zedder: Kuulostaa aika uskomattomalta vireen pysymiseltä. Näin se on mulla ollut. Oonkin aina ajatellu, että ne tallan hienosäätöruuvit on vain siksi, että niillä saa vireen tsekattua kertaalleen sen jälkeen kun lukot on kiristetty kun ne lukot saattaa jotain ihan pientä aiheuttaa vireeseen. Ja jos niitä tallan ruuveja tarvii jatkuvasti ruuvata, niin mun mielestä se on sit sama periaatteessa elää ilman lukkoja ja viritellä virittimistä. Mä en mitenkään aktiivisesti tsekkaile viritysmittarilla, mut kyllä ne kiippareiden kanssa mätsää ja muutenkin soittelen sellaisia sointuja välillä säröjen kanssa jotka on tosi armottomia epävireisyydelle. |
heviäijä: Onko muuten olemassa muita laadukkaita floikkia kuin tuo OFR. Ei oikein löydy mieleistä kitaraa kiinteätallaisena tai aidolla floikalla. Onko frt 02000:ssa mitään ideaa Ibanezin knife edge talloista olen kuullut positiivista palautetta Vähintäänkin yhtä hyvä (ellei parempiakin) on ainakin: - gotohin näkemys aiheesta - Schaller (samat osat ku OFR pohjalevyä ja lukituspultteja lukuunottamatta) FRT2000 on myös passeli, se on vaan koreassa kasattu. Oli yks, ei merkittävästi eroa orkkikseen. Gotoh on noista oma lemppari kun siinä on viety tuotekehittely pykälän eteenpäin. |