Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zildjian new beat
1
mikibo
29.01.2015 22:47:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin tommosen ja kuinkas kävikään, pitäis saada joku enemmän meteliä pitävä tilalle. On vähän turhan hiljanen soundi omaan makuun. Oisko jotain vinkkejä antaa..
Metallia tulee soiteltua. Eli kovaäänisempiä ja "rosoisempaa" ääntä haetaan.
 
Kailis
29.01.2015 23:52:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikibo: Ostin tommosen ja kuinkas kävikään, pitäis saada joku enemmän meteliä pitävä tilalle. On vähän turhan hiljanen soundi omaan makuun. Oisko jotain vinkkejä antaa..
Metallia tulee soiteltua. Eli kovaäänisempiä ja "rosoisempaa" ääntä haetaan.

 
Paiste Rude.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
kincy
30.01.2015 07:16:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Signature Heavyt. Esmes Dark Crisp Reflector täyttää hyvin kriteerit heavyhommiin.
 
Rude on varmavalinta.
 
TAMAS
10.02.2015 19:15:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zildjianilta jos haluat niin varmaan tuo Z-Custom sarja voisi olla kriteerit täyttävä. Omat muistikuvat on ainakin sellaiset, että olivat aika kova ääniset lätyt.
 
Mutta kuten jo mainittu niin tuo Paiste Rude on sitä varmasti ainakin.
 
iekku84
11.02.2015 05:59:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TAMAS: Zildjianilta jos haluat niin varmaan tuo Z-Custom sarja voisi olla kriteerit täyttävä. Omat muistikuvat on ainakin sellaiset, että olivat aika kova ääniset lätyt.
 
Mutta kuten jo mainittu niin tuo Paiste Rude on sitä varmasti ainakin.

 
Z-custom on aikas ohut ottaen huomioon ne missä sarjassa ollaan. oli helpot soittaa ja meteliä piisasi. Kuullosti oikein hyvälle. Sabian Paragon, zildjian quick beat ja paiste signature dark energyt on myös hyvät, joista viimeiset löytyy itseltä edelleen. Toki kaikki mainitsemani olen omistanut.
Rudea en ole omistanut mut raskaansarjan työkaluhan se on!
 
Elämä on.
kincy
12.02.2015 11:22:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä vähän taas muistelisin, että Rude on kevyempi kuin Z-Custom. Ainakin oma silloinen Rude haitsu oli ihan "normipaksuinen".
 
iekku84
13.02.2015 13:52:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Mä vähän taas muistelisin, että Rude on kevyempi kuin Z-Custom. Ainakin oma silloinen Rude haitsu oli ihan "normipaksuinen".
 
Aikas kepeä se Z-Custom oli myös. Itsellä oli niitä viimeisiä ennen Z3 sarjaa.
 
Elämä on.
OLZA8D
19.02.2015 12:31:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse hommasin ensimmäisten planet z haikkojen tilalle suoraan Zildjian Quick Beat käytettynä.. Oli kyllä huima ero entisiin haikkoihin verrattuna, ja tykkään kovasti. Vielä jossain kohin voisin kokeilla jotain A-customin haikkoja tai new beat:)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «