Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zildjian Profi Pack?
1 2 3 4
tuquoque
27.01.2015 12:32:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisi aika hankkia toinen symbaalisetti ja Zildjianin K-sarja olisi ensimmäisenä vaihtoehtona. Thomannilla on tuollainen setti, jossa 20", 18", 16" ja 14" ja crashit dark thineinä, joita luulen haluavani.
 
http://www.thomann.de/fi/zildjian_kseries_profi_promo_pack.htm
 
Hinta on mukava verrattuna yksittäin ostettaviin. Onko kokemuksia tästä paketista? Onko noihin dumpattu hihnan päästä kaikki sitruunat vai onko laatu irtopeltien tasolla?
 
Googlailin toki arvioita mutta löysin lähinnä tämän :)
https://www.dropbox.com/s/9ntm8qrlvcq0c29/ProfiPack.png?dl=0
 
m.
Velmeri
27.01.2015 14:13:18 (muokattu 27.01.2015 14:14:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samasta packistä jäi itsellä soittoon haikat ja ride. Tummat chrashit oli itselle liian "tukkoisia" ja pidättäidyn hyviksi todetuissa A-customeissa. Nuo Crashit sai kyllä torilla myytyä hyvään hintaan eteenpäin joten paketti kokonaisuudessaa kannattava ostos.
 
Laadussa ei mielestäni mitään vikaa, samat lätyt kai tuohon laitetaan ja jos tulee kuraa paketissa niin takuuseen vaihtoon.
 
tomboarmageddon
27.01.2015 14:26:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Olisi aika hankkia toinen symbaalisetti ja Zildjianin K-sarja olisi ensimmäisenä vaihtoehtona. Thomannilla on tuollainen setti, jossa 20", 18", 16" ja 14" ja crashit dark thineinä, joita luulen haluavani.
 
http://www.thomann.de/fi/zildjian_kseries_profi_promo_pack.htm
 
Hinta on mukava verrattuna yksittäin ostettaviin. Onko kokemuksia tästä paketista? Onko noihin dumpattu hihnan päästä kaikki sitruunat vai onko laatu irtopeltien tasolla?
 
Googlailin toki arvioita mutta löysin lähinnä tämän :)
https://www.dropbox.com/s/9ntm8qrlvcq0c29/ProfiPack.png?dl=0

 
Joo tuossapa laatuvehkeet. Mä taas tykkään nimenomaan dark crasheista.
 
totomiettinen
27.01.2015 17:13:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo on oikeasti todella hyvä paketti. Tuohon hintaan ei vaan parempaa laatua löydy. Itse olen myynyt omasta setistäni kaikki muut paitsi haikat, tämäkin vain siksi, koska mieltymykset muuttuvat, varallisuuteni ei. Riden myyminen harmittaa, muiden ei. Jostain syystä 16 dark thin crash ei istu korvaani (voi toki istua muiden korvaan) useitakaan yksilöitä kokeilleena, mutta muut ovat huippukamaa!
 
-I like my sugar with coffee and cream-
tuquoque
29.01.2015 03:06:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Setti on matkalla Suomeen :)
 
m.
tomboarmageddon
29.01.2015 09:08:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Setti on matkalla Suomeen :)
Enpä usko, että tulet katumaan. Joo tuo 16" on monien makuun liian pieni, mutta sen voit myydä jos et itse pidä. Mulla pienin crash on 19" . Nää on niin makujuttuja ja mitä musaa niillä soitat jne...
 
Kimd
29.01.2015 09:11:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä valinta. Jos et tykkää niin voit tarjota crashejä minulle ;)
 
Harrastelija harrastelija rumpali
iekku84
29.01.2015 11:17:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkoi toi setti kuumottaa itseäkin.. No ride pitäisi kuitenkin vaihtaa heti...
 
Mika Erkkilä os Pulju. Tapaamme viellä huijari jossain merkeissä ja jotain kautta!
Laakstr
29.01.2015 12:59:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

K-sarjan haitsut on kyllä ihan parasta herrrrkkua! Nam! Ei oo tullut vastaan yksiäkään, joista en olisi tykännyt ja lujaa.
 
Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä
tuquoque
19.02.2015 18:18:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin pari tunnin soittelun jälkeen sanoisin, että tämä K-paketti on kyllä aivan ehdottomasti hintansa arvoinen. Mun toinen oma peltisetti. Aikaisempi oli PST7 ja lisäksi olen soittanut frendien A-sarjalla ja muutamalla Bosphoruksella. Tämä on just se mitä tarvitsen, ainakin nyt tuntuu siltä. Mulla on setti mahonkia, joka on aika tumma soundinen ja basarin nuijana Vaterin nukkapommi. Tummasoundinen K-paketti on hyvässä balanssissa setin kanssa.
 
Darkit crashit soundaa sairaan hyvältä ja ride on kaikkien ylistysten arvoinen. Hihat on myös soundiltaan loistava, mutta mulla on vähän balanssiongelmia sen kanssa. Lyödessä on hyvä, mutta jalalla soittaessa volumea voisi olla vähemmän. Saattaa olla tekniikassa vikaa, mutta 13" haitsua pitää vielä saada kokeilla. Muuten tämä olisi tässä, mulla on pellit loppuelämäksi, luulen.
 
https://www.dropbox.com/s/r2kir34obqelnb0/zk.jpg?dl=0
 
m.
tuquoque
20.02.2015 10:50:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitanpa vielä yhden kommentin muille infoksi. Mä luulen että tajuan Zildjianin strategian näiden pakettien kanssa.
 
Jos olen oikein ymmärtänyt, K-sarja valmistetaan täysin koneellisesti ja käsityö on lähinnä pakkaamista ja laaduntarkkailua. Täysin soittokelvottomat, kierot yms. kappaleet Z varmaankin sulattaa uudestaan ja valmistaa uusia peltejä. Hihnoilla saattaa kuitenkin tapahtua myös muita virheitä, jotka ovat lähinnä esteettisiä. Kun tsekkasin oman pakettini tarkemmin läpi ja myymälässä vertasin irtokappaleina myytäviin, pätee ainakin mun paketin kohdalla.
 
Ridessä on kolme pientä naarmua ja kuvussa hankaumia. 18" crashissä on joku värivirhe, keskellä peltiä kulkee omituinen punertava rengas. Hihatissa ja 16" crashissä leimat on toisessa K jotenkin vino ja toisessa leima suttuinen (K:n väliviivat ei näy).
 
Noi on kaikki vähän sen tyyppisiä virheitä, että jos ostaisin peltiä täyteen hintaan, luultavasti jättäisin nämä hyllyyn ja valitsisin esteettisesti virheettömän kappaleen tai tinkisin hinnasta. Zildjian hoitaa siis tinkimisen puolestani pakkaamalla epäkurantit pakettiin ja laskemalla hinnan riittävän alas, että virheet ei paljon haittaa.
 
Soundi on kuitenkin priimaa, ja noiden pienten kosmeettisten ongelmien takia ostaja säästää n. 400 euroa vs. priimakappaleet. Musta oikein hyvä diili ja ns. win-win-situation.
 
m.
tomboarmageddon
20.02.2015 11:41:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Laitanpa vielä yhden kommentin muille infoksi. Mä luulen että tajuan Zildjianin strategian näiden pakettien kanssa.
 
Jos olen oikein ymmärtänyt, K-sarja valmistetaan täysin koneellisesti ja käsityö on lähinnä pakkaamista ja laaduntarkkailua. Täysin soittokelvottomat, kierot yms. kappaleet Z varmaankin sulattaa uudestaan ja valmistaa uusia peltejä. Hihnoilla saattaa kuitenkin tapahtua myös muita virheitä, jotka ovat lähinnä esteettisiä. Kun tsekkasin oman pakettini tarkemmin läpi ja myymälässä vertasin irtokappaleina myytäviin, pätee ainakin mun paketin kohdalla.
 
Ridessä on kolme pientä naarmua ja kuvussa hankaumia. 18" crashissä on joku värivirhe, keskellä peltiä kulkee omituinen punertava rengas. Hihatissa ja 16" crashissä leimat on toisessa K jotenkin vino ja toisessa leima suttuinen (K:n väliviivat ei näy).
 
Noi on kaikki vähän sen tyyppisiä virheitä, että jos ostaisin peltiä täyteen hintaan, luultavasti jättäisin nämä hyllyyn ja valitsisin esteettisesti virheettömän kappaleen tai tinkisin hinnasta. Zildjian hoitaa siis tinkimisen puolestani pakkaamalla epäkurantit pakettiin ja laskemalla hinnan riittävän alas, että virheet ei paljon haittaa.
 
Soundi on kuitenkin priimaa, ja noiden pienten kosmeettisten ongelmien takia ostaja säästää n. 400 euroa vs. priimakappaleet. Musta oikein hyvä diili ja ns. win-win-situation.

 
mulla on semmonen muistikuva, että lopuks taotaan vielä käsin viimeistelyt. Saattaa olla mutuakin, mutta semlosissa pelleissähän on kaikkea pientä kosmeettista. Mun mielestä ihan sivuseikka jos pelti muuten kunnossa...
 
tuquoque
20.02.2015 12:22:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomboarmageddon: mulla on semmonen muistikuva, että lopuks taotaan vielä käsin viimeistelyt. Saattaa olla mutuakin, mutta semlosissa pelleissähän on kaikkea pientä kosmeettista. Mun mielestä ihan sivuseikka jos pelti muuten kunnossa...
 
Joo, en tarkkaa tiedä tuota prosessia, mutta samaa mieltä, että kosmeettiset jutut on sivuseikka. Näillä paketeilla Z saa kuitenkin varmistettua, että kaupoissa esillä olevat irtopellit ovat priimaa ja näissä paketteihin piilotetuissa on sitten ne pienet kosmeettiset jutut, jotka hyväksytään helpommin pienemmän hinnan takia.
 
Itse putsaan leimat asetonilla joka tapauksessa pois, että ihan sama miltä ne nyt näyttää.
 
m.
Speedy
20.02.2015 12:25:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque:
 
Itse putsaan leimat asetonilla joka tapauksessa pois, että ihan sama miltä ne nyt näyttää.

 
EIIIII....!! Ilmeisesti ihan sama miltä ne sittenkin näyttävät?
 
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
tuquoque
20.02.2015 12:31:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy: EIIIII....!! Ilmeisesti ihan sama miltä ne sittenkin näyttävät?
 
Musta paremmalta.
Noi isot K:t on todella tyhmän näköiset, mutta makuasioita :)
 
m.
Laakstr
20.02.2015 12:31:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Joo, en tarkkaa tiedä tuota prosessia, mutta samaa mieltä, että kosmeettiset jutut on sivuseikka. Näillä paketeilla Z saa kuitenkin varmistettua, että kaupoissa esillä olevat irtopellit ovat priimaa ja näissä paketteihin piilotetuissa on sitten ne pienet kosmeettiset jutut, jotka hyväksytään helpommin pienemmän hinnan takia.
 
Itse putsaan leimat asetonilla joka tapauksessa pois, että ihan sama miltä ne nyt näyttää.

 
Niin tämä tietty koskee vain niitä kauppoja, jotka ovat valmistajan "valtuutettujen" kauppiaiden listalla. Muilla saattaa noita pakettisymbaaleja olla ihan irtokappaleinakin myynniissä...
 
Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä
Bacchus
20.02.2015 17:02:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse ostin joskus Thomannilta Sabianin AAX-paketin. Siinä yhdessä symbaalissa oli myös selkeä probleema, pieni kuoppa pellissä. Ei sinänsä vaikuttanut soitettavuuteen, mutta kauppaan olisi jäänyt jos en olisi ostanut kerralla halpaa pakettia. Saatat siis hyvinkin olla oikeilla jäljillä!
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Vallu-Veke
20.02.2015 21:21:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bacchus: Itse ostin joskus Thomannilta Sabianin AAX-paketin. Siinä yhdessä symbaalissa oli myös selkeä probleema, pieni kuoppa pellissä. Ei sinänsä vaikuttanut soitettavuuteen, mutta kauppaan olisi jäänyt jos en olisi ostanut kerralla halpaa pakettia. Saatat siis hyvinkin olla oikeilla jäljillä!
 
Kyllä voisin uskoa helposti, koska muukin elämä menee noin.
Peräkärryn kanssa pattingit puuliikkeistä hakijat valikoi suorat kärryynsä. Jäljelle jää rupelit. Jos tilaat kuljetuksen kanssa, vaikka 500m pattingia sieltä, niin on ihan sama perustaa potkuritehdas. Kaikki rupelipuut on ihan varmaan ladattu kuormaan, jos et käy itse valikoimassa.
 
t
 
janneto
20.02.2015 22:21:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suurin hukkaprosentti on jos ostaa kyllästettyä lautaa nipussa..
 
Vallu-Veke: Kyllä voisin uskoa helposti, koska muukin elämä menee noin.
Peräkärryn kanssa pattingit puuliikkeistä hakijat valikoi suorat kärryynsä. Jäljelle jää rupelit. Jos tilaat kuljetuksen kanssa, vaikka 500m pattingia sieltä, niin on ihan sama perustaa potkuritehdas. Kaikki rupelipuut on ihan varmaan ladattu kuormaan, jos et käy itse valikoimassa.
 
t
 
kincy
21.02.2015 13:45:33 (muokattu 21.02.2015 13:47:11)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vallu-Veke: Kyllä voisin uskoa helposti, koska muukin elämä menee noin.
Peräkärryn kanssa pattingit puuliikkeistä hakijat valikoi suorat kärryynsä. Jäljelle jää rupelit. Jos tilaat kuljetuksen kanssa, vaikka 500m pattingia sieltä, niin on ihan sama perustaa potkuritehdas. Kaikki rupelipuut on ihan varmaan ladattu kuormaan, jos et käy itse valikoimassa.
 
t

 
Kyllästetty terassilauta oikeaa kyllä yllättävänkin hyvin, tietty rajansa kaikella. Suurin osa vääntymistä voitaisiin välttää jo sillä, ettei ihmiset viskoisi ja lonikoisi siellä kaupassa niitä nippuja ihan levälleen. Kokemusta on kaupan puolelta ja kyllä se vaan vituttaa myyjiä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «