Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuulokkeiden balanssissa ongelmaa
1
vt_17
21.01.2015 14:27:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve!
Reilun vuoden ikäisissä Beyerdynamic DT 880 Pro -kuulokkeissani esiintyi tänään sellainen ongelma, että oikea kuuloke soi selkeästi hiljaisemmin kuin vasen. Vika toistuu kuunteli musiikkia sitten läppäriltä/puhelimesta yms, joten kuulokkeissa on vikaa. Mistähän tuommoinen mahtaa johtua, onko mahdollista korjata itse? Takuukin sopivasti umpeutui pari viikkoa sitten..
 
kalamies#28 >-)))>
tommiot
21.01.2015 14:32:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vt_17: Terve!
Reilun vuoden ikäisissä Beyerdynamic DT 880 Pro -kuulokkeissani esiintyi tänään sellainen ongelma, että oikea kuuloke soi selkeästi hiljaisemmin kuin vasen. Vika toistuu kuunteli musiikkia sitten läppäriltä/puhelimesta yms, joten kuulokkeissa on vikaa. Mistähän tuommoinen mahtaa johtua, onko mahdollista korjata itse? Takuukin sopivasti umpeutui pari viikkoa sitten..

 
Piuha poikki tai huono kontakti jossain. En tiedä tuosta mallista, mut DT250:n piuhoja korjailin joskus ite ihan onnistuneesti.
 
AcLAc
21.01.2015 14:43:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vt_17: Terve!
Reilun vuoden ikäisissä Beyerdynamic DT 880 Pro -kuulokkeissani esiintyi tänään sellainen ongelma, että oikea kuuloke soi selkeästi hiljaisemmin kuin vasen. Vika toistuu kuunteli musiikkia sitten läppäriltä/puhelimesta yms, joten kuulokkeissa on vikaa. Mistähän tuommoinen mahtaa johtua, onko mahdollista korjata itse? Takuukin sopivasti umpeutui pari viikkoa sitten..

 
Takuun päättyminen ei välttämättä ole kiveen hakattu päivälleen. Jos vika on päällä, niin kauppaan vaan kuitti kädessä, niin eiköhän siellä reagoida...
 
Minä kuljen, Herra ohjaa!
okabass
22.01.2015 06:40:35 (muokattu 22.01.2015 06:41:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AcLAc: Takuun päättyminen ei välttämättä ole kiveen hakattu päivälleen. Jos vika on päällä, niin kauppaan vaan kuitti kädessä, niin eiköhän siellä reagoida...
 
Vikaantumiselta tuo vaikuttaa. Samaa mieltä takuusta.
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
vt_17
22.01.2015 07:19:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees, samaa mieltä tuntuivat Verkkokaupassa olevan ja takuuhuoltoon lähti. Kahden viikon päästä pitäisi tulla takaisin, katsellaan mikä tilanne silloin. Kiitokset avusta!
 
kalamies#28 >-)))>
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «