Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 5108 109 110 111 112 113 114 115 116
Janizio
22.01.2015 20:57:48
Kohta mennään taas

Paola:

Kiva ääni tyypillä. Paras kyllä tälläisen genren vetäjä. Kenties Miian jälkeen paras tähän menessä ohjelmassa. Ainakin tähän menessä paras mieslaulaja. Tää ilta alkoi siis aika hyvin

Ina Möller:

Toista kertaa yrittämässä eikä oo sen parempi. Tän mimmin kohdalla joutuu sanomaan, että turhan päiväinen toinen kerta kun ei mitään kehitystä tapahtunut

Ari Puro:

Ihan OK ei mitään vikaa, mutta ei jää toisaalta kyllä ainakaan tällä vedolla mitenkään erikoisesti mieliin

Elina Niemi:

Ihana saatiinhan tänne tänkin tyylin edustaja. Mä niin dikkaan näistä leffa ja animaatioleffa biiseistä etenkin. Hieno ääni.

BNy alkaa olla tasoa Ina oli aika heikko mutta muuta kolme tähän menessä vähintäänkin ihan hyviä/B

Janet Lauronen:

Tuolla ns. normi äänirekisterissä kuullostaa ihan hyvältä, mutta toi korkeelta laulaminen men kiljumiseksi. Siihen se kaatui.

Margarita Haatanen:

Ihan hyvä joo, mutta ei jätä itteensä kyllä tällä vedolla mitenkään mun mieliini toistaiseksi.

Jaakko Heiska

No joo tästä mä en sano mitään musa genre on niin kaukana minun maustani, että jääköön sanomatta yhtään mitään. Kertokoon viisaamat mielipiteensä, koska mä vihaanko tätä rääky heviä niin yli kaiken, että ei oo tosikaan
Kimmo72
22.01.2015 20:58:15
No johan oli Jaakko :D
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Mieliraaja
22.01.2015 23:24:42
Janizio: Se mitä pitää sanoa niin tyypinä tääkin vaikkutti ihan OK jätkältä, niin kuin Herranenkin aikoinaan, mutta musa nyt tällä Jaakolla oli mitä veti nii yhtä shaissea. Itse laulamiseen en ota mitään kantaa kun musa on tollaista, josta ne pidä sit pätkääkään.

Tietty jos menee edes suht pitkälle niin voi saada vähän tälle kaudella lisää katsojalukuja aikaan, koska on taas tälläinen vastakkais asttelun paikka Miken teamissa.

Tosin mitään Herranen vs. Aalto vääntöä ei päästä lähimainkaan.

Olen kuullut huhun että tällä kaudella on mukana vielä kovempi laulaja kun Sara Aalto. Tuli varmalta taholta tämä. Ei ole vielä näkynyt jaksoissa, mutta varmasti vielä tulossa! :-))

Jos vielä lämpöä ja mukavuutta saisi mukaan näin naiskatsojan kannalta niin pääsee sitten pitkälle varmasti jos ovat huhupuheisiin luottamista. Tälläistä hehkutusta harvemmin tuolta suunnalta kuulee... Olen täpinöissäni! Saarahan siis on aivan hyvä laulaja ja innokas hakemaan uraa sieltä mistä se sitä saa saadakin. Ei siinä mitään, mut ei se muusikkona mikään nero ole, hyvä persoonallinen laulaja se on ja that's it. Odotellaan kun tämä oikeesti hyvä laulaja näyttää että kuinka hyvin tässä ohjelmassa voi vielä laulaa!! ODOTAN KOVASTI! Lisäksi Paolon kaltaisia komistuksia lissää pllliiiis!!

Pusuja kaikille, oon vähän hiprakassa. Mira täällä häiritzi.
Janizio
23.01.2015 06:51:18 (muokattu 23.01.2015 07:10:12)
Mieliraaja: Olen kuullut huhun että tällä kaudella on mukana vielä kovempi laulaja kun Saara Aalto.

Tää on jo lievästi sanoen todella paljon luvattu, mutta jos näin on niin mun puolesta antaa tulla vaan kyl tähän musasydämmeen mahtuu. Mahdollisuus annetaan jokaiselle tässä kisassa mukana olevalle tulla ja hurmata

Ilmeisesti täällä osalla on se kuvitelma, että mun musasydämmeen ei Saaran lisäksi muita mahdukkaan. Mahtuu varmasti ja siellä onkin ja lisää otetaan vastaan. Kyl mä silti sanon, että se vaatii aika isoja ihme tekoja, että Saaran ohi menee mun musasydämmessa, mutta se ei poista sitä mahdollisuutta, että joku voi olla silti todella loistava
FatSam
23.01.2015 09:09:11

Plussaa Janiziolle: yksi ainoista täällä, joka keskustelee oikeasti tämän kauden esiintyjistä.

Miinusta Janiziolle: mun kielisydäMeen sattuu vitusti, kun samassa viestissä puhutaan kolme kertaa musasydäMMestä. Myös kuuLLostaa raiskaa mun herkkää mieltäni. Janizio ehkä jopa saattaisi pystyä keskustelemaan ilman mainintaa Saara Aallosta, mutta joku irvileuka tuo hänet aina mukaan tähän. Kuten minä äsken, hupsista.

Eilisen parhaat oli se korkeaääninen silmälasimuija ja sit se heviäijä vaikutti mielenkiintoiselta.
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
jazzmies
23.01.2015 09:28:14
Mieliraaja: Olen kuullut huhun että tällä kaudella on mukana vielä kovempi laulaja kun Sara Aalto.

Hän esiintyy tänään jaksossa 6. Kuunnelkaa meikän bändin Jamazen levy Around the World, niin ilmi käy muutamassa hetkessä mitä laulaja voikaan tehdä.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
JCM
23.01.2015 14:42:46

Mieliraaja: Olen kuullut huhun että tällä kaudella on mukana vielä kovempi laulaja kun Sara Aalto. Tuli varmalta taholta tämä. Ei ole vielä näkynyt jaksoissa, mutta varmasti vielä tulossa! :-))

Jos vielä lämpöä ja mukavuutta saisi mukaan näin naiskatsojan kannalta niin pääsee sitten pitkälle varmasti jos ovat huhupuheisiin luottamista. Tälläistä hehkutusta harvemmin tuolta suunnalta kuulee... Olen täpinöissäni! Saarahan siis on aivan hyvä laulaja ja innokas hakemaan uraa sieltä mistä se sitä saa saadakin. Ei siinä mitään, mut ei se muusikkona mikään nero ole, hyvä persoonallinen laulaja se on ja that's it. Odotellaan kun tämä oikeesti hyvä laulaja näyttää että kuinka hyvin tässä ohjelmassa voi vielä laulaa!! ODOTAN KOVASTI! Lisäksi Paolon kaltaisia komistuksia lissää pllliiiis!!

Pusuja kaikille, oon vähän hiprakassa. Mira täällä häiritzi.

:D

Mä menetin eilen neitsyyteni tän kauden VoFille, ihan tarkoituksella ja siks ku oon lueskellu tätä ketsua. Ollihan on varsinainen tarinaniskijä, hirveesti höpöttää.

Paolo oli hyvä. Sit oli siellä yks hyvä biisikin ku tää yks veti Stevie Wonderia.. hiukan meni osaamisen rajoilla siinä, mutta hyvin veti.
Janizio
23.01.2015 15:47:08
Janizio: Tää on jo lievästi sanoen todella paljon luvattu, mutta jos näin on niin mun puolesta antaa tulla vaan kyl tähän musasydämmeen mahtuu. Mahdollisuus annetaan jokaiselle tässä kisassa mukana olevalle tulla ja hurmata

Ilmeisesti täällä osalla on se kuvitelma, että mun musasydämmeen ei Saaran lisäksi muita mahdukkaan. Mahtuu varmasti ja siellä onkin ja lisää otetaan vastaan. Kyl mä silti sanon, että se vaatii aika isoja ihme tekoja, että Saaran ohi menee mun musasydämmessa, mutta se ei poista sitä mahdollisuutta, että joku voi olla silti todella loistava

Kyl mä pystyisin keskustelmaan ainakin suurinpiirtein ilman Saaran mainitsemista. Joskus jotenkin esimerkin muodossa tai asian havainnollistamis muodossa nimi tulee varmaan jatkossakin sopivassa kohtaan käyttöön tai sit jos joku sattuu kysymään häneen viitateen jotain tai heittää jonkun väitteen hänestä tai hänen musastaan tai tekemisistään niin vastaan jos nään tarpeelliseksi.

Mut mitään ällö hulpeata hehkutusta ei tuu. Nimenomaan toi mua ärsyttääkin kun osan pitää ihan vittuillessaan päästää piikittelemään hänestä jotain mua kohtaan
Vessajono
23.01.2015 16:26:45
JCM: Sit oli siellä yks hyvä biisikin ku tää yks veti Stevie Wonderia.. hiukan meni osaamisen rajoilla siinä, mutta hyvin veti.

Viime viikolla ku rouvan kanssa kateltiin ja siinä lopussa tuli se "luvassa ensi viikolla" -pätkä, johon oli leikattu just ton biisin lopusta ne iskut niin totesin siinä vaiheessa että pelkästään noista iskuista on pääteltävissä että nyt tulee jotain pahimman luokan konsaläpsyttelyä. En sit oikein tienny oisko pitäny itkeä vai nauraa ku se Sir Duke sieltä tärähti.
Lähetetty Windows Phonesta
Osteri
23.01.2015 18:28:56
Vessajono: En sit oikein tienny oisko pitäny itkeä vai nauraa ku se Sir Duke sieltä tärähti.

Ai jaa..... minä kyllä ihastuin satasella siihen Duke laulaja Margarita Haatasen tyyppiin :) Eikä tarvii laulun olla tässä vaiheessa täydellistä, kehitytään ohjelman mukana :) Alan fanittaa....pirtsakka daami.

Salit äänellään täyttävä Elina Niemi oli kyllä loistava ja valmis paketti omassa lajissaan.

Jaakko Heiskan menestykseen tässä laulukilpailussa en usko, tuo oli niin poikkevaa. Tai hei otetaans takaisin... kilpailuhan on Suomen Ääni, eli ei niin laulaja tarvii ollakaan, joten mitä vaan voi tapahtua
Janizio
23.01.2015 19:21:30
Osteri: Ai jaa..... minä kyllä ihastuin satasella siihen Duke laulaja Margarita Haatasen tyyppiin :) Eikä tarvii laulun olla tässä vaiheessa täydellistä, kehitytään ohjelman mukana :) Alan fanittaa....pirtsakka daami.

Salit äänellään täyttävä Elina Niemi oli kyllä loistava ja valmis paketti omassa lajissaan.

Jaakko Heiskan menestykseen tässä laulukilpailussa en usko, tuo oli niin poikkevaa. Tai hei otetaans takaisin... kilpailuhan on Suomen Ääni, eli ei niin laulaja tarvii ollakaan, joten mitä vaan voi tapahtua

Ei voi Jaakko on liian ääripäässä musagenrellisesti voittaakseen kisan ja toisaalta jos ei Herranen kyennyt voittamaan tätä kisaa niin Jaakolla nyt ei ole mitään jakoa. On selkeesti huonompi kuin Herranen. Oikei todennäköisesti Jaakko ei tule kohtaamaan niin kovan tason vastusksia kuin Herranen, mutta silti
Vessajono
23.01.2015 19:29:58
Osteri: Ai jaa..... minä kyllä ihastuin satasella siihen Duke laulaja Margarita Haatasen tyyppiin :) Eikä tarvii laulun olla tässä vaiheessa täydellistä, kehitytään ohjelman mukana :) Alan fanittaa....pirtsakka daami.

Joo siis ei laulajassa sinänsä mitään vikaa, ihan perus ok suoritus. Konsaläpsyttelyllä viittasin lähinnä siihen että tuo biisi on kaikenlaisissa musiikkioppilaitosympyröissä kaluttu melko läpeensä puhki.
Lähetetty Windows Phonesta
Tympee Huttunen
23.01.2015 20:27:12
Monroella hauskat jutut Whitney Houstonin ja hänen nenälääkkäeistä.
Rattata
23.01.2015 20:35:11
Nyt oli kyllä hyvä. Ollin kommentit oli aika ööööh...
Osteri
23.01.2015 20:37:22
Janizio: jos ei Herranen kyennyt voittamaan tätä kisaa niin Jaakolla nyt ei ole mitään jakoa.

Minusta noilla ei ole mitään tekemistä keskenään? Jaakko "laulaa" kuten alkuperäisen biisin esittäjä Aleksi ja sehän ei ole laulua vaan örinää. Ne jotka laulaa, voivat pärjätäkin kisassa. Minun mielestäni näin, mutta ehkä kuulun vähemmistöön :)
Osteri
23.01.2015 20:38:15
Vessajono: biisi on kaikenlaisissa musiikkioppilaitosympyröissä kaluttu melko läpeensä puhki.

No siin oot oikeassa. Komppaan täysin. Jees.....
Janizio
23.01.2015 21:00:46
Johanna Tolonen:

Ihan kiva rallatus ja ja äänikin ihan OK, mutta jotenkin tasapaksu, jolla ei yleisesti jatkoon oo päässyt

Heidi Sundström:

Ihan okei tääkin, mutta en mä oikein tästäkään saa oikein mistään ns. kiinni. Ehkä hitusen parempi kuin ensimmäinen likka.

Elna Romberg:

Sama rata jatkuu, että ihan kiva mutta ei mitään erikoista mistä ns. tarttuis kiinni.

Markus Lakanen:

Edelleenkin sama rata jatkuu tasapaksua ihan kivaa meininkiä

Kiia Kullberg

Vaikuttipa Valmentajien heti kääntyminen jotenkin tekaistulta jutulta, että kun kisan formaatin tekemisessä ollut ennen mukana niin käänytään heti ekoista nuoteista.

Tai en mä mitään kamalan erikoista vieläkään kuule. Saattaapi ehkä olla illan paras, mutta ei nyt kyllä edelleenkään mitään super erikoista.

Oliko se muka oikeesti noin hyvä kun noi valmentajat hehkuttaa. Et menikö multa jotain ohi vai vetikö noi valmentajat överiksi vai mitä.

Ilona Sola:

Edelleenkin sama juttu, että tasapaksua. Ei mitään vikaa mutta ei mitään wou elementtiäkään.

Sara Hanski:

Kenties illan paras tähän menessä. Tässä on jo jotain josta tarttua kiinni. Ääni on ihan upea.

Markus Liukkonen:

Täytyy sanoa, että joudun pakittaan Saran kohdalla sanat että olis illan paras tässä on ainakin parempi

Aika tasapaksu ilta. Ei mitään ihan ihmeellisen erikoista

Kenen näistä piti olla Saara Aaltoa parempi tän Saran vai Kiian. Näistä kahdesta mä lähtisin veikkaamaan.

Ei todellakaan ei lähimainkaan. Saaran pikku sisko Suvikin on parempi kun kumpikaan jos noista jompi kumpi oli tää kyseinen likka josta puhuttiin
Janizio
23.01.2015 21:50:23
Ja pitää sanoa, että nyt oli kyllä niin jopa ällöttävästi läpinäkyvää se, miten tätä Kiia suosittiin jutussa. Valmentajat kääntyi melkein heti ekasta nuotista ja miksiköhän, koska oli ollut ohjelmassa töissä
blaekie
23.01.2015 23:45:52

Janizio: Ja pitää sanoa, että nyt oli kyllä niin jopa ällöttävästi läpinäkyvää se, miten tätä Kiia suosittiin jutussa. Valmentajat kääntyi melkein heti ekasta nuotista ja miksiköhän, koska oli ollut ohjelmassa töissä

Höpsis. Kiiahan oli vaan ihan hyvä laulaja, ja valitsi sopivan biisin.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)