kliin 26.05.2004 15:50:19 | |
---|
Tiedättekö edullisia vaihtoehtoja Felxitone III :n ohjaamiseen? Pirun kallis tuo shortboardkin.. Meidän musakaupassa ei tietoo |
Kapane 26.05.2004 16:00:30 | |
---|
se neljän napin malli. line 6 verme siis. Muut merkit tuppaa oleen hitaita. Itselleni tuli kerran uimarannalla sellainen rasvattu Horst Warchenknaggel ehdottelemaan notta "Lähtisitkö mun kanssa tonne metsään kävelylle?" - Helinkopteri
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
kliin 26.05.2004 16:11:56 | |
---|
Sisi olla yli neljä nappia ku on noita saundejakin. Eikö kanava vaihdu just painaessa jos ne kerran on hitaita? Onko niissa wah/volume lauta? |
Kapane 26.05.2004 16:21:06 | |
---|
Sisi olla yli neljä nappia ku on noita saundejakin. Eikö kanava vaihdu just painaessa jos ne kerran on hitaita? Onko niissa wah/volume lauta? häh. neljä nappia on. muissa merkeissa vaihto tulee viiveellä, eilä saman tien. 4 tappisissa ei ole wahia eikä volumea. katso itse www.line6.com Itselleni tuli kerran uimarannalla sellainen rasvattu Horst Warchenknaggel ehdottelemaan notta "Lähtisitkö mun kanssa tonne metsään kävelylle?" - Helinkopteri
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
muissa merkeissa vaihto tulee viiveellä, eilä saman tien.
Höpö höpö, jossakin V-ampissa on minimaalinen viive midi-ohjauksessa, mutta kyllä jo Flextone 2 -sarjalaisen kanssa ei ole mitään kuultavaa viivettä midillä ohjatessa.
|
Exhausted 26.05.2004 19:18:21 | |
---|
se viive ei riipu yhtään siitä millä ohjaa, tulee vaikka kääntää suoraa siitä vehkeestä. midilaudat on ihan käteviä vaikkakin vaatii enemmän ohjelmointitaitoa, kun ne pankit ei mee samaan tapaan kuin line6:ssa, 10 presettiä per pankki neljän sijaan. |
kliin 27.05.2004 09:56:34 | |
---|
Nimetkää joku pedaali, jota käytätetään flex III:ssa. Joku muu kuin line6:n tekemä. |
Fortune 27.05.2004 15:50:29 | |
---|
Nimetkää joku pedaali, jota käytätetään flex III:ssa. Joku muu kuin line6:n tekemä. Vaikka Roland FC-200 tai Behringer FCB-1010. Tai mikä tahansa muu program changeen kykenevä midipedaali. |