Kuinka kauniisti nuo ankarat, unohdetut tuulet laulavatkaan. Laskee aurinko, nousee kuu. Metsät, järvet, vuoret, meret, raikuvat samaa sävelmää, yön pimeyden sinfoniaa. Tuo sävelmä lävistää sydämmeni, synkkä unelma huumaa mieleni. Kuulen kuiskauksen. Hän sulkee minut syliinsä, liittää kuoleman kuoroonsa. Minä katosin hiljaisuuteen, selvisin öisistä äänistä. Veri käsissäni, huudan herraani. Susien ulvonta peittää huutoni. Kerran asuin varjojen maassa, kuulin aina öisin tuhansian raatojen ulvonnan. Minun vaistoni ovat kadonneet, elän valheissa. Tarina heikkoudesta. Kahlitut aallot kutsuvat minua tuolla kaukaisuudessa. Kun unelmat kuolevat, sielut katoavat. Suden nukkuvat unettomina.. Toukokuun hiljaisuus, huumaa monet sielut. Ikuinen yö on tulossa, lannistumaton ikuisuus. Täyden kuun ikuinen juhla, varjojen linnoitus, pimeyden unelma. Yllä pilvien, yllä sieluni, taivas synkkenee. Pimeys lyö miekan suden silmään. On aika levittää siivet ja lentää kohti valtaistuinta. Purjehdin läpi aikojen, tuntien ekstaasin voiman, tämän maailman pelon. Aina uskovaisten piirittämänä, mutta nyt he menettivät sielunsa vuokseni. Yli pimeiden maiden, yli surkeiden sielujen. Minä matkaan valtaistuimellani, etsien synkintä kuolevaisten maasta. Katkerat kuiskaukset, synkkä tulevaisuus, pimeyden sinfonia sulkee syliinsä sieluni ikuisesti. --Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one-- |
Heh, ensin putosin tuolle otsikolle, mutta itse teksti ei todellakaan ole hullumpi. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Runolta tämä vaikutti, omalla tavallaan ihan hyvä:) Jotenkin arvasin että caRRionilta tulee viellä tänne tekstiä. "For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea |