Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: zach hill
1
mikibo
06.02.2015 02:22:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://m.youtube.com/watch?v=nCWiogdCMY0
 
mikibo
06.02.2015 02:26:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://m.youtube.com/watch?v=bxfTb3h0-K0
 
Onko tuttuja kavereita? Ite en oo aikasemmin kuullutkaan.
Hienosti jätkät vetää. Tunteella..
 
sahkuifk
06.02.2015 03:08:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähemmälläkin saa raivokasta meteliä aikaiseksi, ei ole pakko paiskoa kamoja rikki.
Enkä muuten löytänyt mitään taidokasta soittoakaan tuosta, jos sitä edes haettiin?
 
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee.
tomboarmageddon
06.02.2015 07:47:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ainakin persoonallista. Ei mitään kliinejä likkejä peräjälkeen. Bussissa huonoilla napeilla kuuntelen,mutta pitää testata kotona paremmin kuunnella.
Tuo murjominenkaan ei mee kuitekaan ihan överiks.
Yks kaveri soitti bändissä jossa soitin itse kitaraa kauan aikaa sitten ihan överilujaa ja rikkoen samalla kapulat kalvot ja pellit, mutta olin aivan kade miten se soitto vaan toimi ja groovasi ka itsevarmasti laskeutui aina jaloilleen kaaottisienkin fillien jälkeen. Ei osannut kunnolla mitään rudimentteja.jne. Rumpujen soitto on myös asennekysymys. Ei oo niin yksinkertaista tääkään taas...
 
mikibo
06.02.2015 10:13:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelle upposi kyllä. Persoonallinen ote. Ei sitä ainaista samaa "hovikelpoista" soittoa.
Ja nuo varmaan osaa kyllä soittaa aivan "oikeaoppisestikkin" jos haluais.
 
Epämuusikko
06.02.2015 12:10:52 (muokattu 06.02.2015 12:11:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zach Hill on maailman paras Zach Hill. Ei mitään hyvän mielen musaa, mutta kertaakaan en oo esim. Hellaa pystynyt kuuntelemaan ilman että tulee hiki! Ja se on hyvä juttu se.
 
Ten points.
 
Ja jos joku ei tuosta laatua kuule niin voe voe.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
statistiÖ
06.02.2015 19:19:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekniikkahirviöhän hän on. Kiva flow. Tasaisesti tuuttaa. Lyönnin ajoituksesta olen kade. Eikä todellakaan paisko kamoja. Taisi olla ohuet kapulatkin. Mielenkiintoista tuossa riden käytössä, että tekee samaa kuin minä jostakin yhtäkkiä aloin tehdä. Mietin sitä silloin, eikä siinä ole oikeastaan hyötyä, ehkä vähentää pellin sointia ja luo sellaisen ping-vouh-ping. Mikälie maneeri.
 
Ringostarr tulee mieleen tuosta pelteihin ympäriinsä huiskimisesta, vaikka en ole nähnyt ringon soittavan, mutta kuulokuva. Kuuntelin Hellaakin, mutta speed-mikään ei oikein jaksa napostaa, vaikka olisi mielenkiintoista muuta samassa paketissa. Treenivideosta ehdin juuri ajatella, ettei jaksa monotoonista tilutusta, niin alkoi tulla aksentointeja, mikä taas toi mielenkiintoista rytmiä tai paremminkin melodioita, lyyrisyyttä, artikulointia. Jännää mutta minäkin teen tuota joskus.
 
Asenne on juu. Tänään mietin, miksi basarin 16-osissa viimeinen jää mulla usein soittamatta oli niitä pari tai neljä, vaikka kyseisessä tempossa kumpaankin pystyn fyysisesti. Tajusin että siinä on jokin henkinen plokki-esto, eli asenteessa vikaa. Sitten löytyi 16-osaparin jälkimmäinenkin ihan helposti. 16-osa-nelosten neljättä pitää vielä herutella. Tuo kaveri on purkanut tämän plokin kokonaan. Ei mitään pykimistä missään tai voinko mää vai enkö mä voi. Kyllä mä voin.
 
¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ ranttatantta ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤
Kailis
06.02.2015 19:21:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millä tempolla soitat basariin 16-osia?
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
dictatorsh*t
10.02.2015 10:37:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hill on ollut yksi suosikkejani varmaan siitä lähtien kun kuulin Hellan Hold Your Horse Isin joskus kymmenen vuotta sitten.
 
EilaPertti
27.02.2015 22:38:39 (muokattu 27.02.2015 22:39:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi suosikkirumpaleistani. Äärimmäisempää kuin mikään grind-ja death-soitto. Ei edes kiinnosta osaako tämä jätkä soittaa hillittyä groovea, koska sellaisia rumpaleita voi kuunnella muussa kontekstissa.
There`s no 666 in outerspace on Hellan ehkä vähiten rasittava levy, jolta on myös hauska yrittää treenailla rumpulickejä.
 
"Its either blue cheese with wings or go fuck your mother". -Joey Diaz
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «