Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vht 6 wattinen
1
guitarmigi
24.01.2015 10:45:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälaisia kokemuksia on Vht:n 6 wattisesta combosta tai nupista.
On etsinnässä pieni putkivahvistin tai combo kakkos peliksi.
Headroomia cleanin osalta saisi olla aika paljon.
 
benny
26.01.2015 18:25:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei nyt ainakaan täällä mitenkää mairittelevaa tekstiä ole: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=189012&o=0
 
shitfuck inc.
Gary the pine
26.01.2015 21:10:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten mä en oikein osaa mieltää paljon puhdasta headroomia ja kuutta wattia samaan pakettiin...?
 
Tulin, näin, paskoin housuun.
guitarmigi
26.01.2015 23:00:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki on suhteellista, mutta esim. Black Heartin 5-wattisessa combossa on todella hyvä clean soundi hintaisekseen ja menee ruvelle vasta aikasta kovaa soitettaessa.
 
Myrkky Nuoli
27.01.2015 01:27:57 (muokattu 27.01.2015 01:29:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

benny: Ei nyt ainakaan täällä mitenkää mairittelevaa tekstiä ole: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=189012&o=0
 
Ei ollu kyllä oikein kokemuksiakaan, lähinnä mutuila. Mulla on tuo 6 Ultra himassa ja se on varsin asiallinen peli hiljaisella soitteluun. Itse asiassa saundiinsa nähden aivan huumorihintainen. Tervesaundinen peli, ultra-kanavassa oikein hyvä Marshall/Orangemainen murina ja sitä rataa. Käyttäytyy pedaalien kanssa just niinku pitää ja tuon tehosäätimen ansiosta voi säätää esim. toimimaan fuzz facen kanssa hiljaisella volumella hyvin. Kyllä tätäkin kohtuu lujaa saa soittaa puhtaana ilman tulppia, mutta en mä nyt rupee headroomista puhumaan tämmöisissä kotipöntöissä kuitenkaan kun en ymmärrä yhtään millaisesta äänenpaineista on kyse. Mulle tuo ei riittäis ku trubakeikalle pubiin.
 
More Nintendo, less Marshall.
guitarmigi
27.01.2015 10:07:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä muita vaihtoehtoja olisi kakkosvahvariksi? Pieni koko plussaa ja putket saisi olla.
Mielenkiinnosta näitä täällä kyselen.
 
elon arska
27.01.2015 10:31:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

guitarmigi: Mitä muita vaihtoehtoja olisi kakkosvahvariksi? Pieni koko plussaa ja putket saisi olla.
Mielenkiinnosta näitä täällä kyselen.

 
Laney Cub 10 ja Cub 8 kannattaa tsekata.
 
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
Progorava
27.01.2015 12:17:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

guitarmigi: Minkälaisia kokemuksia on Vht:n 6 wattisesta combosta tai nupista.
On etsinnässä pieni putkivahvistin tai combo kakkos peliksi.
Headroomia cleanin osalta saisi olla aika paljon.

 
Mulla on ollut pari vuotta special 6 -nuppi. Eli ei ultra-malli.
 
Se on kyllä naurettavan hyvä hintaisekseen, eikä mitään vikaa ole ilmennyt. Headroomia ei kamalasti ole, eikä sitä ole realistista edes odottaa tämän tehoisessa laitteessa. Kauniit puhtaat lähtee joka tapauksessa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «