JCM 24.01.2015 00:36:15 | |
---|
No vihulainen sentään. Meni tää edellisillan jakso ohi kö en tajunnu tallentaa. Milloinkahan mahtaa tulla tää jakso uusintana? Siellä ois mielenkiintosta hahmoa ollu kuulolle.. |
Kimmo72 24.01.2015 01:15:54 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Janizio 24.01.2015 09:42:05 | |
---|
blaekie: Höpsis. Kiiahan oli vaan ihan hyvä laulaja, ja valitsi sopivan biisin. Joo! En minä sitä väittänytkään oli varmaankin sen jakso parhaita, mutta se oli jotenkin silti niin läpinäkyvää, että käännyttin melkein samantien kun hän alkoi laulaa. Sitä mä tässä tarkoitin. En sitä että Kiia olis ollut huono |
Janizio 29.01.2015 20:58:14 | |
---|
Jahas mitäs tällä iltaa on luvassa? Kyl on vielä ollut sellaiset isot elämykset vähissä ja sellaisetkin joissa vois kuvitella olevansa sellaiseen ainesta: Sanna-Mari Titov: Ei hyvä. Taas sellainen tasapaksu. Ei kumma, että ei ole mihinkään päässyt urallaan. Ei ole äänessä tai missään yhtään mitään vangitsevaa. Siis tälläisella vedetään 100 keikkaa vuodessa mitä helvettiä. Anniina Timonen: Ihan oikein. Hyvä että pääs kyl tästä nuoresta jotain voi saada aikaan oikeella valmentamisella. Marjut ja Sonja: Aika erikoista. Osaahan nää ihan hyvin hommansa, mutta tää jotenkin nin uuttta, että siellä onkin kaks että mitä tähän pitäis oikein sanoa. Tais mennä vähän kaikilta ohi toi juttu Antti Haverinen: Mitähän niin erikoista tässä oli. Ihan Ok mutta ei mitään erikoista Noora Hakala: Mä kans aattelin heti että jos ei käännytä niin on kumma. Onhan tässä päässyt paljon huonompiakin jatkoon. Illan ehdottomasta paras tähän mennessä. Juha: Nyt tähän iltaan alkoi tulla tasoa. Alku olikin aika haparointia tota 18v likkaa lukuunottamatta. Toi Ollilta ihan perseestä, että lähtä käännyttään Suomen kieleen. Antais laulaa kummalla haluaa ja opastas sitä. Sarah Tianen: Nythän tää ilta alko oikeesti syttyä alkaa oikeesti löytyä tasoa näihin laulajiin. Loppua kohti kiihtyi ilta ihan hyvin |
blaekie 30.01.2015 20:53:02 | |
---|
Nyt täytyy kyllä yhtyä aiemmin esitettyyn näkemykseen "läpinäkyvyydestä". Tää Jesper sai kyllä tuomarit kääntymään ehkä ulkopuolisen vihjauksen perusteella siitä että on kyseessä sen näköinen kaveri, jolla vois olla potentiaalia menestykseen. Laulu ei vakuuttanut. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Perjantai illan saldoa katelaan: Satu Kopo: Ei ei. Mitä ihmettä Turunen. Ei kyllä mulle lähtenyt yhtään Joni Koskimaa: Parempi tämä nyt on kuin edellinen. Miks tää sit ei pääse kun edellinen pääsi, mutta ei mikään erikoinen startti tällekään iltaa. Toivottavasti kiihtyy taas loppua kohti kuin eilenkin. Annabelle Kilpinen: Liian tavallinen. Ei tässäkään ole mitään erikoista. Mitä ihmettä sä Mike teet. En taas ymmärrä tätäkään yhtään Sara Nuutinen: Ei ei tääkään lähde. Missä ne tän jakson jutut on? Minna Hautakangas: Jännittää ihan liikaa. Ei saa ääntä toimimaan yhtään. Ihan kummia valintoja tälle iltaa valmentajilta. Jesper Anttonen: Taspaksu on tämäkin. Nyt on taasko tälläinen tyhjä jakso jossa ei ole oikeestaan mitään erikoista kenessäkään. Jennie Storbacka: Biisi valinta on ainakin mulle aika pahasti metsässä. Kenties osaa hommansa, mutta ei tälläisilla biiseillä mua hurmata. Ääntä tuntuu olevan, mutta katto jos valitsee mulle sopivampia biisejä jatkossa. Mike alkaa taas kerätä voitto teamea. Taas siellä on ns. iso ässä hiassa. Ekalla kaudella Saara Aalto Toisella Suvi Aalto, Kolmannella Siru Airistola ja nyt Jennie Storbacka. Mut oli heikko tasoinen ilta Jennietä lukuunottamatta |
Bluesmies 31.01.2015 00:29:59 | |
---|
Janizio: Mike alkaa taas kerätä voitto teamea. Taas siellä on ns. iso ässä hiassa. Ekalla kaudella Saara Aalto Toisella Suvi Aalto, Kolmannella Siru Airistola ja nyt Jennie Storbacka. Käsittääkseni noista vain Siru Airistola on voittanut. |
Janizio 31.01.2015 12:50:31 (muokattu 31.01.2015 12:51:38) | |
---|
Bluesmies: Käsittääkseni noista vain Siru Airistola on voittanut. Luulitkos että en tuota tiennyt. Asian ydin ei ollut se, että ketkä noista on voittanut sit lopulta. Kyse oli siitä, että Mikella on ollut joka kausi joku aika iso kulta kimpale käsissään. Viime vuonna ja ekalla kaudella jopa kaksi. Ekalla kaudella Saara Aalto ja Herranen ja viime kaudella Tiia Erämeri ja Siru Airistola. Ja Saara ja Herranen ovat ainakin onnistuuneet jatkamaankin uraansa vähintäänki íhan hyvässä lennossa Nyt on saman sorttinen kultakimpale aihio ainakin Jenniessä etenkin kun katsotaan tän kauden tasoa joka ei oikein ihan muutamaa yksittäistä helmeä lukuun ottamatta päätä huimaa |
Seba 31.01.2015 13:44:49 | |
---|
Onko tuo Herranen nyt sen lennokkaammassa menossa kuin ennen voffiakaan tällä hetkellä? Ennen sitä jo tunnetusti yleispätevä jannu rokin eri osa-alueilla, mutta en kyllä vof-huuman jälkeen ole juuri törmännyt tekemisiin epäkiinnostavaa soololevyä lukuunottamatta. |
Janizio 31.01.2015 15:36:39 | |
---|
Seba: Onko tuo Herranen nyt sen lennokkaammassa menossa kuin ennen voffiakaan tällä hetkellä? Ennen sitä jo tunnetusti yleispätevä jannu rokin eri osa-alueilla, mutta en kyllä vof-huuman jälkeen ole juuri törmännyt tekemisiin epäkiinnostavaa soololevyä lukuunottamatta. No joo toi on kyllä totta. Korostaa vain sitä että Mike teki aikanaan täysin oikein kun ns. päästi Saaran finaaliin, kun katsotaan sitä miten urat on ohjelman jälkeen heillä kehittyneet. |
Rhapa 31.01.2015 21:38:16 | |
---|
|
Osteri 01.02.2015 12:30:07 | |
---|
Eipä ollut ihmeellistä ja säväyttävää kuunneltavaa. Viihdearvolla sanoisin että Poppipoliisit IS-teeveestä oli nautittavampaa VOF pohdintaa. Jennie Storbacka oli ehkä ainoa noista joka antoi esityksen, mutta sekin kuulosti aikalailla kiljumiselta vaikka nuotissa pysyikin. Yhtä biisiä enempää en tuollaisella äänellä jaksaisi kuunnella. Matalampana ehkä useampi......? |
jazzmies 01.02.2015 15:07:54 | |
---|
Osteri: Jennie Storbacka oli ehkä ainoa noista joka antoi esityksen, mutta sekin kuulosti aikalailla kiljumiselta vaikka nuotissa pysyikin. Yhtä biisiä enempää en tuollaisella äänellä jaksaisi kuunnella. Matalampana ehkä useampi......? Eka fraasi täysin poskelleen. Ei tuota R&B-vonkumista jaksa ja Suomessa sille ei ole kysyntää, sillä Jannakin vaihtoi ugrikieleen ja heti breikkas. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Janizio 01.02.2015 19:04:58 | |
---|
jazzmies: Eka fraasi täysin poskelleen. Ei tuota R&B-vonkumista jaksa ja Suomessa sille ei ole kysyntää, sillä Jannakin vaihtoi ugrikieleen ja heti breikkas. Kuka sen sanoo, että sen pää kysynnän pitää olla Suomessa |
Rhapa 01.02.2015 20:14:13 | |
---|
Janizio: Kuka sen sanoo, että sen pää kysynnän pitää olla Suomessa Ihan sama missä se kysyntä on, jos täältä ei löydy biisintekijää sellaiselle musalle, joka veisi sinne jonnekin. |
Bluesmies 01.02.2015 21:40:17 | |
---|
Janizio: Kuka sen sanoo, että sen pää kysynnän pitää olla Suomessa Offtopic: Nyt hei vähän skarppausta näihin yhdyssanoihin. Piti lukea tuo lause kolmesti, ennen kuin tajusin, ettet puhu hänen päästään. |
kupteri 02.02.2015 06:01:18 | |
---|
Osteri: Eipä ollut ihmeellistä ja säväyttävää kuunneltavaa. Viihdearvolla sanoisin että Poppipoliisit IS-teeveestä oli nautittavampaa VOF pohdintaa. Seppänen & Valpio on antanu aika hyvää kommentointia kyllä. Yön päälle saanu monet naurut vaikka (ja ehkä jopa varsinkin siksi kun) asiaa puhuvatkin. |
Janizio 02.02.2015 07:05:32 | |
---|
Rhapa: Ihan sama missä se kysyntä on, jos täältä ei löydy biisintekijää sellaiselle musalle, joka veisi sinne jonnekin. Biisit voi tehdä myös itte jos on siihen taidot ja tekniikka olemassa |
Alfons Åberg 02.02.2015 07:09:01 | |
---|
Janizio: Biisit voi tehdä myös itte jos on siihen taidot ja tekniikka olemassa Et tajunnut ihan tajuta, mitä Rhapa tarkoitti. Kyse ei ollut biisinteon tekniikasta eikä mitenkään itse suorituksesta, vaan tuotteen markkinoinnista. Siitä, miten se tuote saadaan puskettua läpi rajojen ulkopuolelle. "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Janizio 02.02.2015 16:20:51 | |
---|
Presidentti: Et tajunnut ihan tajuta, mitä Rhapa tarkoitti. Kyse ei ollut biisinteon tekniikasta eikä mitenkään itse suorituksesta, vaan tuotteen markkinoinnista. Siitä, miten se tuote saadaan puskettua läpi rajojen ulkopuolelle. Niin no se on sitten siitä omasta työnteosta aika pitkälle kiinni, että osaa hakea ne ihmiset ympärillee jotka vie sen oman musansa sinne missä se kysyntä. Kyl ne löytyy kun osaa ja jaksaa hakea |