Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 5182 183 184 185 186497 498 499 500 501
Khassera
02.02.2015 14:04:47 (muokattu 02.02.2015 16:59:09)
Teksti korjattu.
Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään.
Sarko
02.02.2015 14:07:50
Khassera: Fenderin kaula noname-bodyssä 1000€? Dafuq?

Tuolla dadassa oli sulle vastattu jotain, jos et tsekannut: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=15&t=142584&o=940
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
michal.bazia
05.02.2015 13:48:00
JaaGeRMaisTeR: Samasta syystä tulin ihmettelemään. Eikö nuo ollut uutenakin ~1600 pintaan.

Joo. Oli varmaan uutena jotakin... Nyt ollaan sit menty 10 vuotta eteenpäin ja jos jotakin kiinnosta saada TÄYSIN UUDENKUNTOINEN & originelli tuollainen, kun ei silloin saanut niin nyt on mahollisuus! 300 EUR enemmän 10 vuotta sitten "loppuunmyydystä" kamppeeta on kyllä naurettaatan halpaa... Pitäänee korottaa hintaa... Kiitti kun huomasitte tämän mokan!
Laulava Kylätohtori
05.02.2015 13:53:22
michal.bazia: Joo. Oli varmaan uutena jotakin... Nyt ollaan sit menty 10 vuotta eteenpäin ja jos jotakin kiinnosta saada TÄYSIN UUDENKUNTOINEN & originelli tuollainen, kun ei silloin saanut niin nyt on mahollisuus! 300 EUR enemmän 10 vuotta sitten "loppuunmyydystä" kamppeeta on kyllä naurettaatan halpaa... Pitäänee korottaa hintaa... Kiitti kun huomasitte tämän mokan!

Hmmm... Ehkä kannattaisi tarkistaa tuotteen haluttavuus ja keräilyarvo, ennen kuin nostaa hintaa sen perusteella. En ota hintaan mitään kantaa, mutta kaikkien tuotteiden, joiden myynti on lopetettu, hinta ei ala automaattisesti nousemaan...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
michal.bazia
05.02.2015 13:59:23
Laulava Kylätohtori: Hmmm... Ehkä kannattaisi tarkistaa tuotteen haluttavuus ja keräilyarvo, ennen kuin nostaa hintaa sen perusteella. En ota hintaan mitään kantaa, mutta kaikkien tuotteiden, joiden myynti on lopetettu, hinta ei ala automaattisesti nousemaan...

No näinhän se on, mutta edelleen jos sellaisen haluaa ja on 10 vuotta myöhässä niin nyt saa... eikös ole mahtavaa! Vähän niinkuin menisi aikakoneseen!
Laulava Kylätohtori
05.02.2015 14:12:51
michal.bazia: No näinhän se on, mutta edelleen jos sellaisen haluaa ja on 10 vuotta myöhässä niin nyt saa... eikös ole mahtavaa! Vähän niinkuin menisi aikakoneseen!

Kyllä on hieno tilaisuus hänelle, joka tällaista hakee. Toivotan onnea kauppoihin...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Gary the pine
05.02.2015 14:13:58
michal.bazia: No näinhän se on, mutta edelleen jos sellaisen haluaa ja on 10 vuotta myöhässä niin nyt saa... eikös ole mahtavaa! Vähän niinkuin menisi aikakoneseen!

Niin, paino sanalla jos. Mä en ainakaan näe mitään syytä maksaa vähän käytetyn Customin hintaa alunperin keskisarjalaisesta Stankusta.
Tulin, näin, paskoin housuun.
JaaGeRMaisTeR
05.02.2015 14:22:42
michal.bazia: Joo. Oli varmaan uutena jotakin... Nyt ollaan sit menty 10 vuotta eteenpäin ja jos jotakin kiinnosta saada TÄYSIN UUDENKUNTOINEN & originelli tuollainen, kun ei silloin saanut niin nyt on mahollisuus! 300 EUR enemmän 10 vuotta sitten "loppuunmyydystä" kamppeeta on kyllä naurettaatan halpaa... Pitäänee korottaa hintaa... Kiitti kun huomasitte tämän mokan!

En silti lähtisi maksamaan halppis stankusta normaalin hintaa. Siellä olisi vähän halvemmalla kunnon plustoppia ihan tämän päivän hintaan :)
JaaGeRMaisTeR
05.02.2015 22:20:47
michal.bazia: No näin on! Mutta jos ei tiedä kumman haluaa, kiiltävän vai mattapintaisen niin kannattaa ottaa molemmat! Osta pois!

No ei kai tuollasta ny. Kiiltävä sen olla pitää. Tuttu tuossa myi vastaavan 1001€ enkä ostanut sitäkään. No se ei jäänyt torille roikkumaan.
metlica
06.02.2015 07:39:17

Hintaan sen enempää kantaa ottamatta, hieno tuo stankku on. Ja eikä noi 60s slim-kaulat oo aika harvinaisia Gibboneissa. Vai vaan customeissa? En kyl itse maksaisi lähellekkään tuota pyyntiä, mutta aina saa pyytää.
Get it fucking done.
Juzpe
06.02.2015 07:45:44

metlica: Hintaan sen enempää kantaa ottamatta, hieno tuo stankku on. Ja eikä noi 60s slim-kaulat oo aika harvinaisia Gibboneissa. Vai vaan customeissa? En kyl itse maksaisi lähellekkään tuota pyyntiä, mutta aina saa pyytää.

Vaan customeissa. Stanuissa ne on ihan jokpäivästä settiä. Yleensä ku sattuu olemaan stanua ostamassa, niin kaikki torilla olevat on 60's jäätelötikulla ja se ainoo 50's kaulanen on jollain jutkulla joka pyytää ihan älyttömiä rahoja.
"Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa, "Don't be a fan or that shit might hit you!" - Joku
metlica
06.02.2015 08:06:28

Juzpe: Vaan customeissa. Stanuissa ne on ihan jokpäivästä settiä. Yleensä ku sattuu olemaan stanua ostamassa, niin kaikki torilla olevat on 60's jäätelötikulla ja se ainoo 50's kaulanen on jollain jutkulla joka pyytää ihan älyttömiä rahoja.

Jees. Mä ite digaan tosta slimmistä. ESP mies kun oon :) Toi on jopa parempi kaula kun espin thin u. Mulla oli customi hakusessa ja siitä jäi fibat ettei niitä ole sillä kaulalla kun tsägällä. Stankkuihin en niin oo perehtynyt, kaupassa kun käyny niin niissäkin ollu se halko kaulana..
Get it fucking done.
Juzpe
06.02.2015 09:23:06

metlica: Jees. Mä ite digaan tosta slimmistä. ESP mies kun oon :) Toi on jopa parempi kaula kun espin thin u. Mulla oli customi hakusessa ja siitä jäi fibat ettei niitä ole sillä kaulalla kun tsägällä. Stankkuihin en niin oo perehtynyt, kaupassa kun käyny niin niissäkin ollu se halko kaulana..

Kotimainen käsityö on aina hyvä vaihtoehto.... :D

http://muusikoiden.net/dyn/users/132146.jpg
"Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa, "Don't be a fan or that shit might hit you!" - Joku
metlica
06.02.2015 09:34:24

Juzpe: Kotimainen käsityö on aina hyvä vaihtoehto.... :D

http://muusikoiden.net/dyn/users/132146.jpg

Joo amfisaundille tarjouspyyntö heitetty ja kiirassoittimen kanssa pientä viritelmää.. Harkinnassa.. Ruokangas vähä liian pliisu.
Get it fucking done.
hollstro
06.02.2015 21:55:07

Gary the pine: Niin, paino sanalla jos. Mä en ainakaan näe mitään syytä maksaa vähän käytetyn Customin hintaa alunperin keskisarjalaisesta Stankusta.

Halvin Standard toi oli. Kiiltolakkauksen pois jättö mahdollisti hinan painamisen alas. Kitarana on ihan asiallinen, mutta nyt tavoitellaan kuuta taivaalta tai on menty maksamaan mahdoton ylihinta jos tuolla on ostettu.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Dr. Muff
07.02.2015 10:52:16
hollstro: Halvin Standard toi oli. Kiiltolakkauksen pois jättö mahdollisti hinan painamisen alas. Kitarana on ihan asiallinen, mutta nyt tavoitellaan kuuta taivaalta tai on menty maksamaan mahdoton ylihinta jos tuolla on ostettu.

Halvin oli. Siis eihän tossa ole järjen hiventä. Mun mielestä tolla faded stankulla ei ole, eikä koskaan tule olemaan minkäänlaista keräilyarvoa. Toki onhan näitä esimerkkejä kun ei_mitenkään_erikoisesta tai erityisen harvinaisesta musakamasta tulee keräilykamaa.
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
kerpuusi
07.02.2015 22:09:08 (muokattu 08.02.2015 00:39:34)
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=969837&fb=1

Edit: Jaa tämähän häippäskin nopeesti.
metlica
08.02.2015 14:07:46

kerpuusi: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=969837&fb=1

Edit: Jaa tämähän häippäskin nopeesti.

Kyseessä oli siis feikki Gibsoni hintaan 500€..
Get it fucking done.
Funkånaut
08.02.2015 15:18:11

metlica: Kyseessä oli siis feikki Gibsoni hintaan 500€..

Miten niin turvonnut hintapyyntö? Kyseessähän oli aito paranneltu Gibsun.
"The gunk keeps the funk" - James Jamerson Elämän tarkoitus
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)