t1amatti 26.05.2004 18:19:14 | |
---|
Soittelin Tamperelaiselle Kitarafaktorille, ja kysyin hintaa kitaran nauhojen hiomiselle sekä kaularaudan säädölle ynnä muulle perussäädölle. Nauhojen hionta 60 euroo, säädöt päälle, niin hinta on 100 euroa! Kitarassa on tosin floyd rose, mutta onko tämä ihan normaali hinta? Nauhojen hiominen on kyllä välttämätöntä, mutta ilmeisen kallista on tämä musisointi. no näinhän se on. |
Lauri666 26.05.2004 18:21:26 (muokattu 26.05.2004 18:22:00) | |
---|
Soittelin Tamperelaiselle Kitarafaktorille, ja kysyin hintaa kitaran nauhojen hiomiselle sekä kaularaudan säädölle ynnä muulle perussäädölle. Nauhojen hionta 60 euroo, säädöt päälle, niin hinta on 100 euroa! Kitarassa on tosin floyd rose, mutta onko tämä ihan normaali hinta? Nauhojen hiominen on kyllä välttämätöntä, mutta ilmeisen kallista on tämä musisointi. Nauhojen hionnasta ihan sopiva hinta. Siihen operaatioon kuluu aika hyvin aikaa jos kunnolla tekee ja jälki on hyvää. Ja 40 euroa täys säädöstä päälle. Ei paha. Ihan sopiva hinta. Edit. lisäystä Osta räkistä kamaa!! (efekti, pääteaste..6U räkki) |
Billsner 26.05.2004 18:41:22 | |
---|
Itse maksoin nauhojen hionnasta ja kitaran huollosta kiinteätallaiseen stratoon yhteensä 70€. Cursed Ibanez 7-string of molestation. |
Olli S. 26.05.2004 20:18:28 | |
---|
Itse maksoin nauhojen hionnasta ja kitaran huollosta kiinteätallaiseen stratoon yhteensä 70€. Sama juttu, mutta kiinteätallaiseen LTD:hen. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä! |
skebajaba 26.05.2004 20:20:44 | |
---|
sanokaas stadista/pkseudulta missä voi hiotuttaa skittansa? tekekkö ihan musaliikkeet? ja suht halvin mesta voi olla...toisaalta nauhat uusitaan niin harvoin että ei tartte olla halvinkaan mesta -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Nauhojen hiominen on kyllä välttämätöntä, mutta ilmeisen kallista on tämä musisointi. Heh, hyvä että huomasit. Nuo huolto/säätötoimenpiteet ovat suhteellisen pieni menoerä kuitenkin. Kannattaa sijoittaa kyllä, näin voi keskinkertaisesta tai jopa huonosta soittimesta saada toimivan pelin.
Harppu on alaston piano |
Mikko Kankaanpää 26.05.2004 20:27:03 | |
---|
|
tommijk 27.05.2004 00:07:09 | |
---|
Maksoin nauhojen hionnasta ja säädöistä 50 € "Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta |
Explorer 27.05.2004 00:13:02 | |
---|
Soittelin Tamperelaiselle Kitarafaktorille, ja kysyin hintaa kitaran nauhojen hiomiselle sekä kaularaudan säädölle ynnä muulle perussäädölle. Nauhojen hionta 60 euroo, säädöt päälle, niin hinta on 100 euroa! Kitarassa on tosin floyd rose, mutta onko tämä ihan normaali hinta? Nauhojen hiominen on kyllä välttämätöntä, mutta ilmeisen kallista on tämä musisointi. Maksoin itse vuosi sitten samasta operaatiosta juurikin tuon 100€ Tampereella, tekijä oli tosin eri. Että tuo on ihan normaali taksa. Rust in peace. |
t1amatti 27.05.2004 07:21:57 | |
---|
Maksoin itse vuosi sitten samasta operaatiosta juurikin tuon 100€ Tampereella, tekijä oli tosin eri. Että tuo on ihan normaali taksa. Ookoo, hyvä tietää. En siis tule riistetyksi :) no näinhän se on. |