päänahka 24.05.2004 23:11:17 | |
---|
Mitä eroa on Behringerin kaappien H- S- ja F-malleilla, muuta kuin että S-mallissa (ja F:ssä?) on ne vinot yläkaiuttimet? Onko F vain S:n alakaappi? Hintaeroa on kuitenkin aika paljon, vaikka halpojahan ne on kaikki. Soolot on perseestä. |
trih 24.05.2004 23:30:49 | |
---|
S on "surround". Ylimmät kaksi elementtiä sojottavat hieman sivuille ja ylös. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Spez 25.05.2004 07:28:34 (muokattu 25.05.2004 07:35:29) | |
---|
S on "surround". Heh.. Mites toi nyt surroundiin liittyy? Ei mun mielestä mitenkään. Veikkaisin että se tulee termistä slant. Joka viittaa kaltevuuteen, elikkä tosiaan ne kaksi ylintä elementtiä ovat hieman yläviistossa. Edit: Niin ja S:ssä on paremmat Jensenin elementit F:ssä tai H:ssä, että siitä tuo hintaero. Käsittääkseni. Jason Becker. |
Kapane 25.05.2004 08:14:13 (muokattu 25.05.2004 08:14:21) | |
---|
nope fssäkin on jenssenit ainaskin... Itselleni tuli kerran uimarannalla sellainen rasvattu Horst Warchenknaggel ehdottelemaan notta "Lähtisitkö mun kanssa tonne metsään kävelylle?" - Helinkopteri
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
trih 25.05.2004 17:17:25 | |
---|
Heh.. Mites toi nyt surroundiin liittyy? Ei mun mielestä mitenkään. Veikkaisin että se tulee termistä slant. Joka viittaa kaltevuuteen, elikkä tosiaan ne kaksi ylintä elementtiä ovat hieman yläviistossa. Edit: Niin ja S:ssä on paremmat Jensenin elementit F:ssä tai H:ssä, että siitä tuo hintaero. Käsittääkseni. -straight BG412F -slanted BG412H -BG412S sports four heavy-duty 12" JENSEN ® speakers plus a slanted front and outwardly angled top speakers to enhance its innovative surround circuitry, http://www.behringer.com/BG412S/index.cfm?lang=ENG "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
päänahka 25.05.2004 19:10:19 | |
---|
Thomannin tiedoista saa sellaisen käsityksen, että kaikissa on samat "heavy duty" -Jensenit, mutta Thomann on aina Thomann. Samoista teksteistä päättelin, että F:ssäkin olisi vinot elementit. "Enhanced stereo imagingwith stereo amps". Kuvaus on typoineen aivan sama kuin S:ssä. Soitin Huttunen sanoo BG 412 S:ää surroundiksi, eli ehkä se kuitenkin tulee siitä. Soolot on perseestä. |
Spez 25.05.2004 20:22:07 (muokattu 25.05.2004 20:23:07) | |
---|
Soitin Huttunen sanoo BG 412 S:ää surroundiksi, eli ehkä se kuitenkin tulee siitä. Sanoo miksi sanoo. Mutta en usko että sillä on surroundin kanssa tekemistä. Hämää jos joku sanoo että kumisaapas, mutta tarkoittaakin mokkasiinia. Surround liittyy siihen korkeintaan paremman stereovaikutelman muodossa.. Joka on siis saavutettu erilaisella suunnittelulla, joka sitten ilmeisesti maksaa enemmän. Jason Becker. |
trih 25.05.2004 20:25:39 | |
---|
Sanoo miksi sanoo. Mutta en usko että sillä on surroundin kanssa tekemistä. Hämää jos joku sanoo että kumisaapas, mutta tarkoittaakin mokkasiinia. Surround liittyy siihen korkeintaan paremman stereovaikutelman muodossa.. Joka on siis saavutettu erilaisella suunnittelulla, joka sitten ilmeisesti maksaa enemmän. Our innovative BG412S sports four heavy-duty 12" JENSEN ® speakers plus a slanted front and outwardly angled top speakers to enhance its innovative surround circuitry, optimized to ensure extreme enhancement of the stereo image as well as a super-concrete center position in stereo mode (2 x 8-12 Ohms), and can also optionally be run in mono mode (8 Ohms) "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Spez 25.05.2004 21:49:24 | |
---|
Our innovative BG412S sports four heavy-duty 12" JENSEN ® speakers plus a slanted front and outwardly angled top speakers to enhance its innovative surround circuitry, optimized to ensure extreme enhancement of the stereo image as well as a super-concrete center position in stereo mode (2 x 8-12 Ohms), and can also optionally be run in mono mode (8 Ohms) Ok. Behringerkin kutsuu sitä surroundsysteemiksi. :) No olin väärässä. Ei se silti kyllä surroundia tarkoita, tai no. Kai se sitten jonkinlainen surround. Mutta miettii mitä kotiteattereiden kanssa tarkoitetaan, kun puhutaan surroundista. "surround circuitry, optimized to ensure extreme enhancement of the _stereo image_" Elikkä Behringenr puhuu jostain kytkennästään surround nimellä. Vaikka se liittyy vain stereokuvan parantamiseen. Ei siis monikanavaiseen(useampi kuin kaksistereo) äänentoistoon, johon ainakin itse surroundin rinnastan. Jason Becker. |
päänahka 26.05.2004 12:33:58 | |
---|
Joo, no kitaravahvistimissa ei ehkä oo niin vakiintunut toi surround-käsite, eli jos stereokuvaa laajentaa, niin sitä saa mun puolesta sanoa surroundiksi. Soolot on perseestä. |
Joo, no kitaravahvistimissa ei ehkä oo niin vakiintunut toi surround-käsite, eli jos stereokuvaa laajentaa, niin sitä saa mun puolesta sanoa surroundiksi. Joo. Antaa tän mun nysväämisen jo olla :) Mä ottaisin kuitenkin tuon kalliimman mallin, sen verta pieni tuo hintaero kuitenkin on. Jason Becker. |