02.2015 18:10:57 (muokattu 06.02.2015 18:57:31) | |
---|
Tarkasti varjeltu Élan-sinkku on sitten vuotanut. Ihmeen pitkään kestikin salassa. EDIT: Ja Some-paskamyrsky on valmis facebuukissa. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
Errata 06.02.2015 19:30:09 | |
---|
janezki_: Tarkasti varjeltu Élan-sinkku on sitten vuotanut. Ihmeen pitkään kestikin salassa. Ai on. Tuommosena intoilijana uskoisin että oot sen löytäny ja kuunnellu, piditkö? :) |
nemoman 06.02.2015 19:34:34 | |
---|
Nightwish taas kerran itse "vuotanut" Elanin nettiin, että saa lisää julkisuutta. Pakko myöntää, että aika ovela mainos tempaus. |
Espmarshall 06.02.2015 19:38:07 | |
---|
nemoman: Nightwish taas kerran itse "vuotanut" Elanin nettiin, että saa lisää julkisuutta. Pakko myöntää, että aika ovela mainos tempaus. Oliko tuo vitsiksi tarkoitettu vai...? Luuletko ihan tosissaan, että mikään bändi tai artisti haluaisi kappaleiden vuotavan nettiin ennen julkaisupäivää. Minäpä luulen, että ei. What is best is ESP ;) |
nemoman 06.02.2015 19:46:23 | |
---|
Espmarshall: Oliko tuo vitsiksi tarkoitettu vai...? Luuletko ihan tosissaan, että mikään bändi tai artisti haluaisi kappaleiden vuotavan nettiin ennen julkaisupäivää. Minäpä luulen, että ei. Mietippä itse vähän Nightwishin historiaa. Tasaisin väliajoin potkitaan joku bändin jäsenistä pois, että päästään lehtien otsikoihin ympäri maailmaa. Esimerkiksi Tarjan potkujen jälkeen Nightwishin suosio kasvoi suuresti ja sama on tapahtumassa Anetten potkujen jälkeen. Odotan sitä päivää, kun Tuomas heittää Empun tai Marcon pihalle. Nauran, kun niin tulee tapahtumaan. |
nemoman: Mietippä itse vähän Nightwishin historiaa. Tasaisin väliajoin potkitaan joku bändin jäsenistä pois, että päästään lehtien otsikoihin ympäri maailmaa. Esimerkiksi Tarjan potkujen jälkeen Nightwishin suosio kasvoi suuresti ja sama on tapahtumassa Anetten potkujen jälkeen. Odotan sitä päivää, kun Tuomas heittää Empun tai Marcon pihalle. Nauran, kun niin tulee tapahtumaan. Millä tavalla nuo mainitsemasi potkut liittyvät levyjen vuotamisiin? Mikä on noiden asioiden yhteys mielestäsi? Ja miksi naurat jos odottamasi päivä toteutuu? |
Errata 06.02.2015 20:10:20 | |
---|
|
Espmarshall 06.02.2015 20:35:25 | |
---|
nemoman: Nightwish taas kerran itse "vuotanut" Elanin nettiin, että saa lisää julkisuutta. Pakko myöntää, että aika ovela mainos tempaus. Nightwishin Facebook sivulla on paljastettu Elanin vuotaneen henkilön nimi. Domenik Olzon (ellen väärin) muista. Eli ei ollut mainos tempaus. What is best is ESP ;) |
StJerky 06.02.2015 20:40:47 | |
---|
Espmarshall: Nightwishin Facebook sivulla on paljastettu Elanin vuotaneen henkilön nimi. Domenik Olzon (ellen väärin) muista. Eli ei ollut mainos tempaus. Sukua Anettelle? |
ekikoo 06.02.2015 20:52:12 | |
---|
Some-markkinoinnin ABC. Itsekään en olisi tiennyt tulevan sinkkujulkaisun ajankohtaa ilman tätä "uutista". I would if I could...! Bitch! |
janezki_ 06.02.2015 21:00:54 | |
---|
Tuo Olzon on melkoisella varmuudella feikki. Siis nimi, mutta henkilö sen takana on "vuotaja". Mut siis intoilijana kuuntelin joo, mutten ihan varma ole siitä että onko tää kuitenkin joku demo. Mut viikon päästä se selviää ku saa sinkun kätösiin. Ihmettelen tätä haloon määrää yhdestä vuodosta, joita on nw:llekin sattunut aiemmin. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
Regalis Apertura 06.02.2015 21:01:24 (muokattu 06.02.2015 21:11:05) | |
---|
|
Errata 06.02.2015 21:35:32 (muokattu 06.02.2015 21:37:03) | |
---|
Regalis Apertura: Olikos se Floorin närkästyminen tuosta vuodosta sitten pelkkää "teatteria"/julkisuustemppu? http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/a … tiin-floor-jansen-raivostui/4761276 No niin "raivostui" ja miksei olisi kuten aiemmin jo linkkasinkin. Ja tosiaan ei se oo väärin, hoidettiinhan Oceanborninkin markkinointi aikanaan oikein mallikkaasti kun viron vuodosta saatiin iso uutinen. |
janezki_ 06.02.2015 21:39:20 | |
---|
Näillä NW:n facesta ym. nettitoiminnasta vastaavilla henkilöillä ei taida olla kaikki muumit laaksossa. Tuo viimeisin CAPS LOCK-PÄIVITYS on jo ihan naurettavaa. Kuten tuo screenshot-juttu aiemmin. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
joku muu sikko 06.02.2015 22:18:07 | |
---|
Tänään tuli radiosta sen Abban mimmiltä kuulostavan Anetten laulama Nw biisi. |
reaper666 06.02.2015 22:32:48 | |
---|
Vuotajan sukunimi Olzen. Coinsidense or...??? |
janezki_ 06.02.2015 23:25:41 | |
---|
Ja se piti myös sanomani, että Sagan-biisi myös vuotanut. Eli joku CD-sinkun arvostelija tai vastaava tyyppi on vuotanut. Oisivat vain visusti pitäneet kaiken matskun itsellään. Mitä joillain ennakkoarvosteluilla tekee? Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
Kärpäsruoska 07.02.2015 00:13:32 | |
---|
janezki_: Ja se piti myös sanomani, että Sagan-biisi myös vuotanut. Eli joku CD-sinkun arvostelija tai vastaava tyyppi on vuotanut. Oisivat vain visusti pitäneet kaiken matskun itsellään. Mitä joillain ennakkoarvosteluilla tekee? Nyt hei valoja päälle. Olet heti kertomassa täällä kun biisi on vuodettu ja sitten kyselet, mitä järkeä jakaa musiikkia ennakkoon. Markkinointia se tämäkin on, ja vielä tavallista halvempaa kun janezki_t hoitavat sen ilmaiseksi. Ihan riippumatta siitä, kuka ne biisit lopulta vuotaa. Nightwish on jäsentensä päivätyö ja sen mukaan toimitaan. Rakastan teitä kaikkia. |
ReBeat 07.02.2015 03:08:59 | |
---|
Täytyy olla melko tyhmä vatipää mikäli ei tajua että ei nykyisessä maailmassa ole olemassa mitään julkaisujen vahinkovuotamisia. Ne on harkittuja kuvioita. Jos jotain julkaisumateriaalia ei haluttaisi "vuotavan", toimittaisiin ennalta täysin toisella tavalla. Ei tässä eletä missään keskiajalla. |
shuffle 07.02.2015 08:06:22 (muokattu 07.02.2015 08:14:11) | |
---|
Huh mikä sontamyrsky näkyy olevan. Sairasta. Tragikoomista lukea kun tuhannet ihmiset raivoavat bändille jostain caps lockin käytöstä. Seinähulluja. Markkinointitempaus? Enpä usko. Olen jo sen verran vanhempi, että kyynisyydessäni on puutteita. Nehän menettävät rahaa tuossa. Voin olla toki väärässäkin. Mitä se Karmila sitten oikein sanoi? |