P-Nut 26.05.2004 22:12:11 | |
---|
Eli tuollaisen löysin netistä. Kuva löytyy osoitteesta -> http://www.guitar-parts.com/content/estore_details.asp?product=719 Tuollainen voisi olla ihan kiva stratoon jos sen saa jollain tapaa kiinni ilman poraamatta reikiä itse kitaraan. Voisi olla kiva jos tuon päällä saisi pidettyä kättä "levossa". Kertokaas kokemuksia jos joku on sattunut tuollaista kokeilemaan. Kyllä se siitä kun vähän potkii |
kalkkuna 26.05.2004 22:13:40 | |
---|
Käsittääkseni tuohon pitää ainakin olla "vintage"-tyyppinen talla. Onhan toi hieno.. |
P-Nut 26.05.2004 22:22:57 | |
---|
Mulla on itselläni Vintage Style Synchronized Tremolo Highway 1 Stratocasterissa, joten passaakohan tuo siihen ? En kyllä tajua heti miten tuo kiinnitetään, mutta tuollaista ois tosikiva kokeilla jos tuo ei paljon maksais :) Kyllä se siitä kun vähän potkii |
Hannu H. 26.05.2004 22:35:54 | |
---|
Ei pahemmin asiaan liity mut tommonen on kiva pitää siistin näkösenä jos semmosista asioista välittää... "May the tone be with you" |
Se yksinkertaisesti painetaan hellästi siihen päälle. Pelti on muotoiltu siten, että se joustaa juuri sen verran että kappale pysyy paikallaan. Itseläni on Telecasterissa vastaavan lainen, mutta tosin se on aika paljon massiivisempi (vaikeuttaa dempaamista). |
kalkkuna 26.05.2004 23:54:33 | |
---|
Noi muuten taitaa maksaa aika paljon siinä mielessä kun se kuitenkin on vaan pala metallia. |
saturnzreturn 27.05.2004 10:17:35 | |
---|
todellakin demppaaminen voi olla vähän vitun vaikeeta ton kanssa, ja tiellähän tuon luulisi vain olevan.. noitahan oli joskus (ja ehkä vieläkin) joissain custom shop 50's stratoissa joissa oli mm. closet classic lakkakäsittely (hieno)... my wallet's fat and so is my head |
jari 29.05.2004 17:53:14 | |
---|
mulla onkin tuollainen.joskus aikoinaan tuli ROCKY stratocaster kopion mukana ja luulin sitä aina tuhkakupiksi se on auttamattomasti kaiken soittamisen edessä.nyt sen kaivoin tuolta romulaatikosta ja asensin sen.. no onhan se siinä nyt.jos vaikka yrittäisi soittaa sen kera. en muuten koskaan tykännyt siitä,sillä onhan se kuin tuhkakuppi |