Aihe: Sille keikalle en lähtenyt
1 2
pekkajau
05.01.2015 23:00:27 (muokattu 05.01.2015 23:08:27)
Kerran oltiin yhdessä kuppasessa kyläkuppilassa soittamassa jossa oli semmonen isovilsainen amerikka-hattumies joka oli niin haltioitunut meidän soitosta että kutsui ihan Kanadaan soittaamaan "haaleille". Antoi oikein pehelinnumeronsa ja kertoi että kulut maksetaan ja rahaa maksetaan! Seuraavana päivänä ihan pilanpäiten soitettiin numeroon niin sieltä kerrottiin: "Numero ei ole käytössä. Tarkistakaa numero."!
Hätä keinot keksii!
KoskPaavo
06.01.2015 00:00:27
Kotialhon Jukka-vainaalle ja mulle tarjottiin viikon keikkaa Galgaryyn. Oli Kanadansuomalainen rouva käymässä ja lupas satavarmasti lähemmin soittaa parin viikon sisällä. Matkat ja majoitukset olis maksettu myös.Ei soittanut sitten.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
KanttoriPiiparinen
11.01.2015 16:50:57
KoskPaavo: Kotialhon Jukka-vainaalle ja mulle tarjottiin viikon keikkaa Galgaryyn. Oli Kanadansuomalainen rouva käymässä ja lupas satavarmasti lähemmin soittaa parin viikon sisällä. Matkat ja majoitukset olis maksettu myös.Ei soittanut sitten.

Näitä "satavarmoja" keikkatarjouksia tulee joskus loppu-illasta. Vaihdetaan nimet ja puhelinnumerot ja kaikki on olevinaan niin selvää... Nämä ehdotukset tulevat yleensä selvän oloisilta asiakkailta, mutta joku siinä hommassa mättää... Outoa itsestänikin.
Nuotin vieressä on aina tilaa...
Tankoprinssi
15.01.2015 19:56:26

Tässäkin liikutaan samoissa aiheissa: https://www.youtube.com/watch?v=lfwIZYXThxU
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Lahtinen82
19.01.2015 22:15:54
Joulukuussa solisti möi meille kaksi lippuriskikeikkaa. Toisesta tuli 40 euroa, toisesta 50. Molemmilla keikoilla tiedettiin vasta vähän ennen keikan alkua, että ne ovat lippuriskejä.

Tein keikat kyllä, mutta lähdin vuodenvaihteessa koko bändistä.
isojussi
20.01.2015 01:38:39
Lähinnähän ne on pahimmat tinkaajat jätetty ilman ... tätä ketjua lukiessani tuli heti yks esimerkki mieleen: komiikkaa olis tarvinnu puoli-ilman lähtee muistaakseni Jämsänkoskelle leipoon. Meinas isäntä vallan suuttua, kun en pilkkahinnalla menny.

Hauskuus ei ollu voä siinä, vaan siinä, että kun bileissä soittanu bändi oli mun kavereita, kuulin heiltä, kuka tän palstan aktiiveista oli sitten keikan imuroinu.

oon sevverta kohtelias, etten kerro nimee enkä hintaa...
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
EP
20.01.2015 16:47:45
isojussi: Lähinnähän ne on pahimmat tinkaajat jätetty ilman ... tätä ketjua lukiessani tuli heti yks esimerkki mieleen: komiikkaa olis tarvinnu puoli-ilman lähtee muistaakseni Jämsänkoskelle leipoon. Meinas isäntä vallan suuttua, kun en pilkkahinnalla menny.

Hauskuus ei ollu voä siinä, vaan siinä, että kun bileissä soittanu bändi oli mun kavereita, kuulin heiltä, kuka tän palstan aktiiveista oli sitten keikan imuroinu.

oon sevverta kohtelias, etten kerro nimee enkä hintaa...

Mutta eihän hinnan tarvinnu olla sama mitä sulle tarjos?
isojussi
13.02.2015 16:44:58
EP: Mutta eihän hinnan tarvinnu olla sama mitä sulle tarjos?

Juu - et ollu sinä. Niin hauskaa eivät halunneet.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
EP
13.02.2015 16:55:59
isojussi: Juu - et ollu sinä. Niin hauskaa eivät halunneet.

Sulla on kanssa toi tapa YRITTÄÄ nostaa egoas toisten kustannuksella.

Kuule on ne hinnat monesti muuttuneet kun eka pyydetty ei halavalla lähteny niin seuraavaan sitä hintaa vähän nostettiin.
Ei luulis olevan vaikee ymmärtää, vai onko?
Anonymous-jazz
13.02.2015 19:12:31

Ei koskaan kannata mennä soittamaan Liimis hinnoilla, varsinkaan jos pystö on joku tunnetumpi tapaus. Silloin haisee homma Liimikselle.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
isojussi
23.02.2015 18:47:23
EP: Sulla on kanssa toi tapa YRITTÄÄ nostaa egoas toisten kustannuksella.

Kuule on ne hinnat monesti muuttuneet kun eka pyydetty ei halavalla lähteny niin seuraavaan sitä hintaa vähän nostettiin.
Ei luulis olevan vaikee ymmärtää, vai onko?

Tossa ei kuule vähän nostamalla olis vielä oltu missään tolkussa. Vahvisti vaan sen, minkä oon epäilly tiettyjen "mestarien" keikkamäärien syyks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)