Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5470 471 472 473 474497 498 499 500 501
Jucciz
27.01.2015 17:17:27
AngieRainbow: ... Sivuhuomautuksena voin mainita, että ko kitarat toimivat ihan mukavasti myös '68 Plexi-Marshallin kanssa esim. mainitsemassasi rockmusiikissa.

Eeeen usko, en hetkeäkään! Tämän täytyy olla korkeamman tason petkuhuiputusta.
Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä.
sustain65
27.01.2015 19:34:07
Black Arts Toneworks Pharaoh Fuzz
- hitsin hyvän kuuloinen ja monipuolinen fuzz, nappiostos, jää talouteen, tosin käyttöä fuzzille ei ole bändikonteksissa toistaiseksi

Diago Tourman PB04 Hard Case Pedal Board
- "riittävän kokoinen" pedaalisalkku pedaalien maailmaan vielä tutustuvalle, sopii kuitenkin mukavasti talteen esim. sängyn alle ja kulkee tuo pedaaleilla lastattuna treeneihinkin, kun vaan jatkaa kuntosalilla käymistä
Shredator
28.01.2015 18:04:18

Vuoden Marshall-tauon jälkeen taloon tupsahti JCM800 2203x. Rok.
Jos et soita taimissa, olet liian hidas.
Åboensis
28.01.2015 19:25:20

Åboensis: Groove Tubes Soul-O Single -nuppi, todellinen putkirunqvistin märkä uni (tosin en itse ole sellainen, mutta kuitenkin...). Kaappikin on jo tilattu, tullee ensi vkolla - odottavan aika on pitkä.

Ja tulihan se kaappikin sieltä, Eminencen Lil' Texas -kajarilla varustettuna. Musta grilli piti tietenkin vaihtaa nupin kanssa yhteensopivaan beigeen, että kehtaa viedä huomenna keikalle.
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
AngieRainbow
28.01.2015 21:39:03 (muokattu 28.01.2015 21:43:09)
Hynkel: Greg Hilden on ilmeisesti hyvä kauppamies, kovasti hienoja ovat pelit, eivätkä mitenkään erityisen kalliitakaan. Mutta tuosta soittamisesta en tykkää yhtään. Propsit siitä että kitarat demotaan kunnolla, mutta nuo bendit... miksi ne on noin puolivillaisia? Ihan kuin kusella olisi ja katkaisis kesken, vähän sama fiilis...

Kommentoin Gregor Hildenistä vielä, että olen ostanut häneltä kaksi kitaraa ja olen todella tyytyväinen sekä kitaroihin, että asiakaspalveluun. Gregor on kuitenkin aika kiireinen. Hän saa päivässä noin 150 sähköpostia, joten hän ei ehdi jokaisen kanssa turinoimaan kovin pitkiä pätkiä. Luulisin, että kitaroiden demo-videot on aika 'laaki-ja-vainaa' meiningillä tehty. Hän kyllä vastaa myytäviin tuotteisiin liittyviin kysymyksiin nopeasti ja rehellisesti.

Mitä tulee miehen soitoon, niin mulla on Gregorin uusin CD, jota voin kyllä suositella lämpimästi. Omaan makuuni loistavaa kitarointia. Levyllä on käytetty aika maukkaita vintage kitaroita kuten '56 teleä, '57 stratoa jne.

Tässä on pientä pätkää: https://www.youtube.com/watch?v=c6Rmi2SDgzM
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
jpaa
28.01.2015 22:03:26
Laulava Kylätohtori: Hitto, mutta on komea kolmikko. Mutta varsinkin tuo sininen on toooodella hieno....

Tästä olen samaa mieltä! Melkein harmittaa että luovuin prkl.
"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
AngieRainbow
28.01.2015 22:09:12
jpaa: Tästä olen samaa mieltä! Melkein harmittaa että luovuin prkl.

Jäsenestä jpaa täytyy sanoa, että oli kerrankin sanojensa mittainen mies. Torilla kaikki kehuu aina ritsojaan maasta taivaaseen, mutta ko '61 heavy relic on todellakin yksi parhaista stratoista, mitä olen soittanut.

Tätä kirjoittaessa sylissä on '57 heavy relic eikä ole kyllä huono tämäkään :)
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Kunnallisjäte
28.01.2015 22:23:07 (muokattu 28.01.2015 22:24:10)

AngieRainbow: Kommentoin Gregor Hildenistä vielä, että olen ostanut häneltä kaksi kitaraa ja olen todella tyytyväinen sekä kitaroihin, että asiakaspalveluun. Gregor on kuitenkin aika kiireinen. Hän saa päivässä noin 150 sähköpostia, joten hän ei ehdi jokaisen kanssa turinoimaan kovin pitkiä pätkiä. Luulisin, että kitaroiden demo-videot on aika 'laaki-ja-vainaa' meiningillä tehty. Hän kyllä vastaa myytäviin tuotteisiin liittyviin kysymyksiin nopeasti ja rehellisesti.

Mua kiinnostaisi vielä tietää, onnistuuko Gregorin kaupoissa tinkiminen vai ovatko ilmoitetut hinnat tiukkoja? Coda Musiciltahan voi aina sen 15 pinnaa yrittää tingata.
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
AngieRainbow
28.01.2015 23:41:03 (muokattu 29.01.2015 01:07:31)
Kunnallisjäte: Mua kiinnostaisi vielä tietää, onnistuuko Gregorin kaupoissa tinkiminen vai ovatko ilmoitetut hinnat tiukkoja? Coda Musiciltahan voi aina sen 15 pinnaa yrittää tingata.

pv
Vetehinen
29.01.2015 08:07:32
Bossin DD-20 Giga Delay tuli haettua kun edukkaasti lähiseudulta löytyi. Onhan tämä muikea verme ja sopii hyvin kotikäyttöön ja delay-juttujen kehittämiseen. Laudassa viihtyy luultavasti jatkossakin siihen sopivampi Nova Repeater.
Pretty Down: Zero Begin http://youtu.be/HWPn8CE8ZtU
Heroooh
29.01.2015 10:16:40

Tuommoinen ilmestyi postiluukkuun tänään:)

http://instagram.com/p/ybiJb3h4X3/?modal=true

Sabre custom guitarsilta skaala 25,5-26.75, suosaarnia ja bare knucklea
Saatana sano mummo lumessa
PIM
29.01.2015 10:21:22
Mä oon aina ihmetellyt, että miltä vibra ja venytykset kuulostaa tuollaisella fanned fret konfiguraatiolla.
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
kekkuliheikki
29.01.2015 10:32:14
Kramer Nightswan Holoflash. Pelastus. Nyt on taas mieli hyva. :)
En allekirjoita.
Heroooh
29.01.2015 11:16:27

PIM: Mä oon aina ihmetellyt, että miltä vibra ja venytykset kuulostaa tuollaisella fanned fret konfiguraatiolla.

Vireisemmiltä kuin suorilla nauhoilla, erohan on tietenkin kuuntelijan korvaan pieni mutta omaan korvaan merkittävä:)
Tuntuvat mukavemmilta kuin normi skaalaisella kitaralla, sormet asetuvat itsellä luonnollisemmin.
PIM
29.01.2015 12:00:10 (muokattu 29.01.2015 12:02:34)
Heroooh: Vireisemmiltä kuin suorilla nauhoilla, erohan on tietenkin kuuntelijan korvaan pieni mutta omaan korvaan merkittävä:)
Tuntuvat mukavemmilta kuin normi skaalaisella kitaralla, sormet asetuvat itsellä luonnollisemmin.

Tarkoitin, että jos nauha on kenollaan esim. bassopää tallan suuntaan niin miten se vaikuttaa sävelkorkeuteen kun venyttää lattiaa kohti? Tällöinhän kielen soiva pituus kasvaa mutta jännite nousee eli pysyykö vire silloin vakiona tähän suuntaan venytettäessä ja nousee taas sitten normaalia enemmän toiseen suuntaan venytettäessä? Omaan järkeen ei mitenkään mahdu se, että venyttäessä molempiin suuntiin yhtä paljon sävelkorkeus nousisi myös yhtä paljon kuten tavallisilla nauhoilla varustetussa kitarassa käy ja siksi oikeasti kiinnostaisi tietää miten tässä käy.
Heroooh
29.01.2015 14:39:34

PIM: Tarkoitin, että jos nauha on kenollaan esim. bassopää tallan suuntaan niin miten se vaikuttaa sävelkorkeuteen kun venyttää lattiaa kohti? Tällöinhän kielen soiva pituus kasvaa mutta jännite nousee eli pysyykö vire silloin vakiona tähän suuntaan venytettäessä ja nousee taas sitten normaalia enemmän toiseen suuntaan venytettäessä? Omaan järkeen ei mitenkään mahdu se, että venyttäessä molempiin suuntiin yhtä paljon sävelkorkeus nousisi myös yhtä paljon kuten tavallisilla nauhoilla varustetussa kitarassa käy ja siksi oikeasti kiinnostaisi tietää miten tässä käy.

Yhtä paljon sävelkorkeus nousee molempiin suuntiin. Multiscale instrumentithan kehitettiin alunperin siksi että vireen haluttiin olevan parempi kaikilla mahdollisilla tavoilla.
PIM
29.01.2015 14:58:33
Heroooh: Yhtä paljon sävelkorkeus nousee molempiin suuntiin. Multiscale instrumentithan kehitettiin alunperin siksi että vireen haluttiin olevan parempi kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Entäs tekeekö se venytyksestä rankempaa toiseen suuntaan kuin toiseen? Tarkoitan nyt tuollaisia puolen- tai kokosävelaskeleen venytyksiä.
Heroooh
29.01.2015 15:42:19

PIM: Entäs tekeekö se venytyksestä rankempaa toiseen suuntaan kuin toiseen? Tarkoitan nyt tuollaisia puolen- tai kokosävelaskeleen venytyksiä.

En itse huomaa hirveää eroa, alaspäin inasen rankempi mutta ero on hyvinhyvin pieni.
There are only two kind sof people in the world: Those who dig Clint Eastwood movies.. and Dweebs Garth Ennis
Krice
29.01.2015 18:12:09 (muokattu 29.01.2015 18:13:26)

Petersonin klippivirittimen ostin, mutta en oikein tiedä onko se hyvä vai huono. Välillä se strobo pyörii väkkärää, vaikka vireen pitäisi olla kohdallaan. Virittimien kanssa on vähän niin, että lopulta fiksumpaa on vain virittää korvakuulolta kuin tuijottaa virittimen vilkkuvaa näyttöä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)