Aihe: Suomen surkein kuski (SubTV)
1 2 3 4 5 6 7 8
Alpha
20.01.2015 15:05:21
Heh...on muutes serkun tytön kaveri tuo Ylivieskalainen Janette.
Rattata
20.01.2015 18:32:06
Stradlin: Tuollaisessa ohjelmassa pitäisi ehkä juontajan vähän miettiä missä seisoskelee. Melkeinpä Darwin-palkinnon paikka jos olisi henki lähtenyt.

On taas tuossa uudella kaudella sellaisia hahmoja, ettei voi käsittää miten ovat päässeet inssistä läpi.

Autokouluhan on melkein täys vitsi ja ajokortti kansalaisoikeus. Kyllä sen saa kun riittävästi yrittää. Nämä on asioita mihin mä toivoisin kiinnitettävän enemmän huomiota ja et saataisiin keskustelua aikaiseksi tämän ohjelman ansiosta, vaan eipä ole vielä kuulunut.
Alpha
20.01.2015 18:38:05 (muokattu 20.01.2015 18:40:31)
Rattata: Autokouluhan on melkein täys vitsi ja ajokortti kansalaisoikeus. Kyllä sen saa kun riittävästi yrittää. Nämä on asioita mihin mä toivoisin kiinnitettävän enemmän huomiota ja et saataisiin keskustelua aikaiseksi tämän ohjelman ansiosta, vaan eipä ole vielä kuulunut.

Mä en nyt ymmärrä, että mitä oikein tarkotat tai haet tällä.

E:Jenkeissä saa ajoluvan kun pysäyttää poliisin, joka ajaa jonkun matkaa perässä ja toteaa, että kyllä sää saat kortin.
Alpha
20.01.2015 18:54:25
Bongowing: Mitä tuossa oltiin tekemässä ja mitä tapahtui?

Varmaan jotain yllätystä kuten Suomessakin. Valo syttyy vasemmalla, niin väistä oikealta? TJSP? Kuitenkin kaveri menee vauhdilla päin crewta jostain syystä.
AP
20.01.2015 21:13:26
Alpha: Mä en nyt ymmärrä, että mitä oikein tarkotat tai haet tällä.

No sikäli oli tähdellinen kommentti, että eipä se oikein keskustelua ole herättänyt, ennemminkin kauhistelua pohjalta "miten tuollasella torspolla VOI olla kortti omg".

Toisaalta, olisi kiva tietää, kertooko tuo ohjelma minkä verran totuutta kuskiensa taidoista- onhan siihen tehtävät valittu viihdearvo silmällä pitäen, ja vielä leikattu mukaan vaan ne pahimmat palat. Että liekö siitä sinänsä keskustelun alustaksi. On kai sitä itse kukin joskus sammuttanut auton valoissa.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Hetfield
21.01.2015 01:12:15

Alpha: Varmaan jotain yllätystä kuten Suomessakin. Valo syttyy vasemmalla, niin väistä oikealta? TJSP? Kuitenkin kaveri menee vauhdilla päin crewta jostain syystä.

Tossa videollahan se mainitsee, että meni paniikkiin ja painoi tallan pohjaan jarruttamisen sijasta.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
Bongowing
21.01.2015 01:18:46
Hetfield: Tossa videollahan se mainitsee, että meni paniikkiin ja painoi tallan pohjaan jarruttamisen sijasta.

Mutta minkä takia molemmat kääntyivät kriittisellä hetkellä katsomaan taaksepäin a'la kummeli, jolloin auto lähti lapasesta.
But where the heck is magenta?
Hetfield
21.01.2015 01:24:45 (muokattu 21.01.2015 01:28:28)

Bongowing: Mutta minkä takia molemmat kääntyivät kriittisellä hetkellä katsomaan taaksepäin a'la kummeli, jolloin auto lähti lapasesta.

Koska tärkeintä on se, että ei tee elämässä lainkaan virheitä.

In other words, en tiijä.

E: Eikun nyt hokasin kun katsoin uudestaan. Toi oli varmaa joku ihme testi, että pystytkö tunnistamaan nuo kaksi väärinpäin käännettyä liikennemerkkiä samalla kun ajaa kohti estettä tai jotain.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
Bongowing
21.01.2015 01:35:27 (muokattu 21.01.2015 01:36:24)
Hetfield: Koska tärkeintä on se, että ei tee elämässä lainkaan virheitä.

In other words, en tiijä.

Jaa se takapenkkiläinen huus jotain että varokaahan, seinä edessä! Sama joka ensin kehoitti painamaan kaasun pohjaan. No nämä neropatit kääntyy katsomaan että mitä nää siellä meuhkaat. Sitten seinä onkin jo edessä ja kuski yrittää väistää tempaisten ratista, kaasu edelleen pohjassa. Kaiken huipuksi irrottaa ratista ja suojaa kasvojaan.

In other words, mitä helvettivä.

e: jaa no huh, joku tolkku sentään
Rattata
21.01.2015 07:22:07 (muokattu 21.01.2015 07:25:06)
Alpha: Mä en nyt ymmärrä, että mitä oikein tarkotat tai haet tällä.

Kärjistin mutta kritisoin siis sitä ajatusta mikä meillä suomessa tuntuu olevan yhä että ajokortti kuuluu "kaikille". Ansaitahan se pitäisi. Ja kertoohan tämä ohjelma jo karua kieltään siitä ketkä ovat sen läpyskän saaneet.

E: viihdeohjelmahan tämä, mutta ei kai kukaan kiistä että tuollaiset kuskit ovat hengenvaarallisia. Mutta se asia ei oo paljo tuntunu mediaa kiinnostavan. Meillä liikkuu vaarallisia vanhuksia jo riittävästi tien päällä.
-HP-
21.01.2015 07:33:02
Rattata: Kärjistin mutta kritisoin siis sitä ajatusta mikä meillä suomessa tuntuu olevan yhä että ajokortti kuuluu "kaikille". Ansaitahan se pitäisi. Ja kertoohan tämä ohjelma jo karua kieltään siitä ketkä ovat sen läpyskän saaneet.

E: viihdeohjelmahan tämä, mutta ei kai kukaan kiistä että tuollaiset kuskit ovat hengenvaarallisia. Mutta se asia ei oo paljo tuntunu mediaa kiinnostavan. Meillä liikkuu vaarallisia vanhuksia jo riittävästi tien päällä.

Voisin väittää että suurin osa kortin saajista osaa ajaa. Se jäljelle jäävä osa menee lepsun inssikuskin piikkiin ja ajamattomuuden myötä myöhemmin unohduksen piikkiin. Minkä pitäs kyllä hälyttää kelloja jo omassa päässä... Ja se on kyllä totta että ikäihmisten kortit tulisi tarkastaa systemaattisemmin.

Aihe ei ole kovin mediaseksikäs. Sen takia mediaa ei liiemmin kiinnosta.
Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin?
Bongowing
21.01.2015 08:56:51
Onhan tuo yhteen lyhyeen inssiajoon perustuva systeemi aivan huono: surkealle kuskille jos sattuu se ainut virheetön ajo, niin kortti on heti kädessä.
AP
21.01.2015 10:36:56
-HP-: Voisin väittää että suurin osa kortin saajista osaa ajaa. Se jäljelle jäävä osa menee lepsun inssikuskin piikkiin ja ajamattomuuden myötä myöhemmin unohduksen piikkiin. Minkä pitäs kyllä hälyttää kelloja jo omassa päässä... Ja se on kyllä totta että ikäihmisten kortit tulisi tarkastaa systemaattisemmin.

Ikäihmisistä olen kyllä samaa mieltä. Joku "kevytinssi" vaikka.

Mitä se ajotaitokin sitten lopulta on - pyrkimystä vaan selvitä hengissä kotiin, vaiko auto miesssten toteamus siitä, että "ilman luistonestoja pärjää, jos osaa ajaa".

Aihe ei ole kovin mediaseksikäs. Sen takia mediaa ei liiemmin kiinnosta.

No, onhan noita liikenneturvalilisuusjuttuja ja muun muassa suojateiden riskeistä on kyllä ollut lehdissä aika paljon.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
-HP-
22.01.2015 14:46:05
AP: No, onhan noita liikenneturvalilisuusjuttuja ja muun muassa suojateiden riskeistä on kyllä ollut lehdissä aika paljon.

Se vaan että lukijakuntaan kuuluu paljon myös vanhempia ihmisiä, jolloin vanhusten huonon ajotaidon yleistäminen on vähän omaan nilkkaan tähtäilyä. Jos nyt otetaan pelkästään tämä asia tapetille.
Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin?
MaD PiAnIsT
26.01.2015 20:42:38

Miksi hyvä M5 pitää tuhota :/ Paskempiki auto noille väpelöille riittäisi kuin 400hv vehje.
"Live like a windrammer as you fuck"
Alpha
26.01.2015 20:51:43
MaD PiAnIsT: Miksi hyvä M5 pitää tuhota :/ Paskempiki auto noille väpelöille riittäisi kuin 400hv vehje.

Mä taas täällä hekumoin tuosta kutosen murinasta...:o)

Mut joo..."Mis mä käännän? Miten mä käännän?"
MaD PiAnIsT
26.01.2015 20:58:36

Alpha: Mä taas täällä hekumoin tuosta kutosen murinasta...:o)

Aa eli se on vaa joku kopio. No katoinki, että penkit näyttäis vähän enemmän normaalilta ja takaa puuttuu merkki. Pakoputkien ja vanteiden perusteella aattelin, että ois ämviis.
"Live like a windrammer as you fuck"
FatSam
26.01.2015 21:54:51 (muokattu 26.01.2015 22:04:16)

MaD PiAnIsT: Aa eli se on vaa joku kopio. No katoinki, että penkit näyttäis vähän enemmän normaalilta ja takaa puuttuu merkki. Pakoputkien ja vanteiden perusteella aattelin, että ois ämviis.

540, väitän minä!

E: ääh, ei 540:ssäkään oo kahta pönttöö. Voi se olla joku "replica" M5 sit :) Tai sit oikee. Ulkonäkö viittaa kyl vahvasti ämmään mut ei kai ne semmosta tonne... ne on hinnoissaanki vielä.
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
AP
27.01.2015 09:39:10
FatSam: 540, väitän minä!

E: ääh, ei 540:ssäkään oo kahta pönttöö. Voi se olla joku "replica" M5 sit :) Tai sit oikee. Ulkonäkö viittaa kyl vahvasti ämmään mut ei kai ne semmosta tonne... ne on hinnoissaanki vielä.

Olisko joku btcf:n lippispäiden väsäämä replika, 520i vaikka vaan. Kyllähän se röhisee, kun on tehom putket.

Mutta ihan komeasti näkyi olevan siinä sinisessä autossa varusteita, nahkapenkit ja jotain nupikoita takaistuimellakin. Ellen väärin nähnyt, seuraavassa jaksossa otetaan alle musta bemari, joka tyyppikilven mukaan oli ehkä jopa 528i? On siinä märkäradalle tuolle porukalle riittävä pyssy, etten sanoisi.

Facebookin puolelta sai hyvät naurut kyllä bemaripalstalaisten poratessa, miten hyviä autoja tärvellään.
No, viime vuonna samaa itkivät mersukemppaiset.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)