Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 3
1 2 3 4 5210 211 212 213 214399 400 401 402 403
-Dr.DW-
28.01.2015 17:12:01
Lemon: Long time no video!!

Piti testata uusia teräs-Ludareita analogisyntetisaattorin säestyksellä:
http://youtu.be/t1N5FogqHBQ

Oli kyllä hieno veto, kaikinpuolin! Ideoita laittaa pulppuamaan tuommoiset tempaisut! Ammattimiehiä!
Bombing for peace is just like fucking for virginity.
Lemon
28.01.2015 17:15:31

Phil: Hyvältä kuulosti kaikin puolin! Ja hienot on rummutkin :) Oliko snare mitä sarjaa?

Kiitos! Snare on perus 70-luvun 6,5" Supraphonic. Siinä on Rolandin triggeri ohjaamassa Nord Drumia, jotta noi ghostit tulis esille elektronisemmalla soundilla.
haunted
28.01.2015 17:51:01

Ihan hullun hyvää ja tyylitajusta soittoo/musiikkia. Tee levy tollasta ni mä ostan.
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
hollmi-5
28.01.2015 21:42:51
Lemon: Kiitos! Snare on perus 70-luvun 6,5" Supraphonic. Siinä on Rolandin triggeri ohjaamassa Nord Drumia, jotta noi ghostit tulis esille elektronisemmalla soundilla.

Taitaa tuo virppa olla kuitenkin 70-lukulainen L411, eli 6,5"x14" Supra Supersensitive-nostajalla. Ja minun entinen soundista päätellen ;)

Hiton hieno pätkä!
Soundit, piuhat ja kajarit.
Lemon
28.01.2015 23:17:20

haunted: Ihan hullun hyvää ja tyylitajusta soittoo/musiikkia. Tee levy tollasta ni mä ostan.

Kiitos! EP on harkinnan alla ;)

hollmi-5: Taitaa tuo virppa olla kuitenkin 70-lukulainen L411, eli 6,5"x14" Supra Supersensitive-nostajalla. Ja minun entinen soundista päätellen ;)

Hiton hieno pätkä!

Thanks! Ja aivan oikein, teidän vanha sotaratsu kyseessä! Siihen on tosin tulossa P-85 nostin adapterilla. Mun käsittelyssä SS systeemi on about yhtä luotettava ku Trabant ;)
Speedy
29.01.2015 00:26:22

Uijui, nyt oli meininkiä.. Minä ostaisin kanssa levyn..;)
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
Kailis
29.01.2015 11:06:43

Jotenkin haluaisin nähdä Lemonin kello 16:27 aamulla karonk(?)an jälkeen. Tämä kertoo luultavasti enemmän minusta.

EDIT

Meiilä oli ensi-ilta.
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
hollmi-5
29.01.2015 13:41:07
Lemon: Kiitos! EP on harkinnan alla ;)

Thanks! Ja aivan oikein, teidän vanha sotaratsu kyseessä! Siihen on tosin tulossa P-85 nostin adapterilla. Mun käsittelyssä SS systeemi on about yhtä luotettava ku Trabant ;)

Innostuin videosta niin, että poistin torilta Stainless-Ludwigit ;)
Lemon
29.01.2015 14:10:37

hollmi-5: Innostuin videosta niin, että poistin torilta Stainless-Ludwigit ;)

Onnittelut!! Noita ei todennäköisesti Suomessa montaa ole. Omani hain Ruotsista. On kyllä ehdottomasti lempisettini nykyään, dynamiikka on aika mieletön!
keitiiem
29.01.2015 22:05:33

Hullu meno, mut hyvä lepo. Joutuu tykkäämään, vaik tää repikin haavat auki siitä kun heräsin tänää sähköpostiin et joku on napannu teräs ludarit mun nenän eestä. Onnittelut Hollmi.
hollmi-5
30.01.2015 15:57:03
keitiiem: Hullu meno, mut hyvä lepo. Joutuu tykkäämään, vaik tää repikin haavat auki siitä kun heräsin tänää sähköpostiin et joku on napannu teräs ludarit mun nenän eestä. Onnittelut Hollmi.

Buy it now-nappulaa pitää uskaltaa painaa ;) Laitan lohdutukseksi sitten kuvia, kun setti on purettu, putsattu, puunattu ja kalvotettu uudenveroiseksi. Menee jokin aika tosin.
keitiiem
30.01.2015 16:15:54 (muokattu 30.01.2015 16:21:04)

hollmi-5: Buy it now-nappulaa pitää uskaltaa painaa ;) Laitan lohdutukseksi sitten kuvia, kun setti on purettu, putsattu, puunattu ja kalvotettu uudenveroiseksi. Menee jokin aika tosin.

Joo, olin kyllä sopinut noudon huomis päivälle. Myyjä vaan kertokin yllättäen, että rumpuja ei sit enää oo :) Kiitos, kai se sit helpottaa.
hollmi-5
30.01.2015 17:26:02
keitiiem: Joo, olin kyllä sopinut noudon huomis päivälle. Myyjä vaan kertokin yllättäen, että rumpuja ei sit enää oo :) Kiitos, kai se sit helpottaa.

Juttelin myyjän kanssa eilen puhelimessa. Tein tarjouksen ja maksoin samantien. Oli ollut muitakin samalla apajalla. Anteeksi, jos talloin varpaille, mutta taisin olla eka, joka lupasi ostaa rummut pois... Näkemättä. Jos en tykkää, niin ostohinnalla saa lunastaa.
keitiiem
30.01.2015 20:07:04 (muokattu 30.01.2015 20:46:42)

hollmi-5: Juttelin myyjän kanssa eilen puhelimessa. Tein tarjouksen ja maksoin samantien. Oli ollut muitakin samalla apajalla. Anteeksi, jos talloin varpaille, mutta taisin olla eka, joka lupasi ostaa rummut pois... Näkemättä. Jos en tykkää, niin ostohinnalla saa lunastaa.

Olimme sopineet hinnan ja ajan sillä ehdolla, että saan katsastaa setin ennen ostopäätöstä, koska kuvista huomasin pieniä lommoja ja kulumaa sekä basarista puuttui yksi lugi.

Lupauduit siis ostamaan setin näkemättä ja ilmeisesti teit minua paremman tarjouksen. OK - ei siinä mitään väärää ole. Olisin vaan toivonut myyjältä tässä kohtaa jonkin ilmoituksen paremmasta tarjouksesta, ennen kun setti oli jo lähtenyt kävelemään. Olin tosi kiinnostunut setistä ja olin valmis korottamaan tarjoustani jonkin verran. Vastaavia rumpuja tulee erittäin harvoin vastaan. Joskus tällasissa pimeissä huutokaupoissa vaan toiset jää jalkoihin, kun ei tiedä muiden tarjouksia tai sitä että milloin vasara lyö pöytään.

Kerro toki jos joskus harkitset setistä luopumista, tai jos sitä voisi käydä edes kokeilemassa! Siistiä, että rummut sai hyvän kodin. :)

Kirjotin viestin julkisesti sen takia että kilpailluissa tarjouskauppa-tilanteissa voitais kaikki toimia jatkossa kenties vähän avoimemmin.
hollmi-5
30.01.2015 21:00:30 (muokattu 30.01.2015 21:01:04)
keitiiem: Olimme sopineet hinnan ja ajan sillä ehdolla, että saan katsastaa setin ennen ostopäätöstä, koska kuvista huomasin pieniä lommoja ja kulumaa sekä basarista puuttui yksi lugi.

Lupauduit siis ostamaan setin näkemättä ja ilmeisesti teit minua paremman tarjouksen. OK - ei siinä mitään väärää ole. Olisin vaan toivonut myyjältä tässä kohtaa jonkin ilmoituksen paremmasta tarjouksesta, ennen kun setti oli jo lähtenyt kävelemään. Olin tosi kiinnostunut setistä ja olin valmis korottamaan tarjoustani jonkin verran. Vastaavia rumpuja tulee erittäin harvoin vastaan. Joskus tällasissa pimeissä huutokaupoissa vaan toiset jää jalkoihin, kun ei tiedä muiden tarjouksia tai sitä että milloin vasara lyö pöytään.

Kerro toki jos joskus harkitset setistä luopumista, tai jos sitä voisi käydä edes kokeilemassa! Siistiä, että rummut sai hyvän kodin. :)

Kirjotin viestin julkisesti sen takia että kilpailluissa tarjouskauppa-tilanteissa voitais kaikki toimia jatkossa kenties vähän avoimemmin.

Minulle Ludwigit ovat tuttu juttu. Kuvat olivat mitä olivat. Bassorummunvanteet kunnostusta vailla. Parit lommot ja tomien naarmut bassorummun päällä. Lugi puuttui... Itse arvostin rumpujen harvinaisuutta ja tieto siitä (teknisen työn lehtoraatti ja kaikki tarvittava taito ja vehkeet duunipaikalla), että saan ne uudenveroiseen loistoon sai tekemään tarjouksen, joka johti kauppoihin.

Näitä settejä ei kovin paljoa ole kaupan. Pari vuotta sitten oli yksi ja se meni, kun ei juuri siinä hetkessä olevinaan ollut varaa. Myyjällä tosi kiire ja setti meni ihan konttaushinnalla...

Yhden setin löysin markkinoilta:
http://www.ebay.com/itm/Ludwig-Stai … _Percussion&hash=item4631a8a577
tomboarmageddon
30.01.2015 23:57:25
Blondi täällä taas kyselee, että onko nuo Holmmi terästä kokonaan vai puuta ja päällä teräs?
Lemon
31.01.2015 00:06:44

tomboarmageddon: Blondi täällä taas kyselee, että onko nuo Holmmi terästä kokonaan vai puuta ja päällä teräs?

100% terästä ovat!

Ludwig teki myös muistaakseni Chrome over Wood -settejä, missä on tuhdimpi metallinen wrappi päällä, eikä semmonen foliopaperi kuin monissa muissa.
Kimd
31.01.2015 09:17:35
hollmi-5: Minulle Ludwigit ovat tuttu juttu. Kuvat olivat mitä olivat. Bassorummunvanteet kunnostusta vailla. Parit lommot ja tomien naarmut bassorummun päällä. Lugi puuttui... Itse arvostin rumpujen harvinaisuutta ja tieto siitä (teknisen työn lehtoraatti ja kaikki tarvittava taito ja vehkeet duunipaikalla), että saan ne uudenveroiseen loistoon sai tekemään tarjouksen, joka johti kauppoihin.

Näitä settejä ei kovin paljoa ole kaupan. Pari vuotta sitten oli yksi ja se meni, kun ei juuri siinä hetkessä olevinaan ollut varaa. Myyjällä tosi kiire ja setti meni ihan konttaushinnalla...

Yhden setin löysin markkinoilta:
http://www.ebay.com/itm/Ludwig-Stai … _Percussion&hash=item4631a8a577

Mitenkäs tuollainen pinta kunnostetaan?
Harrastelija harrastelija rumpali
Kailis
31.01.2015 12:41:27

Kimd: Mitenkäs tuollainen pinta kunnostetaan?

Lommot oiotaan ja naarmut hiotaan. Tässä ainakin mulle uusi metodi;
http://homeguides.sfgate.com/fix-de … ainless-steel-appliances-35066.html
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)