Aihe: Mikä Pauli kannattas ostaa??
1 2
Invader
26.05.2004 17:43:08 (muokattu 26.05.2004 17:44:20)
a) 1: Säästä. 2: Säästä lisää. 3: Säästä vielä vähän.
Tämän jälkeen ostat sen Gibsonin Standardin.

b) Jos et jaksa odottaa, niin tuolla budjetilla joku japsi-Tokai tai vaikka käytetty Gibson LP Studio.
Tai sitten ei...
P2
26.05.2004 18:15:12
Luepas tämä:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=15&t=61930&o=0&co=0

Itse ostaisin Gibsonin LP-Classicin, paras hinta-laatu -suhde mielestäni. Eli vielä vähän säästämään, niin saat tuommoisen, ja käytettynä tietysti.
Niskamies
26.05.2004 18:16:49
800 euroon saa käytetyn Gibsonin Studio Lespan, mikä voi olla oikeesti hyvä vehje, jos hyvän yksilön löytää. Japani-Tokait kannattaa myös tarkistaa.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Kapane
26.05.2004 18:17:02

itse ostaisin gothicin tai studion
Itselleni tuli kerran uimarannalla sellainen rasvattu Horst Warchenknaggel ehdottelemaan notta "Lähtisitkö mun kanssa tonne metsään kävelylle?" - Helinkopteri [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1
kimple87
26.05.2004 18:26:40
en edelleenkään jaksa tehä uutta topiccia niin sanokaas joku hyvä lespo jonka hinta on 400 euroa
"Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle."
Tonza5
26.05.2004 18:59:49
Ajattelin jo et ostas epiphonen LP heritagen,siinä on body mahonkia ja challerin mikit, ja se maksaa 760€. Vai onko tokain samanhintanen keppi yhtä hyvä?
Mrezzye
26.05.2004 19:19:08

-Säästä
-Osta käytetty

Jos et jaksa odottaa, osta käytetty Tokai Love Rock, sitten säästät ja vaihdat Gibaan, kun hillot on kasassa.
"Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne.
Tonza5
26.05.2004 19:38:35
Jos verrataan uusia n.800€ maksavia Tokain ja Epin pauleja, ni kummalla saa enemmän vastinetta rahoille?
Niskamies
26.05.2004 19:44:57
Jos verrataan uusia n.800€ maksavia Tokain ja Epin pauleja, ni kummalla saa enemmän vastinetta rahoille?

Ehdottomasti Tokailla.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
kulmahiomakone
26.05.2004 19:57:55
Ajattelin jo et ostas epiphonen LP heritagen,siinä on body mahonkia ja challerin mikit, ja se maksaa 760€. Vai onko tokain samanhintanen keppi yhtä hyvä?

Tuo Epin Heritage on spekseiltään oivallinen kitara. Puut ovat oikeat ja Schallerin rautaosat eivät häpeä Gibsonin omia. Itse asiassa Schallerin rauta on ylipäänsä ottaen jotakuinkin parasta mitä rahalla saa.

Siitä en sano mitään, miltä tuo Heritage sitten kuulostaa tai millainen se on soittaa. Etsi käsiisi ja ota selvää. Mutta spekseiltään et yhtä hyvää Tokaita tuohon hintaan saa, jos ollenkaan.

Täältä m.netistä on jokseenkin turha kysyä mielipiteitä Epiphonen kitaroista, koska niiden paskuudesta vallitsee yksimielisyys. Ja samoin Tokain loistavuudesta. Myös se on moneen otteeseen todettu, että paskakin Gibson on aina Gibson, kun taas Tokai tai Epiphone ei ole Gibson. Mikä on totta. Monet meistä häikäisevät terävyydellään.
Catana sum et nihil humanum a me alienum puto.
Härski
26.05.2004 20:01:10
Tämä on ehkä turhaa, mutta mulla ois Love Rocki myynnissä, tosin Korealainen. Hyvä yksilö on se. 400 € sisältäen hihnalukot, hihnan ja kovan keissin. Jää hilloa jemmaan ja Giba rahat ovat nopeammin läjässä. TUolla voit ainakin treenata LP asentoja... heh. Torilta lisätietoa.
Mrezzye
26.05.2004 21:05:26

Tämä on ehkä turhaa, mutta mulla ois Love Rocki myynnissä, tosin Korealainen. Hyvä yksilö on se. 400 € sisältäen hihnalukot, hihnan ja kovan keissin. Jää hilloa jemmaan ja Giba rahat ovat nopeammin läjässä. TUolla voit ainakin treenata LP asentoja... heh. Torilta lisätietoa.

Perhanan komian värinenkin vielä! Jos ylim. rahaa olis jemmassa, ostaisin kakkoskitaraksi.
trih
26.05.2004 21:22:09
Mikä Pauli?
Just oli jossain toisessa lespatopikissa linkki Les Paulin haastatteluun ja Les Paul sanoi, että Epiphonen Les Paulit on soundillisesti Les Pauleja ja laatu on kuulemma tosi hyvä. Itse en tosin kaikkiin Les Paulin puheisiin välttämättä uskoisi koska ukkohan saa niitä rojalteja noista Les Paul-nimellä myydyistä kepeistä. Kumpaa uskoa, itse kitaran kehittäjää vai muusikoidennettiläisiä...
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Olli S.
26.05.2004 22:00:26

Kumpaa uskoa, itse kitaran kehittäjää vai muusikoidennettiläisiä...

Tässä tapauksessa uskoisin korviani. Kaikki arviot ovat subjektiivisia. Tietenkin kokemuksia voi, ja kannattaa aina kysellä, mutta itsellesihän sinä ne laitteet ostat (yleensä). Toiselle loistava on toiselle ritsa.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä!
Sammakko
26.05.2004 22:06:03

Ehdottomasti Tokailla.

No en todellakaan sanoisi.
Mrezzye
26.05.2004 22:18:48

Kumpaa uskoa, itse kitaran kehittäjää vai muusikoidennettiläisiä...

Meitä, joilla ei ole oma lehmä ojassa.

Nyky-Epiphonet on täysiä ritsoja. Mullakin on sellainen joskus ollut. Eikä ollut todellakaan Gibsonin veroinen. Tokait, joita olen kokeillut, ovat olleet jo ihan hyviä.

Sitten, jos joskus alkaa olla vähän kokemusta mistä ominaisuuksista kitarassa tykkää ja riittävästi hilloa, niin suosittelen kitaran rakennuttamista. Saa todellakin mieleisen.
kulmahiomakone
26.05.2004 22:56:15
Nyky-Tokait on täysiä ritsoja. Mullakin on sellainen joskus ollut. Eikä ollut todellakaan Gibsonin veroinen. Epiphonet, joita olen kokeillut, ovat olleet jo ihan hyviä.

Vaikka noin, mutta tuo ei ole totta. Seuraava sen sijaan on.

Kaikki 90-luvulla ja sen jälkeen valmistetut Gibsonit, joita olen kokeillut, ovat olleet melko keksinkertaisia tekeleitä. Toki hyviä kitaroita, mutta hyvän kitaran saa halvemmallakin.

Suosittelen menemään sinne kauppaan testimään niitä kitaroita. Saa hivenen paremman kuvan kuin mitä saa kyselemällä m.netissä muiden mielipiteitä.
Catana sum et nihil humanum a me alienum puto.
Explorer
27.05.2004 00:14:45
en edelleenkään jaksa tehä uutta topiccia niin sanokaas joku hyvä lespo jonka hinta on 400 euroa

Juurikin se joka mulla on myynnissä! Ks. Tori.
Rust in peace.
Quu
27.05.2004 08:27:52 (muokattu 27.05.2004 08:31:25)

Nyky-Epiphonet on täysiä ritsoja. Mullakin on sellainen joskus ollut. Eikä ollut todellakaan Gibsonin veroinen. Tokait, joita olen kokeillut, ovat olleet jo ihan hyviä.

Sulla on joskus ollut nyky-epiphone? :)
Mikä on nyky-epiphonen määritelmä?

Kertaakaan en ole Tokaita kokeillut, mutta tämä karvalakki-epi mikä mulla on ei ole ritsa, en kai siihen muuten olisi mikkejä vaihtanut. Yamaha tulee ja menee, mutta Epiphone säilyy :)

EDIT: Ei sotaa kiitos...

EDIT2: Ketjun aloittajalle sellaista tietoa, että musaliikkeeseen kokeilemaan jos mahdollista :)
http://hevijammu.cjb.net Hinta: 420e/En tingi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)